Het grote Coronavirus (COVID-19) topic


ik kom gewoon met feiten als niet laat het me weten ... hoef hier niet aan gevalen omdat ik een anderen mening deel over dit corona gebeuren die ik MET FEITEN KAN ONDER BOUWEN en hebt dat gedaan
Kun je de feiten uit het filmpje opsommen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik kom gewoon met feiten als niet laat het me weten ... hoef hier niet aan gevalen omdat ik een anderen mening deel over dit corona gebeuren die ik met feiten kan onder bouwen en hebt dat gedaan

Het probleem is juist dat ook jij mensen aan gaat vallen als ze het niet met jou eens zijn.

Gedrag dat je toont is het gedrag dat je terugkrijgt.
Je komt heel onbehoorlijk over tegen andere forum leden, dus ga je dat ook terugkrijgen zegmaar :))
 
Laten we lief zijn voor elkaar en elkaar respecteren voordat we hier moeten gaan ingrijpen.

Dat kan je ook gewoon doen i.p.v. het alleen te zeggen :))

Het ingrijpen bedoel ik dan, volgens mij heb ik het op 1 van de 1e pagina's al voorspeld dat het mis ging :juggle:
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is het een beetje warm vandaag.
De gemoederen raken in elk geval wel verhit. :)

Ik wou dat ik een visje was, dan kon ik lekker zwemmen.
 
Kijk nu naar Zomergasten... Jaap Goudsmit
onderwerp Bullshitnieuws..

de man die er nu zit heeft dit onderstaand interview gehad, erg interessant om te lezen, terug te kijken Vooral eerste kwartier.
het virus Leer je pas in 10/15 jr kennen, en niet in 6mnd. Je hebt nl. geen vergelijkingsmateriaal.

leesvoer:
 
Kun je de feiten uit het filmpje opsommen?
dat er amper cijfers zijn van griep dit jaar 400 zo als he filmpje laat zien zo als ook woord uit gerekend en bewezen de doden cijfers zijn niet hoger als anderen jaren dus waar zijn we i godsnaam mee bezig en om niet te beginne over al bewijs van fraude tegen de medische industrie boeken staan er vol van?
 
dat er amper cijfers zijn van griep dit jaar 400 zo als he filmpje laat zien zo als ook woord uit gerekend en bewezen de doden cijfers zijn niet hoger als anderen jaren dus waar zijn we i godsnaam mee bezig en om niet te beginne over al bewijs van fraude tegen de medische industrie boeken staan er vol van?
En uiteraard heeft een automobielbouwer van elektrische auto's gestudeerd voor viroloog :ROFLMAO:
 
Je kan jezelf beter afvragen wat is er wel waar.
Wereldwijd sterven er mensen en liggen erg ziek in het ziekenhuis.
Maar geen paniek we steken onze kop in het zand?
ik vroeg je iets welke leugens zitten er in die filmpjes die ik hier share want da loop je te beweren ????
 
Kijk nu naar Zomergasten... Jaap Goudsmit
onderwerp Bullshitnieuws..

de man die er nu zit heeft dit onderstaand interview gehad, erg interessant om te lezen, terug te kijken Vooral eerste kwartier.
het virus Leer je pas in 10/15 jr kennen, en niet in 6mnd. Je hebt nl. geen vergelijkingsmateriaal.

leesvoer:
waar is het FAKE NIEUWS expose het dan effe ken jaap niet wel de cijfers:)
 
Sorry vriend ik va dat YouTube filmpje niet helemaal kijk. Youtube is voor mij geen nieuwsbron gebaseerd op waarheid.
Iedereen kan leuke filmpjes op YouTube zetten.
zij het tog zal wel geen antwoord krijgen triest joh van alles gaan beweren zonder enige kennis van zaken terwel er in deze filmpjes cijfers van het rivm woorden gebruik
 
waar is het FAKE NIEUWS expose het dan effe ken jaap niet wel de cijfers:)
Je kent de cijfers net zo min als de virologen en het omt..

‘Op zich hebben ze het goed gedaan voor iets waar je niets van weet’ (Jaap Goudsmit over RIVM en OMT) #Zomergasten2020
 
Je kent de cijfers net zo min als de virologen en het omt..

‘Op zich hebben ze het goed gedaan voor iets waar je niets van weet’ (Jaap Goudsmit over RIVM en OMT) #Zomergasten2020
die ken ik wel weet je wel waar je het over hebt lol? die kan je opzoeken weet nog steets nie waar het fake nieuws is verdiep je daar eens in dan zie je de waarheid
 
Goeiedag zeg...jij dringt alleen maar jou mening/visie en ‘feiten’ op aan iedereen, en over andere meningen of opmerkingen wil je niks weten of aannemen.
lees dat interview ff wat ik linkte, en kijk zomergasten ff terug.

ik ben klaar met je, en als je zo doorgaat vrees ik dat er meerder klaar met je zijn.
 
Beste, ik weet niet waar je op uit ben.
Je ben overal op het forum aan het zieken.
ahha gast wat zeg je nu weer je beweert eerst de boel is fake en darna vertel dat je het filmpje nie hebt gezien stop is met liegen
 

Posten die hier thuishoren en in het GMT worden gepost zullen dan ook verplaatst worden.
 

hier is dus zo'n voorbeeld, die stomme urkers willen zich niet laten vaccineren en zorgen er voor dat eigen inwoners naar andere ziekenhuizen moesten en dat er veel operaties niet door konden gaan ( en ja, daar zaten ook schrijnende gevallen tussen !! ) Ik weet dat dit bericht al van vorig jaar is, maar zo zijn er echt wel meer gevallen. Deze is mij bij gebleven omdat dit mijn ziekenhuis is en ik hier bijna dagelijks mee te maken heb. Dus kom me niet aan met die shit van niet vaccineren hebben evenveel recht op gezondheidszorg. Zij vertrouwen erop dat ze niet ziek worden, dus vertrouwen ze er maar dat ze maar gewoon thuis "uitzieken" zodat iemand met heel veel pijn eindelijk wel eens geholpen kan worden aan die nieuwe heup in plaats van al bijna 1,5 jaar zeer zware pijnmedicatie moeten slikken omdat tot 3x toe de opname niet door ging in verband met te veel ongevaccineerde mensen die toch naar het ziekenhuis wilden omdat ze toch wat zieker waren dan ze hadden verwacht.....
meschien moet eens een dat artiekel gaan bekijken op feiten want die staan der niet in je weet eens waar die informatie van daan komt er is geen bron vermelding?????????
en bij wet hebben ongevacineerde even veel recht op de zorg dus jij kan nog veel gaan chiten
we hebben gewoon het RIVM waar je officelen data kan vinden over ongevicineerde EN DAAR is niks te vinden dat ongevacineerde zieken huizen bezet houden meschien minder het nieuws kijke.....
 
Laatst bewerkt:
Het aantal positieve tests zit ook weer op dik 18000 dus dat zal nog verder gaan oplopen en al helemaal met de scholen die opengaan.

Snollebollekes beleid

Links Rechts GIF by Radio 538


ipv. dat ze nou es één keer naar een willekeurig buitenland kijken en zien dat het daar weer allemaal hommeles is, en gewoon nog even een maandje of wat doorzetten met zn allen, we zijn er net aan gewend gewoon doorbijten

Mahjah dan gaan de wappies weer op tilt
 
Snollebollekes beleid

Links Rechts GIF by Radio 538


ipv. dat ze nou es één keer naar een willekeurig buitenland kijken en zien dat het daar weer allemaal hommeles is, en gewoon nog even een maandje of wat doorzetten met zn allen, we zijn er net aan gewend gewoon doorbijten

Mahjah dan gaan de wappies weer op tilt
Kappen met die shit op GMT !!!!
 

Terug
Bovenaan