Het grote Coronavirus (COVID-19) topic


Snollebollekes beleid

Links Rechts GIF by Radio 538


ipv. dat ze nou es één keer naar een willekeurig buitenland kijken en zien dat het daar weer allemaal hommeles is, en gewoon nog even een maandje of wat doorzetten met zn allen, we zijn er net aan gewend gewoon doorbijten

Mahjah dan gaan de wappies weer op tilt
En lekker op wintersport!

Waar kwamen 2 jaar geleden de eerste besmettingen ook alweer vandaan……..
 
meschien moet eens een dat artiekel gaan bekijken op feiten want die staan der niet in je weet eens waar die informatie van daan komt er is geen bron vermelding?????????
en bij wet hebben ongevacineerde even veel recht op de zorg dus jij kan nog veel gaan chiten
we hebben gewoon het RIVM waar je officelen data kan vinden over ongevicineerde EN DAAR is niks te vinden dat ongevacineerde zieken huizen bezet houden meschien minder het nieuws kijke.....
https://www.rivm.nl/nieuws/ongevacc...kenhuis-bijna-20jaar-jonger-dan-gevaccineerde hier staat genoeg data in, vanuit het rivm !!
 
der zullen nog veel booster komen voor jullie ik loop niet 33X meer kans om in het zieken huis terecht te komen goed eten en sport is wat je imum stystem echt versterkt niet een tuidelijk spuitje en wil niet lastig gevalen door dit commisties gedrag ik ben de baas over me eigen lichaam
 
Laatst bewerkt door een moderator:
der zullen nog veel booster komen voor jullie ik loop niet 33X meer kans om in het zieken huis terecht te komen goed eten en sport is wat je imum stystem echt versterkt niet een tuidelijk spuitje en wil niet lastig gevalen door dit commisties gedrag ik ben baas over me eigen lichaam
Je hoeft niet te vloeken hoor…,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Natuurlijk het gaat allemaal over ikke. Ik doe wat ik wil en iedereen moet zich maar aan mij aanpassen. Als ik sterker besmettingen verspreid moeten jullie maar uit mijn buurt blijven. Want ik wil vrij zijn en ik bepaal wat met mij gebeurt. Oh, dat is natuurlijk niet helemaal zo als ik toch ziek wordt want dan wil ik wel hulp en daar moeten jullie je dan wel voor zorgen. Want het gaat tenslotte over mij!!!
 
Ik wil graag in een wereld leven waar we om elkaar geven en elkaar helpen waar dit kan. Dat betekend dus ook dat we gevaccineerden én ongevaccineerden moeten helpen ook al zijn we het niet met elkaar eens. We kunnen over iets praten, een discussie voeren maar we moeten bepaalde fatsoennormen in ere houden, wat er ook gebeurd. En... ik hoop dat we zelf blijven nadenken!
 
Beste mensen ik wil jullie vragen om de reglementen in acht te nemen en dus te stoppen met vloeken of welk ander gedrag dan ook maar wat niet conform ons reglement is.
Als men zich hier niet aan wil houden dan zullen we posten verwijderen zonder verdere aankondiging hiervan.
 
Ik wil graag in een wereld leven waar we om elkaar geven en elkaar helpen waar dit kan. Dat betekend dus ook dat we gevaccineerden én ongevaccineerden moeten helpen ook al zijn we het niet met elkaar eens. We kunnen over iets praten, een discussie voeren maar we moeten bepaalde fatsoennormen in ere houden, wat er ook gebeurd. En... ik hoop dat we zelf blijven nadenken!
ben jij nou net die gene die da fatsoen niet heeft mij komen vertelen dat ik zorg moet weigeren als ik nodig hebt etc
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben vooral heel erg geschrokken hoe slecht het eigenlijk met onze gezondheidszorg gesteld is. Als je naar alle staatjes kijkt, zijn er een hoop virussen, waarbij het percentage mensen dat medische verzorging nodig heeft en ook dat sterft vele malen hoger is. Als we dit, relatief ongevaarlijke, virus al niet aankunnen, wat gaat er dan gebeuren als er een echt gevaarlijk virus langskomt? Daar zijn we dus blijkbaar totaal niet tegen opgewassen en ligt geen enkel protocol voor klaar.

Verder het is jammer dat er zo weinig aandacht is voor wat dit voor bijvoorbeeld ondernemers betekent. Als alle horeca tot begin april dicht moet, gaat dit grote gevolgen hebben voor zowel de eigenaren als medewerkers van deze bedrijven. Je hoopt dat ze nog enigszins een buffer hebben, maar anders gaat dit financieel voor veel mensen hun leven verwoesten. En niet alleen daar, maar ook bij bijvoorbeeld winkeliers, ZZP'ers en andere ondernemers. Die krijgen geen ww of zelfs bijstand als hun inkomen wegvalt...
Wayyyyy back. Maar ben wel benieuwd hoe je nu over corona denkt. Nog steeds als een niet gevaarlijk virus?
 
ben jij nou net die gene die da fatsoen niet heeft mij komen vertelen dat ik zorg moet weigeren als ik nodig hebt etc
Gpatton. Prima dat je een wappie bent en prima dat je denkt dat er een groot mega super duper plan ligt voor de grote reset wat in 2030 komt en dat er nu allemaal chips in ons geplaatst wordt om ons allemaal te volgen. Maar wil je dat mensen naar je luisteren. Luister dan ook naar een ander.

Dat jij corona ontkent is helemaal jouw mening welk ook prima is.

Maar ga ff lekker mr engel aanbidden. En stop met alles op te stoken hiero
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Was net op het nieuws dat er in ziekenhuizen in Adam veel ziekte verzuim was onder personeel die wel gevaccineerd en een booster hebben gehad maar wel ziek van de omicron
Dan ga je toch afvragen of met al dat geprik wel op de goede weg zitten.
Ook omdat de rivn/omt bobo tijdens de persconferentie wel een hele vreemde voorstelling van de inenting geeft
het virus is zo veranderd dat de vaccinatie het niet meer herkend maar met een booster schijnbaar dan weer wel :juggle:
om in de beeldspraak van deze bobo te blijven de agent herkend de boosdoener niet meer heeft geen juiste foto meer maar als je een booster neemt dan staan er meer agenten op wacht dus loop je minder risico
Hmm ook zonder de juiste info houden de agenten de boosdoener ook niet tegen zou je zeggen immers wordt niet herkend.
Daarnaast werkt de booster campagne ook niet want een hele hoop mensen hebben nog steeds geen oproep gehad zeker onder ouderen is dit het geval want tja die hebben geen pc of mobiel of begrijpen het niet hoe zo iets werkt.
Kortom weer een grote puinhoop.
 
Gpatton. Prima dat je een wappie bent en prima dat je denkt dat er een groot mega super duper plan ligt voor de grote reset wat in 2030 komt en dat er nu allemaal chips in ons geplaatst wordt om ons allemaal te volgen. Maar wil je dat mensen naar je luisteren. Luister dan ook naar een ander.

Dat jij corona ontkent is helemaal jouw mening welk ook prima is.

Maar ga ff lekker mr engel aanbidden. En stop met alles op te stoken hiero
wat is het met jullie ales in de mond gooie vaag viguurtje heb hier nooit over gehad ik geloof in die 2030 agenda das klimaat gericht zogenaamd ja en dat ze dus met carbon tax ons in controlen gaan houden
 
wat is het met jullie ales in de mond gooie vaag viguurtje heb hier nooit over gehad ik geloof in die 2030 agend das climaat gericht zogenaamd ja en dat ze dus met carbon tax ons in controlen gaan houden
Vaag viguurtje.....

Okayyyyy je geloofwaardigheid is nu↘️↘️↘️📉📉📉
 
kijk eens goed naar die grafiek. Daar zie je inderdaad wel een daling van de effectiviteit maar daar gaat zeker een langere tijd overheen.

Als je dan verder leest in het artikel wordt er gerefereerd naar het Engelse rivm, daar staan ongeveer hetzelfde verloop van cijfers zoals van ons rivm.
 
kijk eens goed naar die grafiek. Daar zie je inderdaad wel een daling van de effectiviteit maar daar gaat zeker een langere tijd overheen.

Als je dan verder leest in het artikel wordt er gerefereerd naar het Engelse rivm, daar staan ongeveer hetzelfde verloop van cijfers zoals van ons rivm.
oke maar je wist eerst nie eens dat je een booster nodig had en we zouden gaan dansen met jansen
 
Beste mensen ik wil jullie vragen om de reglementen in acht te nemen en dus te stoppen met vloeken of welk ander gedrag dan ook maar wat niet conform ons reglement is.
Als men zich hier niet aan wil houden dan zullen we posten verwijderen zonder verdere aankondiging hiervan.

Net zoals ik een jaar of wat geleden al zei: block het topic dan meteen maar weer :))
 
Er mag best ruimte zijn om te discussiëren, maar het mag wel op een beetje geciviliseerde manier.
De meesten die hier komen lijken me volwassenen, dan moet dat toch mogelijk zijn?

Nou niet dus, John weet het nog wel van de vorige keer.
 
Nou niet dus, John weet het nog wel van de vorige keer.
Daar heb ik geen actieve herinneringen aan:LOL:

Nee geintje en soms lopen topics inderdaad uit de hand maar we doen ons best om dit te voorkomen en als het echt niet anders kan dan sluiten we pas een topic. Zoals Ben ook al aangeeft moet je toch als volwassen mensen kunnen discussiëren en respect tonen.
 

Terug
Bovenaan