hallo ik ben nieuw en wil de bak inrichten (Guppy100)


nu nog wachten op de kreeftjes
 
wat vinden jullie van mijn profiel foto
 
Beste Guppy100,
Zoals je ziet heb ik je topic verplaatst omdat het geen echt voorsteltopic meer was. Jij stelt in je topic allerlei vragen en het is makkelijker (en de bedoeling) om voor je vragen wel een nieuw topic aan te maken in de daarvoor bedoelde secties.
Wanneer je dus nog vragen hebt dan wil ik je verzoeken om hier een nieuw topic voor aan te maken ;) .
 
jessicapilon zei:
Beste Guppy100,
Zoals je ziet heb ik je topic verplaatst omdat het geen echt voorsteltopic meer was. Jij stelt in je topic allerlei vragen en het is makkelijker (en de bedoeling) om voor je vragen wel een nieuw topic aan te maken in de daarvoor bedoelde secties.
Wanneer je dus nog vragen hebt dan wil ik je verzoeken om hier een nieuw topic voor aan te maken ;) .
oke is goed
 
binnenkort komen er nieuwe planten er in de aquarium
 
ja zal k doen als ik ze ten misten nog mag bestellen bij die gene dus
 
ik ben bang dat het niet door gaat meer zal ze bij bertus bestelen maar tja het is nu drama geworden omdat ik dom dee
 
ga naar prive bericht en klik op de link dan zie je het antwoord
 
ga naar planten en hoe moet je planten verzenden oke
 
lukt niet het is echt uit de hand gelopen
 
kan beter in pb anders word bertus nog bozer
 
belgen zijn echt heel aardig
 
C�dric Vleminckx zei:
guppie100 zei:
belgen zijn echt heel aardig

Haha, dank je ;)
belgen vind ik ook grappig met hun accent jammer zit daar chloor in het water aar dat mag de pret niet bederven toch
 
guppie100 zei:
C�dric Vleminckx zei:
guppie100 zei:
belgen zijn echt heel aardig

Haha, dank je ;)
belgen vind ik ook grappig met hun accent jammer zit daar chloor in het water aar dat mag de pret niet bederven toch

Inderdaad, maar als je een waterfilter hebt is het goed, he ;)
 
guppie100 zei:
C�dric Vleminckx zei:
guppie100 zei:
belgen zijn echt heel aardig

Haha, dank je ;)
belgen vind ik ook grappig met hun accent jammer zit daar chloor in het water aar dat mag de pret niet bederven toch

Haha, mensen van Nederlands hebben ook een accent, hoor ;)
 
ik vind de zachte g zo grappig
 
die accent he
 
maar tja het is voor mij nu een lastige tijd heb ik maar probeer nog steeds duidelijk te blijven tegen bertus
 
ik ben nu 12 en ben een jongen en dan gebeurt iets met je lijf en hormonen
 

Terug
Bovenaan