hallo ik ben nieuw en wil de bak inrichten (Guppy100)


guppie100 zei:
C�dric Vleminckx zei:
guppie100 zei:
wie heeft me aquaruim gezien heb je hem nog niet gezien klik hier onder voor de link

groet:guppie100

En je aquarium is heel mooi geworden, en dat dankzij de hulp van het aquaforum!
ja klopt mischien haal ik volgende maan een echinodorus en over 2maanden haal ik cpo kreeftjes had ze vroeger namelijk ook


groet:guppie100

Ja, inderdaad een mooi plantje
 
guppie100 zei:
C�dric Vleminckx zei:
guppie100 zei:
wie heeft me aquaruim gezien heb je hem nog niet gezien klik hier onder voor de link

groet:guppie100

En je aquarium is heel mooi geworden, en dat dankzij de hulp van het aquaforum!
ja klopt mischien haal ik volgende maan een echinodorus en over 2maanden haal ik cpo kreeftjes had ze vroeger namelijk ook


groet:guppie100

Ja, die kreeftjes zijn wel leuk.
En ga je geen visjes houden?
 
C�dric Vleminckx zei:
guppie100 zei:
C�dric Vleminckx zei:
guppie100 zei:
wie heeft me aquaruim gezien heb je hem nog niet gezien klik hier onder voor de link

groet:guppie100

En je aquarium is heel mooi geworden, en dat dankzij de hulp van het aquaforum!
ja klopt mischien haal ik volgende maan een echinodorus en over 2maanden haal ik cpo kreeftjes had ze vroeger namelijk ook


groet:guppie100

Ja, inderdaad een mooi plantje
ja klopt hopelijk heb ik nog plek daar voor en dan die leuke kreeftjes en dan is alles compleet
 
guppie100 zei:
C�dric Vleminckx zei:
guppie100 zei:
C�dric Vleminckx zei:
guppie100 zei:
wie heeft me aquaruim gezien heb je hem nog niet gezien klik hier onder voor de link

groet:guppie100

En je aquarium is heel mooi geworden, en dat dankzij de hulp van het aquaforum!
ja klopt mischien haal ik volgende maan een echinodorus en over 2maanden haal ik cpo kreeftjes had ze vroeger namelijk ook


groet:guppie100

Ja, inderdaad een mooi plantje
ja klopt hopelijk heb ik nog plek daar voor en dan die leuke kreeftjes en dan is alles compleet

Natuurlijk is er nog plek voor je kreeftjes.
 
C�dric Vleminckx zei:
guppie100 zei:
C�dric Vleminckx zei:
guppie100 zei:
C�dric Vleminckx zei:
guppie100 zei:
wie heeft me aquaruim gezien heb je hem nog niet gezien klik hier onder voor de link

groet:guppie100

En je aquarium is heel mooi geworden, en dat dankzij de hulp van het aquaforum!
ja klopt mischien haal ik volgende maan een echinodorus en over 2maanden haal ik cpo kreeftjes had ze vroeger namelijk ook


groet:guppie100

Ja, inderdaad een mooi plantje
ja klopt hopelijk heb ik nog plek daar voor en dan die leuke kreeftjes en dan is alles compleet

Natuurlijk is er nog plek voor je kreeftjes.
weet maar voor de echinodorus
 
C�dric Vleminckx zei:
En heb je er misschien al eens aan gedacht om te kweken?
de vissen heb ik al in mij 60liter bak als de nieuwe is ingedraaid zet ik de vissen over en de cpo kreeft ga ik zeker mee kweken
 
alleen de neon tetra kan ik niet kweken want je ph moet echt heel laag zijn de cpo platy dalmatier en endlerguppen ga ik wel kweken
 
In welke bak?
Neon tetra is zo al moeilijk te kweken.
platy dalmatier en endlerguppen , bij elkaar?



en de cpo kreeft ga ik zeker mee kweken????
Lust jij dan kreeft?
 
Bertus zei:
In welke bak?
Neon tetra is zo al moeilijk te kweken.
platy dalmatier en endlerguppen , bij elkaar?



en de cpo kreeft ga ik zeker mee kweken????
Lust jij dan kreeft?
nooit geproefd eet het ook niet omdat ik cpo zo leuk vind dus ik vind kreeften echt hele leuke dieren
 
Bertus zei:
In welke bak?
Neon tetra is zo al moeilijk te kweken.
platy dalmatier en endlerguppen , bij elkaar?



en de cpo kreeft ga ik zeker mee kweken????
Lust jij dan kreeft?
ik doe alle vissen bij elkaar
 
Hou met de cpo er wel rekening mee dat ze soms wel eens een poging willen doen om een vis te vangen. mijn cpo van destijds klom op een stuk kienhout om van daaruit makkelijker de staart van de vis te kunnen grijpen.
Maar het hangt ook hier wel weer af van het karakter van de cpo. Voor hetzelfde geld gaat het wel goed en doet de cpo dit bij jou weer niet.Het zijn in elk geval mooie diertjes en ik zou flink wat schuilplaatsen maken voor ze en wat materiaal waarin ze kunnen klimmen.
 
jessicapilon zei:
Hou met de cpo er wel rekening mee dat ze soms wel eens een poging willen doen om een vis te vangen. mijn cpo van destijds klom op een stuk kienhout om van daaruit makkelijker de staart van de vis te kunnen grijpen.
Maar het hangt ook hier wel weer af van het karakter van de cpo. Voor hetzelfde geld gaat het wel goed en doet de cpo dit bij jou weer niet.Het zijn in elk geval mooie diertjes en ik zou flink wat schuilplaatsen maken voor ze en wat materiaal waarin ze kunnen klimmen.
heb ik ook huis gebouwd van lavastenen en een stuk kienhout en trouwens bij mij hebben ze nooit vissen van spel gedaan
 
Dat klinkt goed dus. Ja je hoort veel vaker dat het goed gaat hoor. Er zijn af en toe felle exemplaren bij en je moet er dus wat geluk bij hebben denk ik.
 
alleen mijn cpo kreeft sprong de hele tijd door de bak heen en ik moest erg hard om lachen
 
weet iemand nog leuke planten voor in mijn aquaruim heb je mijn aquaruim gezien heb je dat nog niet gedaan klik hier onder voor de link :p
 
Ik vindt rode planten ook heel erg mooi, maar dit raad ik meer aan voor de meer gevorderde aquariaan en jij bent nog maar net bezig, dus dat is misschien een beetje moeilijk, maar mits de tijd en je ervaring kan dit er nog wel van komen natuurlijk ;)
 
C�dric Vleminckx zei:
Extra bijkomend vraagje:
voor sommige planten heb je een voedingsbodem nodig
heb je deze?
ik gebruik alleen maar vloeibare planten voeding
 

Terug
Bovenaan