Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond.

Deurbel ging zostraks, dames vh bestuur vd buurtvereniging met een kleinigheidje ivm sinterklaas. 2 chocoladeletters en voor de zoon een popcorn bakkie met een zakje m&m’s, Doritos em een bioscoopbon.
 
Het zonnetje schijnt, de lucht is grauw....
Teletubbies, kom maar g.... ohnee dat is wat anders.
Een stralend goede morgen allemaal:)
 
Nou wel fijn dat je dan ook wat zon naar hier heb gestuurd John, in ruil daarvoor stuur ik jou een lekkere koude temperatuur toe:br:
Nou Antje jij woont niet in de buurt van Enschede dus de zon zal aan jou voorbij trekken en ik neem aan dat je dan ook de koude lucht niet kado doet:DD
 
Zal ik eens aardig doen?
Zodra ik een beetje ben opgewarmd stuur ik de zon door naar Antje, zo hebben we er allemaal plezier van:cool:
Aardig van mij he?:DD
Je bent te goed voor deze wereld JW en daarom wens ik jou en alle anderen een fijne middag toe.

Btw, smeer je wel in met factor 50 als je in de zon gaat:daisy:
 
Avond folks, de stress kan ik weer los laten (maandag een beeld verzonden en vandaag istie goed aangekomen) want verzenden van kunst blijft stressvol, nu eerst maar :koffie:
Nou dat verzenden is, zo lijkt me, niet zo moeilijk voor de verzender. Het probleem ontstaat tussen de verzender en ontvanger! Wat daar tussen zit weten wij simpele zielen natuurlijk niet. Dat is alleen bekend aan die tussenpersonen. Wij krijgen alleen iemand te zien die het verzonden item aanreikt en dat is altijd iemand die heel voorzicht is met onze kostbare pakjes, toch? :):);)
 
Nou Antje jij woont niet in de buurt van Enschede dus de zon zal aan jou voorbij trekken en ik neem aan dat je dan ook de koude lucht niet kado doet:DD
De zon, dat weet ik zeker, is er nog steeds. Maar ze heeft zich verstopt achter een stevig wolkenpakket. Om de zon te aanschouwen moet je meer richting kust gaan ben ik bang.
 
Avond Marcel.


Hungry Sesame Street GIF
Ik zit is de eerste posts te lezen maar john lees jij je eigen posts wel eens 😂 lees is wat je in je aller eerste post van dit topic schreef en kijk dan eens hoe snel het mis ging in dit getagede post 😂 mijn autistenbrein heeft een verklaringnodig 😂
 
Klopt Don maar dat is een post van 31-8 terwijl het niet toestaan van een gif pas vanaf deze week van toepassing is;)

Avond allemaal.
 
Avond luitjes, ik vind dat je alle oude gm-topics moet opschonen John, wat een ballentent is dit toch dat dat niet gebeurd :LOL:

Anyway, hier gaat de website als een speer dat wordpress is echt easypeasy, zelfs voor iemand met 2 linkerhanden zoals ik op pc-gebied :DD
 
Fijn Marcel.

hier ff declaratie ingediend voor de subsidie op de Warmtepomp. Zie of het echt 8 weken duurt voordat we bericht krijgen over de hoogte van het subsidiebedrag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan