Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is weer tijd om een verlate groet te lanceren. Zit er nu een tegenstelling in die zin? Hieruit blijkt ook weer dat ik vroeger tijdens Nederlandsche les niet al te goed heb opgelet. Want is dit nu een paradox of een antifrase of misschien toch een antithese? Kan me ook eigenlijk niet schelen dus hier is mijn groet, op tijd of te laat: Goedendag allemaal!
 
Middag.

Ja het is behoorlijk fris buiten.
Ben de tuin netjes aan het maken.
Nu eerst koffie.
Daarna ramen buiten wassen.
 
Middag heren en wees blij dat je geen hond hebt want dan hoef je de kou niet zovaak in.
 
1670077542796.png
 
Nou het is 2-0 maar hoogstaand is anders wat en het wachten is op een echte tegenstander van enig nivo en die komt hierna als ik het zo heb bekeken.
Amerika zijn felle jongens maar daar is het ook mee gezegd.
 
Net thuis vd herdenking van mn neef die zelf uit het leven is gestapt. Bijzonder warm mens aan de verhalen te horen van zn vrienden, collega’s en mn beide nichten.

Nu ff wat eten op de bank met de voetbal.
 
Nou een inspiratieloos Amerika met een tot 2x toe slapende verdediging en dan nog een tik, tik, tik Oranje die bang waren om teveel te moeten lopen.
Al met al geen hoogstaande pot voetbal op 10 minuten na de 2-1 na dan.

Toch zeg ik goedenavond allemaal.
 
John wat ben je weer heerlijk negatief. 😜knappe pot voetbal, tenminste de 2e helft die ik gezien heb.
 
Eerste helft was op de 2 goals na bedroevend waardeloos, oranje had 30% balbezit de eerste helft en liet het vooral bij Amerika
Klopt en bij 2 goals deed de verdediging van de USA niks. Ze vechten hard maar zonder enige creativiteit en dan nog een vaal slechte verdediging.
Maar goed ze zullen denk ik de volgende pot Argentinie treffen en ik verwacht dat dat de eerste echte tegenstander zal worden.

Ook in de studio zijn de commentatoren vrij kritisch en niet ten onrechte.
 
Straks de neus buiten de deur houden hier. Bezoekje bij moeders als we een beetje wakker(der) zijn.
:brk:brk:brk
;)k;)k
ze mogen weer. Toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan