Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Het stoort mij dat het leden zijn die zich storen. Waardoor het een blijvend gestoor word. Om het geheel te vereenvoudigen stel ik voor dat er niet meer gestoort word! :):);)
Ik ben al 57 jaar gestoord en zal niet weten hoe ik dat voor je moet oplossen:DD

Avond allemaal.
 
Ach ja. Als de ene zakkenvuller het kan, dan zal de andere het niet laten.

Jammer dat deze nuts voorzieningen aan de goden zijn overgelverd met die bloedzuigers van marktwerking.

Rutte bedankt! (en vooral zijn voorgangers)

En weet je wat nog erger is. Er zal niemand zeggen sluit me maar af. Dus die prijzen gaan ook nooit meer naar beneden…..
 
Mn schoonvader heeft al jaren een 1000 liter vat in de garage staan waarin regenwater wordt opgevangen , met een overloop, en een pomp erin. Op zolder boven toilet staat een 200liter vat met aansluiting naar toilet stortbak. Na doorspoelen vult deze automatisch, door de zwaartekracht tot de vlotter afsluit. Bespaart zo al jaren water. simpel systeem (mits je er plek voor hebt natuurlijk,
Het zou ook heel mooi zijn als alle nieuwe huizen worden voorzien van een waterbuffer in de kruipruimte.
En daarmee toilet door spoelt en de tuin water geeft.

Tijdens de bouw kost dat haast niks ertras. Achteraf inbouwen kost de hoofdprijs.
 
Laatst bewerkt:
Wauw wat een gejank zeg om een gifje...... Waar een mens zich om druk maakt..
Sorry dat ik er wat van zeg.

Maar jij bent hier in dit topic alleen maar om vervelende plaatjes te posten.
Voor de rest gooi je alleen maar olie op het vuur.

Constructieve bijdrage in DIT topic is 0,0

Moest het ff kwijt.

Over tot de orde van de dag………
 
Sorry dat ik er wat van zeg.

Maar jij bent hier in dit topic alleen maar om vervelende plaatjes te posten.
Voor de rest gooi je alleen maar olie op het vuur.

Constructieve bijdrage in DIT topic is 0,0

Moest het ff kwijt.

Over tot de orde van de dag………
Haha <GIF>

Ik kan altijd behoorlijk lachen om je donkere kijk van t leven!
 
Laatst bewerkt:
Depressie is een zwaar onderschatte geestesziekte waar vaak op gereageerd word met: ach morgen nieuwe dag, of: gewoon de schouders eronder, of: de zon schijnt altijd achter de wolken. Allemaal dooddoeners waar je de persoon niet mee helpt.

Ook goeieavond overigens, hier druk met wordpress, heb al 2 pagina's gemaakt :)
 
Goedemorgen
Ja ja even wachten op ontbijt en koffie.
Eerst even bloed laten aftappen voor suiker waardes en bloedplaatjes telling.
Andijk🌥️:br:2*C :br:100%LV
 
Omdat de morgen al weer voorbij is kan ik jullie mededelen dat er daarom niet getreurd hoeft te worden want er staan al weer een aantal morgens klaar. Wij kunnen dan weer moggue of morgen of goedemorgen of andere verbasteringen aan deze site toevoegen, afijn jullie én ik kennen de mogelijkheden. Voor nu hou ik het bij een goedemiddag allemaal.
 
Middag, werkdag van 6 tot half 3, nu mooi op tijd voor de voetbal thuis.
rest vd week ook vroeg(er) beginnen, eindejaarsdrukte in de business.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan