Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen

Ja hoor die pietenmutsjes kunnen best weer;)
Weet je wat me opvalt? In tegenstelling tot andere jaren al heel veel kerstbomen en kerstverlichting, ook buiten. Voorheen was het voor de meesten pas na Sinterklaas maar ik zie dat de laatste paar jaar langzaam veranderen.
 
Goedemorgen


Weet je wat me opvalt? In tegenstelling tot andere jaren al heel veel kerstbomen en kerstverlichting, ook buiten. Voorheen was het voor de meesten pas na Sinterklaas maar ik zie dat de laatste paar jaar langzaam veranderen.
Dat komt omdat het sinterklaas feest de laatste jaren in een negatief daglicht wordt gezet.

Dus wat kerstlampjes erbij geeft wat positiever licht.
 
Wat een opwinding merk ik toch weer op over een spelletje waar mensen elkaar heerlijk tegenwerken om een bal in een netje te krijgen. Net als in het echte leven? Daarom om mijn meewerkende groet voor u allen!
 
Moge Jaap en het is waterkoud buiten.
Net een flinke wandeling gemaakt. Op weg naar huis kwamen we langs een speelweitje voor honden waar er veel van Indy's maat waren. Die had dus geluk, even lekker kunnen rennen maar ze gaf al gauw aan dat het haar te koud werd en de lol was over. Dus toen in een flink tempo naar huis om ons weer warm te lopen.
 
Goedemorgen


Weet je wat me opvalt? In tegenstelling tot andere jaren al heel veel kerstbomen en kerstverlichting, ook buiten. Voorheen was het voor de meesten pas na Sinterklaas maar ik zie dat de laatste paar jaar langzaam veranderen.
De belangen van de commercie zijn groot, bovendien pikken we graag wat zaken over van onze amerikaanse vrienden, maar niet alles wordt maar zo maar vergeten. Gisteravond zag ik St. Nicolaas met een aantal zwarte Pieten richting het bejaardenhuis gaan. Men houdt de tradities hier nog wel in ere!
 
Net een flinke wandeling gemaakt. Op weg naar huis kwamen we langs een speelweitje voor honden waar er veel van Indy's maat waren. Die had dus geluk, even lekker kunnen rennen maar ze gaf al gauw aan dat het haar te koud werd en de lol was over. Dus toen in een flink tempo naar huis om ons weer warm te lopen.
Brrr, waar heb je zin in:DD
 
Wat een opwinding merk ik toch weer op over een spelletje waar mensen elkaar heerlijk tegenwerken om een bal in een netje te krijgen. Net als in het echte leven? Daarom om mijn meewerkende groet voor u allen!
Je moet toch wat want zoals Oranje speelt zorgt voor weinig opwinding:DD Die zouden zo daar bij jouw in het bejaardenhuis kunnen aanschuiven.
 
Gisteravond zag ik St. Nicolaas met een aantal zwarte Pieten richting het bejaardenhuis gaan. Men houdt de tradities hier nog wel in ere!
Ik zag gisteren ook Sint met 2 pieten, nog pieten zoals we ze kennen uit onze kindertijd. Ik had het hele Sinterklaasfeest van vroeger niet willen missen. Zonder de hele discussie van hoe pieten eruit moeten zien te voeren want daar zullen ook hier de meningen flink over uit een lopen en dat mag.

Brrr, waar heb je zin in:DD
Nou, eigenlijk was het tot aan het speelweitje heerlijk lopen. Daar stond ik te kleumen dus dat woef aangaf het ook koud te krijgen vond ik geen straf. Lekker weer naar huis.
 
Ik zag gisteren ook Sint met 2 pieten, nog pieten zoals we ze kennen uit onze kindertijd. Ik had het hele Sinterklaasfeest van vroeger niet willen missen. Zonder de hele discussie van hoe pieten eruit moeten zien te voeren want daar zullen ook hier de meningen flink over uit een lopen en dat mag.


Nou, eigenlijk was het tot aan het speelweitje heerlijk lopen. Daar stond ik te kleumen dus dat woef aangaf het ook koud te krijgen vond ik geen straf. Lekker weer naar huis.
Heel grappig trouwens hoe iets kan verlopen. Twenten, tukkers zijn erg nuchter mensen. Dat was merkbaar toen er hier in de buurt eens een demonstratie gepland was. Iets wat al zelden voorkomt. De demonstratie nam een aanvang maar bloedde dood. De mensen hier liepen er langs alsof er niets was, men werd min of meer genegeerd! Later werd er nog een poging ondernomen om reacties te verkrijgen. De mooiste die ik hoorde; die mensen hebben misschien tijd ik niet, ik moet boodschappen halen. En eigenlijk weet ik ook niet meer waarom dit eigenlijk ging.
 
Nou hier kan de politiek de hele week weer over zeiken zonder echte problemen aan te pakken:


Ik zeg middag allemaal.
Ons kabinet is er ook niet om problemen op te lossen maar om ze naar voren te schuiven!
 
Hier demonstreren we überhaupt niet, denk ik maar zo. Veel zaken zijn de opwinding niet waard.
Ik zou het ook niet doen hoor. Nou ja, als ik hoor dat AH de snacks uit het assortiment wil halen dan ga ik met een spandoek wel op de stoep staan:DD
 
De mooiste die ik hoorde; die mensen hebben misschien tijd ik niet, ik moet boodschappen halen.
Dat vind ik een hele goede.
In Geleen is ook een demonstratie geweest en dat is niet zo vriendelijk verlopen tussen voor en tegenstanders onderling als ik goed geïnformeerd ben. Laat de hele discussie wat aan mij voorbij gaan om eerlijk te zijn.
 
De Mozambiquesijzen die hier 3 1/2 week geleden geboren zijn beginnen aardig zelfstandig te worden heb ik het idee. Ik hoor dat ze beduidend minder vaak gevoerd worden en zag dat 'pa' net minder tolerant was naar 1 van de jongen. Ik probeer het nog wat te rekken maar het zal niet meer lang duren of ik zal de jongen moeten scheiden van de ouders want het zal anders niet lang gezellig blijven tussen de ouders en de jongen, en misschien zelfs niet tussen de ouders onderling. Dus voordat er slachtoffers gaan vallen...
 
Ik mag PostNL vandaag wel een hele dikke pluim geven.
Ik had een pakket gisteren verwacht maar dat haalden ze niet. Brengen ze me vandaag het pakket, op zondag. Blijkt wel dat ze zich met de feestdagen een slag in de rondte werken!
 
Ik mag PostNL vandaag wel een hele dikke pluim geven.
Ik had een pakket gisteren verwacht maar dat haalden ze niet. Brengen ze me vandaag het pakket, op zondag. Blijkt wel dat ze zich met de feestdagen een slag in de rondte werken!
Postnl heeft extra werkdagen tijdens de bsknj-periode (Blackfriday, Sinterklaas, Kerst, NieuwJaar) postbezorgers lopen de maandagen extra
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan