Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag Albert en vandaag zal het wel een flinke uitslag worden tegen het toch zwakke Quatar.
 
Avond allemaal en ja ik schrik net wakker van de fluit van de scheids want ik vond het weer een zapig potje voetbal tegen het kleine Quatar.
 
Wat een kwelling weer. En dan komen er Ajacieden bij,wordt het nog slechter… had de hoop dat Louis het PSV talent Simons dr nog inbracht… maar denk dat de invloed vd mannen met een Ajax achtergrond naast hem toch teveel inbreng hebben soms..

ach, zaterdag gaan ze lekker naar huis. Want op deze manier komen ze niet veel verder.
 
had de hoop dat Louis het PSV talent Simons dr nog inbracht
Haha, jong broekie met amper ervaring en als ze die eruit halen tijdens een wedstrijd dan gaat ie bijna huilen. Hij heeft best talent maar laat die nog maar een 2 jaar goed rijpen of in jong Oranje spelen.
Maar goed, heel Oranje draait knullig, traag en stroef en ook de niet Ajacieden. De bende van van Gaal lokt de kijker niet naar de buis.
Deze gast is ook niet goed wijs als je het mij vraagt:


Avond Albert.
 
Echt goede scheidsrechters zijn er ook weinig en dan maakt de VAR het er vaak ook niet makkelijker op voor ze en die VAR mogen ze ook wel afschaffen.
 
Hihi, geen zorgen ik wil wel tegen je praten en ik ben zelfs bereid om met je te praten:DD
Nou dan heb ik nog een nieuwtje. Straks krijgen we er nog een wetje bij en je mag dan niet te hard tegen me praten:


Wanneer gaat de overheid beslissen hoeveel snacks we mogen eten:DD:DD
Dus leggen de spandoeken maar klaar Willem Jan want dat gaan we niet pikken hoor:ROFLMAO:
 
Het zijn de gezondere ,snacks, die overblijven.
Kroket met verplicht huzarenslaatje erbij, eet je tempura dan wat kouwe sushi erbij , sauzijzenbroodje word een beetje een uitdaging, maar kunnen we nog de kruimels aan de vogels geven🤣
Kipsate wordt het na al dat smakelijk gekakel.
 
Nou dan heb ik nog een nieuwtje. Straks krijgen we er nog een wetje bij en je mag dan niet te hard tegen me praten:


Wanneer gaat de overheid beslissen hoeveel snacks we mogen eten:DD:DD
Dus leggen de spandoeken maar klaar Willem Jan want dat gaan we niet pikken hoor:ROFLMAO:
Regel jij een blik soep, dan haal ik alvast de lijm:DD
Het patatje gezond met een schijfje komkommer en een blaadje sla?
Zeg het maar niet te hard ook, want ik zie ze het nog doen ook.
Waar gaat het toch heen met deze betuttelende prutregering:rolleyes:
 
Nou dan heb ik nog een nieuwtje. Straks krijgen we er nog een wetje bij en je mag dan niet te hard tegen me praten:


Wanneer gaat de overheid beslissen hoeveel snacks we mogen eten:DD:DD
Dus leggen de spandoeken maar klaar Willem Jan want dat gaan we niet pikken hoor:ROFLMAO:
Dat van die snacks dat komt beslist nog. Want zoals mensen uit mijn omgeving al wel weten zijn snacks, zeker wanneer ze gehaald worden bij een bepaalde supermarkt, slecht voor je gezondheid. Zelfs zo slecht dat wij allemaal moeten lappen om personen die desondanks die handel eten weer leefbaar maken. ;)Dat gezegd hebbende; dat die muziek wat zachter moet is nuttig zeker voor (jonge(!)) mensen om te voorkomen dat men aan Tinitus, dat is een piep in je oor, gaan lijden.
 
Dat van die snacks dat komt beslist nog. Want zoals mensen uit mijn omgeving al wel weten zijn snacks, zeker wanneer ze gehaald worden bij een bepaalde supermarkt, slecht voor je gezondheid. Zelfs zo slecht dat wij allemaal moeten lappen om personen die desondanks die handel eten weer leefbaar maken. ;)Dat gezegd hebbende; dat die muziek wat zachter moet is nuttig zeker voor (jonge(!)) mensen om te voorkomen dat men aan Tinitus, dat is een piep in je oor, gaan lijden.
Nou die mensen weten er vast niet veel vanaf Ben;)
Ze kunnen beter alcohol verbannen want dat is ook ongezond en brengt jaarlijks vele doden met zich mee en niet onbelangrijk, ik drink het toch niet:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Middag allemaal
Vandaag onverwachts eerder klaar met werk en de voetbaltraining gaat niet door dus mooi rustig dagje zo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan