Goede Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen.

Druk weekend komt eraan.
Moet het hele huis gaan opruimen. Moet er uitzien alsof er NIET in geleefd wordt.
Buiten alles spic en span maken. Zelfs ramen zemen.
Dan beginnen we ook maar gelijk aan het inpakken van spullen.

Komende week worden er foto’s gemaakt voor op funda.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk☁️:br:2*C:br:98%LV
Succes Marcel en pak nog niet te veel in want het duurt nog even voor je kan verhuizen en bijna 4 maanden uit dozen leven is ook niets;)
 
Mogge Jaap.

Hier druk met wordpress nog steeds, vanmiddag misschien verder met de verbouwing maar manlief ligt vooralsnog plat met hoofdpijn dus denk niet dat de verbouwing vandaag wat word.:koffie:
 
Middag.

Al lekker bezig met de opruiming. Al spullen naar de kringloper gebracht.
Morgen nog een hoop spullen naar de stichting.

Ook nog wat plantjes gekocht, om het kale huis te voorzien van enige decoratie.

Nu eerst koffie. En straks nog wat poetsen.
 
Middag allemaal.
Zelfs met een trui over een T-shirt en een dekentje zat ik nog te vernikkelen van de kou.
Heb net voor het eerst in 10 maanden de kachel aangedaan:br:
 
Middag allemaal.
Zelfs met een trui over een T-shirt en een dekentje zat ik nog te vernikkelen van de kou.
Heb net voor het eerst in 10 maanden de kachel aangedaan:br:
Jeetje die is hier al weken aan want anders is het maar net 18-18,5 graden in de kamer hoor.

Avond allemaal.
 
Nou meestal op 19,5 en soms even op 20 Albert. Warmer hoeft ook weer niet vindt ik.
 
Deutschland raus, der Hansi hat’s nicht ’geflickt’. Uruquay finito, Suarez in tranen… en morgen Nederland dr uit? Louis dekt zich al in… er schijnen wat spelers griepverschijnselen te hebben.
 
Ja Louis is net van Nistelrooy want die zei destijds dat RKC niet onderschat moest worden. Ze dekken zich tegenwoordig snel in merk ik wel.
Nou wie weet heeft van Gaal nog een toekomst in Belgie:D
 
Nou website is af maar ik heb met mijn ongeduldige kop weer fratsen uitgehaald waardoor er iets in mijn browser kapot is gegaan waardoor ik niet online kan inloggen op wordpress (op mijn man's pc lukt het wel) dus dat heb ik weer eens goed voor mekaar :madd::oopss: dus nu mag manlief van het weekend de boel repareren.

Wel weet ik inmiddels een nieuw beeldhouwproject (je moet toch iets met je frustraties :LOL:)
 
Tijd voor thee, broodje Nutella, en een Metoprolol…
koud ….
3CB269A1-239B-4284-AD0C-6CC4C412CAFD.jpeg


om een uur of 10 richting Almere voor de herdenkingsdienst en crematie van onze neef.
onderweg zusje en zwager oppikken op carpoolplek om samen te rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan