500L Zoutwater Kubus van Roel


Frame is ook klaar dus kunnen we van de week ophalen.

IMG_7140.JPG


IMG_7141.JPG
 
Proficiat Roel alles ziet er meer dan keurig uit .
Ik doe het jou zeker en vast niet na .
 
kijk dat ziet er beter uit goed door gelast zie ik ook mooi in kleur
maare mis wat
Schermafdruk op 2017-11-13 22-08-22.png
Schermafdruk op 2017-11-13 22-10-10.png
zoek de verschillen :D
ga je zo geen stevigheid missen in je frame
 
Superstrak! Dat is flink opgeknapt zeg!
Dat vond ik ook! Stukken beter zo!

Proficiat Roel alles ziet er meer dan keurig uit .
Ik doe het jou zeker en vast niet na .
Thanks! Als jij dat wil kan je dat zeker!

kijk dat ziet er beter uit goed door gelast zie ik ook mooi in kleur
maare mis wat Bekijk bijlage 128322 Bekijk bijlage 128323 zoek de verschillen :D
ga je zo geen stevigheid missen in je frame
Haha flinke verschillen idd! Volgens de metaal meneer had deze spijl geen extra nut..... kan er dus zonder problemen tussenuit.
Heb deze laten verwijderen zodat mijn sump vanaf de voorkant beter zichtbaar is en je dus de "ombouw" beter ziet.
 
Haha flinke verschillen idd! Volgens de metaal meneer had deze spijl geen extra nut..... kan er dus zonder problemen tussenuit.
Heb deze laten verwijderen zodat mijn sump vanaf de voorkant beter zichtbaar is en je dus de "ombouw" beter ziet
oké apart dat de metaal meneer dat zegt maar begrijp je beweeg reden vermoede al zo iets
ben benieuwd wat het frame doet als je de bak er op zet
 
oké apart dat de metaal meneer dat zegt maar begrijp je beweeg reden vermoede al zo iets
ben benieuwd wat het frame doet als je de bak er op zet
Dat frame geeft geen kik. De spijl daaronder heeft geen draag functie. Aangezien er een spijl boven tussen zit zal het frame nooit naar binnen kunnen klappen.
 
De metaal meneer zal wel genoeg ervaring hebben he Roel anders zou hij het zeker niet adviseren.;)
 
De metaal meneer zal wel genoeg ervaring hebben he Roel anders zou hij het zeker niet adviseren.;)
Daar ga ik zeker vanuit ja. En ons pa weet er ook het eea vanaf dus dat zit wel goed. In mijn vorige frame voor de 1000liter bak ook verschillende spijlen weggesleten dus dat zit wel goed denk ik zo!
 
Deze heb ik nog nooit gezien is dit enkel voor aquarium of kunnen deze ook gewoon in het dagelijkse gebruikt worden ?
 
Zeer stylish die wallplugs
Ja zijn best cool die orginele wall plus van Fibaro!

Deze heb ik nog nooit gezien is dit enkel voor aquarium of kunnen deze ook gewoon in het dagelijkse gebruikt worden ?
Je kan ze op elke stopcontact aansluiten die je wil en meten wat er verbruikt word. Op dit moment zit er eentje op de EB6 van Apex voor de aqaurium kast en ga nog een EB6 bij bestellen voor alle apparatuur in de sump en verlichting zodat ik die ook kan uitlezen. Je dient wel in het bezit te zijn van de Fibaro Home center wil je de wall plus willen uitlezen.
 
Onder de meter is weer meteen zo illegaal, sluit hem dan gewoon achter de meter van de buren aan :p
Haha dat is een optie!

Aangezien ik geen eigen woning heb maar huur ga ik dat niet zelf uit eigen zak bekostigen hoor Roel.;)
Je kan alles gewoon meenemen naar je volgende woning hoor haha! Daarbij kan je er zo ontzettend veel mee en dus niet alleen stroom monitoren. Ik gebruik hem ook voor mij rolluiken en voor de garage deur!
 
Haha dat is een optie!


Je kan alles gewoon meenemen naar je volgende woning hoor haha! Daarbij kan je er zo ontzettend veel mee en dus niet alleen stroom monitoren. Ik gebruik hem ook voor mij rolluiken en voor de garage deur!
Das al wat anders tja je kan wel makkelijk afleiden dat ik daar de ballen verstand van heb maar dat vraagt toch om eens nader bekeken te worden hoor.
 
Dan weet ik dat als ik vandaag of morgen hier een huis zie met zonnepanelen voor alle ramen, dat het zeer waarschijnlijk jouw woning is ;) :D :D :D
Haha ja inderdaad! Woningen vallen wel op.... woon in 1 van de Kasteel woningen in Engelen/Den Bosch. Ik houd het gewoon op Den Bosch haha!

Jullie zijn buren waauuw dan kan jij die super mooie bak in wording in het echt gaan bewonderen Sanneke,ik ben wel een tikkeltje jaloers hoor.:stars:
We wonen beide in Den Bosch inderdaad. Buren zullen we net niet zijn! Maar jij bent ook altijd welkom hoor..... is alleen een endje rijden voor je!

Je hebt vast al wel een grove berekening hiervan gemaakt;)
Haha om eerlijk te zijn nee!! Heb alleen wel vanaf vorige maand mijn Essent alvast wat omhoog geschroefd maar heb dus echt geen idee wat het allemaal gaat kosten haha!
 
Vergeet ik bijna te posten dat ik de doseerpompen heb aangesloten op de reservoirs Haha! Niet heel spannend maar de gaten moesten wel exact goed geboord worden anders zouden de kabels buigen..... aardig goed gelukt al zeg ik het zelf.

Alles wat er aan de zijkant uitkomt verdwijnt straks in het niets als het aquarium er staat!

IMG_7166.JPG


IMG_7167.JPG


IMG_7168.JPG
 
Ik neem aan dat je de kabel spaghetti nog gaat wegwerken? ;)
Ziet er echt heel professioneel uit zo!
 
Ik neem aan dat je de kabel spaghetti nog gaat wegwerken? ;)
Ziet er echt heel professioneel uit zo!
Thanks Ben! Die komen straks achter het aquarium maar worden sowieso netjes weggewerkt. Er komt nog een plaat aan de achterzijde van onderkant zodat daar niks te zien is!
 

Terug
Bovenaan