500L Zoutwater Kubus van Roel


Dat hou ik in m'n achterhoofd beste Roel als ik ooit eens in de buurt ben van Den Bosh neem ik die uitnodiging graag aan.:thumbs:
 
Ah, had iets van een roerdertje verwacht maar dit is ook fancy
Haha zou ook een optie zijn! Vind dit persoonlijk handiger voor de vloeistoffen die ik ga hanteren.

Dat hou ik in m'n achterhoofd beste Roel als ik ooit eens in de buurt ben van Den Bosh neem ik die uitnodiging graag aan.:thumbs:
Altijd goed Johnny!!! Koffie staat klaar.

Niet eens rode kappen :eek: :p
Rode kappen? Waar had je die verwacht?
 
Rode kappen? Waar had je die verwacht?

Nou, ipv de oranje kappen die hier opzitten. In het kader van, alles dezelfde kleur :juggle:
Vergeet ik bijna te posten dat ik de doseerpompen heb aangesloten op de reservoirs Haha! Niet heel spannend maar de gaten moesten wel exact goed geboord worden anders zouden de kabels buigen..... aardig goed gelukt al zeg ik het zelf.

Alles wat er aan de zijkant uitkomt verdwijnt straks in het niets als het aquarium er staat!

Bekijk bijlage 128446

Bekijk bijlage 128447

Bekijk bijlage 128448
 
Nou, ipv de oranje kappen die hier opzitten. In het kader van, alles dezelfde kleur :juggle:
Haha dat is voor de sump! De kast heeft het orange van Apex! (Deksels zie je straks ook niet meer)

Dat zijn prachtige projecten daar in engelen.
Ik woon aan de graafseweg, bij de beruchte Bartenbrug :D
Haha klopt idd! Mooi wijk geworden!
 
En de aller laatste modules zijn geplaatst! Nu kunnen we beginnen met het ontwerpen van de voorkant!

IMG_7179.JPG


IMG_7180.JPG


IMG_7181.JPG
 
In jouw plaats zou ik er ook ontzettend blij mee zijn en ik zie het geheel al staan zoals het moet komen.
 
Man, man, man wat ziet dat er strak uit zo! Geweldig werk zo, als je zoveel aandacht besteed aan de bak zelf als aan de techniek eromheen dan kan dit alleen maar een top project gaan worden!
 
In jouw plaats zou ik er ook ontzettend blij mee zijn en ik zie het geheel al staan zoals het moet komen.
Thanks! Dat duurt hopelijk ook niet heel lang meer!

Man, man, man wat ziet dat er strak uit zo! Geweldig werk zo, als je zoveel aandacht besteed aan de bak zelf als aan de techniek eromheen dan kan dit alleen maar een top project gaan worden!
Wederom bedankt Ben! Ik ga me uiterste best doen om van de bak een topbak te maken. Ik heb alleen de lat nu wel erg hoog gelegd maar zie het als een uitdaging.... we blijven gewoon op deze toer doorgaan!
 
Ja, je hebt de lat hoog gelegd, maar je hebt ook laten zien dat je flink geduld hebt.
Als je op dezelfde gedisciplineerde manier je bak opzet dan kan het niet anders dan een succes worden.
 
Ja, je hebt de lat hoog gelegd, maar je hebt ook laten zien dat je flink geduld hebt.
Als je op dezelfde gedisciplineerde manier je bak opzet dan kan het niet anders dan een succes worden.
Geduld is er zeker inderdaad! Nogmaals dank!

Frame terug op zijn plek dus we kunnen een start gaan maken met het leidingwerk!

Totaaltje op dit moment zodat je een idee krijgt hoe het er bij staat! Eerst foto is het zicht vanaf de bank.

IMG_7191.JPG


IMG_7189.JPG


IMG_7192.JPG


IMG_7190.JPG
 
Deurstopper ga je vast nagelen aan de vloer?
Zie dat je kamerdeur open gaat naar je aquarium toe
Nee komt een ander systeem waardoor je geen lelijke deurstopper hebt straks daaro! Komt een kleine constructie in de hoek van de deur zodat hij tegen gehouden word.
 
Dat zien we met z'n allen zeer graag Roel.Keep our fingers crossed for the best till the end buddy.:petjeaf:
 

Terug
Bovenaan