500L Zoutwater Kubus van Roel


Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding en nog de beste wensen voor 2018.

Eigenlijk een vorm van kapitaal vernietiging. Investeer je fors in een zoutwaterbak. Vervolgens ga je alles misschien verkopen zonder dat er een drup water in heeft gezeten.


Het is wel goed voor de economie hoor:Dk:Dk;)k
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Alles het goede gewenst voor 2018
Toch ga ik hier een trend in herkennen eerst deze begonnen https://www.aquaforum.nl/threads/zelfbouw-project-aqua-200x70x70.95070/ volgens mij geen druppel water gezien
En nu weer wilde plannen lees ik :juggle::S:sorry:ben bang dat de zeewater ook geen zout krijgt:'(
We gaan het zien
Haha yuuuuuuuuuup!! Soms gaan de dingen niet zoals gepland en soms komen er andere dingen tussendoor fietsen ;)
 
Haha yuuuuuuuuuup!! Soms gaan de dingen niet zoals gepland en soms komen er andere dingen tussendoor fietsen ;)
Neem aan dat dat ene niet op de fiets gebeurd is :sorry::Dk:Dk
Ach ja niets zo veranderlijk als de mens en het weer:Dk:Dk
 
Ach ja Roel je heb ons de afgelopen tijd aardig bezig gehouden met al je pakjes en plannen.
En ja bij projecten die langer duren kan zoiets gebeuren.
 
Helemaal duidelijk, we zullen zien. In ieder geval de beste wensen en succes met alle projecten!
 
Ik las dat Roel het een en ander heeft meegemaakt de laatste tijd en soms moet je prioriteiten stellen en dan soms ook afzien van gemaakte plannen.
 
Beste wensen Roel!

En rustig aan, alles komt wanneer het komt.
Succes met alles wat er op je pad gaat komen!
 
Bedankt voor jullie reacties nog allemaal! Erg erg erggggggg druk geweest de afgelopen tijd maar weer back in NL dus vandaar toch nog even een reactie omdat ik toch altijd genoten heb van het forum en van jullie reacties allemaal!! Wellicht tot ziens!!!!
 
Bedankt voor jullie reacties nog allemaal! Erg erg erggggggg druk geweest de afgelopen tijd maar weer back in NL dus vandaar toch nog even een reactie omdat ik toch altijd genoten heb van het forum en van jullie reacties allemaal!! Wellicht tot ziens!!!!
Hopelijk Roel. We hebben je gemist.
 
Hopelijk Roel. We hebben je gemist.
Zeker weten Dirk!! Ook al heb ik geen bak meer zal toch weer wat vaker actief zijn op het forum want blijft gewoon gezellig!
 
We hopen je hier nog veel te mogen zien Roel.
 
Don't be a stranger anymore here on board Roel.:thumbs:
 

Terug
Bovenaan