500L Zoutwater Kubus van Roel


Ondanks een grapje op zijn tijd weet u maar al te goed waar u mee bezig bent. Two thumbs up my friend.:r
 
Haha grapjes moeten altijd kunnen! Als ik heel hard blaas meet die vast wel iets!

Vandaag monitor kunnen bevestigen dus langzaam verder......

IMG_7066.JPG


IMG_7067.JPG


IMG_7068.JPG
 
Ja gelukkig wel! Anders was het systeem een stuk minder aantrekkelijk geweest Haha!

Kleine update.... eerste paneel bevestigd.

IMG_7078.JPG


IMG_7079.JPG
 
Toch leuk als je van 2 markten thuis bent he Roel en daarmee bedoel ik zowel in het kopke als met je handen :stars:
 
Thanks Ben!

Toch leuk als je van 2 markten thuis bent he Roel en daarmee bedoel ik zowel in het kopke als met je handen :stars:
Bedankt Johnny! Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat dit gaande weg is gekomen..... Ik heb hiervoor wat mis calculaties gemaakt met het bouwen van dingen haha! Maar nu gaat het me redelijk goed af en motto zal voor altijd blijven... "METEN IS WETEN" want dat is echt zo haha!
 
Thanks Ben!


Bedankt Johnny! Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat dit gaande weg is gekomen..... Ik heb hiervoor wat mis calculaties gemaakt met het bouwen van dingen haha! Maar nu gaat het me redelijk goed af en motto zal voor altijd blijven... "METEN IS WETEN" want dat is echt zo haha!
Klopt hoor Roel want je kan beter een keer of 2 keer meer meten dan een keer minder en voor verrassingen komen te staan.
 
Zo'n monitor is wel heel mooi.
Goed bezig.
Ja en ontzettend handig!

Klopt hoor Roel want je kan beter een keer of 2 keer meer meten dan een keer minder en voor verrassingen komen te staan.
Haha zeker weten! Ben al vaker de mist in gegaan!!

Knap bezig Roel , maar ben je zeker dat het scherm groot genoeg zal zijn ?
Meten is weten... haha! Dit was echt wat ik maximaal kwijt kon..... anders was hij zeker groter geweest!

Voor zoiets bij mij zou werken dan zal het al snel 2089 zijn denk ik:Dk:Dk
Kan altijd iets voor je maken John.... haha! Just show me the money!

Misschien in een volgend leven he John.;)
Haha niet als wij hem gewoon met zen allen helpen!
 
Ik blijf me toch altijd verbazen hoeveel verschillende aspecten er toch wel niet zijn binnen de aquariumhobby. Persoonlijk interesseren deze vergaande technieken me matig en hou ik het zelf liefst zo basic mogelijk, laat staan dat ik er zoveel geld aan zou willen uitgeven.

Maar de manier waarop hier geïnvesteerd wordt in techniek, wordt geïnstalleerd en in een verdere fase ook gebruikt zal worden is toch wel bewonderingswaardig. Hier straalt toch wel echt vakmanschap vanaf. Het is duidelijk dat Roel echt een voorliefde heeft voor bijzondere technieken. Dit is en zal verder nog een heel mooi project worden.

Verder ben ik zelf echt benieuwd naar de inhoud van je bak. We zijn nu 15 pagina's ver in het topic en hebben nog geen druppel water gezien! Nog zo iets dat ik bewonder aan dit project: het geduld dat je hebt om dit alles op te bouwen!

Doe zo verder man! Ook al weet ik dat ik zelf nooit dergelijke technieken in mijn bak zou hebben, ik bewonder het geheel!
 
Ik blijf me toch altijd verbazen hoeveel verschillende aspecten er toch wel niet zijn binnen de aquariumhobby. Persoonlijk interesseren deze vergaande technieken me matig en hou ik het zelf liefst zo basic mogelijk, laat staan dat ik er zoveel geld aan zou willen uitgeven.

Maar de manier waarop hier geïnvesteerd wordt in techniek, wordt geïnstalleerd en in een verdere fase ook gebruikt zal worden is toch wel bewonderingswaardig. Hier straalt toch wel echt vakmanschap vanaf. Het is duidelijk dat Roel echt een voorliefde heeft voor bijzondere technieken. Dit is en zal verder nog een heel mooi project worden.

Verder ben ik zelf echt benieuwd naar de inhoud van je bak. We zijn nu 15 pagina's ver in het topic en hebben nog geen druppel water gezien! Nog zo iets dat ik bewonder aan dit project: het geduld dat je hebt om dit alles op te bouwen!

Doe zo verder man! Ook al weet ik dat ik zelf nooit dergelijke technieken in mijn bak zou hebben, ik bewonder het geheel!

Bedankt voor je feedback man!! Altijd fijn om zulke berichten te lezen. Het is natuurlijk niet altijd even makkelijk om alles rustig aan te doen maar dat is wel essentieel in de zoutwater wereld en ben ook van plan om dit voort te zetten zodra er water in zit.

En je hebt helemaal gelijk.... ik ben een fan van techniek en daar wil ik best wat meer aan uitgeven! En moet zeggen dat ik de opbouw helemaal geweldig vind. Zeker als plannen uitpakken zoals ik ze bedacht heb en beetje bij beetje komen we dichter bij het water.

Nogmaals bedankt en zal het hier netjes up to date houden!

Mooi strak werk
Thanks!!
 

Terug
Bovenaan