500L Zoutwater Kubus van Roel


Komt de bak daar strak in de hoek te staan want dan heb je niet van alle kanten inkijk en persoonlijk zou ik dat mooier vinden;)
 
Zo is het John! Ieder zijn mening en dat waardeer ik!

Vandaag het acrylaat ontvangen voor mijn eigen "dreambox" en ben er blij mee.... de maten in de tekening klopte!!

IMG_7034.JPG


IMG_7035.JPG


IMG_7036.JPG


IMG_7037.JPG
 
Ziet er goed uit! Als alles klaar is zou het leuk zijn een legenda te zien waar alles voor dient, voor de leken onder ons :p
Bedankt Ben!!

Dat is uiteraard geen probleem! Als alles up and runnig is zal ik het eea toelichten.....!
 
nu mag ik toch hopen dat de laatste foto gemaakt is in een aparte kamer
gezien de hoeveelheid spullen en gereedschap anders wordt je huisgenote helemaal :juggle: :mad::oops:van je denk ik zomaar:D
wel lekker bezig daar niet van maar man wat een spullen:D
 
nu mag ik toch hopen dat de laatste foto gemaakt is in een aparte kamer
gezien de hoeveelheid spullen en gereedschap anders wordt je huisgenote helemaal :juggle: :mad::oops:van je denk ik zomaar:D
wel lekker bezig daar niet van maar man wat een spullen:D
Je had me eettafel moeten zien tijdens de opbouw
 
Haha staat allemaal in de woonkamer achter de bank en me vriendin is toch al boos dus dan kan ik het net zo goed laten staan haha!

Tijdje zitten denken hoe mijn achterwand weer zwart te krijgen aangezien ik het folie eraf heb getrokken. Nieuw folie zag ik niet zitten en verven ook niet...... als ik hem wil verkopen is hij zwart geverfd! Dus waarom niet gewoon bedekken met acrylaat haha!

IMG_7050.JPG


IMG_7052.JPG


IMG_7051.JPG
 
Wauw... En om het af te maken uiteraard een slimme thermostaat.

Kan je die ook bedienen met je aquarium computer?

Super gave bak, nu al. Alleen straks komt het toch echt aan op je aquarium skills.
 
Strakke bak, hoor!! Heb je het acrylaat gekit?
Idd, lekker strak en geen bubbels!! Ik heb dubbelzijdige tape gebruikt omdat ik natuurlijk met een heel klein randje zat. Ik was bang dat er kit in het zicht zou komen te zitten maar met deze tape zit hij echt vast!

Wauw... En om het af te maken uiteraard een slimme thermostaat.

Kan je die ook bedienen met je aquarium computer?

Super gave bak, nu al. Alleen straks komt het toch echt aan op je aquarium skills.
Haha nee kan ik niet bedienen maar wel met mijn domotica systeem dus dat zit wel goed!

We zijn goed op weg ja maar straks zal het er echt om spannen allemaal!! Bedankt!
 
Is inderdaad wel mooier met tape, en makkelijker om weer los te maken. Kit blijf je ook altijd zien, zonde.
 
Nu gaat het toch wel met rasse schreden vooruit amai en gaan we langzaam maar zeker naar het einde toe waar we allemaal vol spanning naar uit kijken.

Prachtige bak en tja eigenlijk alles he Roel.:stars::stars::stars:
 
Heb je de overflow ook zo bedekt? Omdat deze ook zwart is? Of is dit op een andere manier gedaan? Ziet er iig super strak uit zo met dat zwarte :thumbs:
 
Nu gaat het toch wel met rasse schreden vooruit amai en gaan we langzaam maar zeker naar het einde toe waar we allemaal vol spanning naar uit kijken.

Prachtige bak en tja eigenlijk alles he Roel.:stars::stars::stars:
Ja we zijn lekker op weg en ben blij met alles wat ik doe dus tot nu toe gaat het super! Nogmaals bedankt!

Heb je de overflow ook zo bedekt? Omdat deze ook zwart is? Of is dit op een andere manier gedaan? Ziet er iig super strak uit zo met dat zwarte :thumbs:
De overflow is zwart glas, dit heeft de aqua bouwer geregeld. Ik moet alleen straks even bekijken hoe het eruit ziet als er water in zit aangezien er lucht tussen het aqua en het acrylaat zit.

Slimme en strakke oplossing inderdaad zo Roel.
Bedankt John, was idd de beste oplossing.
 
daar was ik al bang voor mischien een keer uit eten nemen of als ze er van houd een enorme bos rozen :Dk:Dk heeft ze wel verdient denk ik zo maar :sorry::engel::Dk:Dk
Haha nee nee! Het scheelt voor haar dat ze dat stukje niet hoeft te stofzuigen dus dat vind ik al erg netjes van me haha! :p
 
Haha nee geen robot stofzuiger hier.... anders blijft me vriendin alleen maar op de bank zitten en word ze lui.... dat willen we natuurlijk niet!

Vandaag even verder gegaan met het eerste techniek plankje en dat gaat de goede kant op. Van het weekend maar eens met de rest beginnen.

IMG_7055.JPG


IMG_7056.JPG


IMG_7058.JPG
 

Terug
Bovenaan