500L Zoutwater Kubus van Roel


Whoa.... zegt Roel nu dat hij iets te duur vind? Awesome! Het kan dus wel! ;)
Haha ja..... dat heb ik echt gezegd!

Die pakjes bezorger kent zijn weg al blindelings naar jou zeker Roel hahahaha.
Haha ja hij stuurt altijd een appje van te voren als het veel is, dan help ik sjouwen.

Aan het eind van het jaar is dat zo'n gespierde vent door al die zware pakjes:D
Die zal niet heel gespierd meer worden ben ik bang Haha!

Ik denk heel het jaar door Daan en die kan bovendien zijn werk met zijn sport (powertraining/bodybuilding) combineren lol.
Haha het is maar een paar meter dus groot zal hij er niet van worden!
 
valt mee tuinkabouter
houd de lidl folder in de peiling rond de 50 euro heb je zon ding en werkt zeer prettig:D
je bent lekker bezig Roel :thumbs::thumbs::D
Haha Thanks!

Makita hè...
Riedel diedel circkelzaag van de Lidl komt er dus niet in bij mij :p
Nopes, bij mij ook niet! Ik heb ook gatenzaag setje besteld van makita!


En over de post meneer gesproken! Haha

En nog mooi pakketje alleen dat is niet gerelateerd aan mijn bak!

IMG_7009.JPG
 
weet het niet maar langzamerhand is de deurbel en deurklink en toegangs-pad richting deur bij Roel thuis versleten
zoveel als daar gebruik van gemaakt wordt door de diverse pakketdiensten :D:D
 
weet het niet maar langzamerhand is de deurbel en deurklink en toegangs-pad richting deur bij Roel thuis versleten
zoveel als daar gebruik van gemaakt wordt door de diverse pakketdiensten :D:D
Haha daarom houd ik de tussen deur open!

Zijn die wel kleurcorrect? :p
Nee dat zijn deze niet haha! Verstoppen we gewoon :)
 
10 000 buizen gelast zonder kromtrekken en of het wel dan niet nodig is volg ik jou wel , maar ziet er niet uit zo .
 
En daarom word hij netjes afgewerkt zodat hij een witte poedercoating kan krijgen
 
Nee ik heb tot dusver niet egt super kromme buizen gehad, maar het doet altijd iets. Zeker dat dunwandige spul

Ben trouwens geen geschoold lasser hoor, wat uitleg gekregen over de MIG/MAG lasser en de TIG lasser bij mij op het werk en het gaat me aardig goed af

Maar ben het met je eens, het is geen porum..

En zodra ik het geld en de motivatie heb komt er een RVS frame, netjes gelast en afgewerkt
 
Nee ik heb tot dusver niet egt super kromme buizen gehad, maar het doet altijd iets. Zeker dat dunwandige spul

Ben trouwens geen geschoold lasser hoor, wat uitleg gekregen over de MIG/MAG lasser en de TIG lasser bij mij op het werk en het gaat me aardig goed af

Maar ben het met je eens, het is geen porum..

En zodra ik het geld en de motivatie heb komt er een RVS frame, netjes gelast en afgewerkt

Ik snap het! Nu zit er bij mij nog geen water in dus nu wat het nog relatief simpel om in orde te laten maken..... wel weer extra kosten maar dat is even niet anders.... ook al zal je het frame niet veel zien ik weet zeker dat ik mezelf eraan ga storen!
 
en gelijk heb je Roel vind het eerlijke gezegd broddel werk dat frame
zou mij ook geen lekker gevoel geven 1 slechte las en feest :juggle:
 
Kleine update:

Frame is weg en word netjes afgewerkt en mooi wit! Zojuist verder gewerkt aan de "techniek kast" en de eerste plank voorzien van apparatuur. Morgen gaten boren voor de bekabeling en kleine latjes zagen om de bekabeling die uitsteekt "onzichtbaar" te maken.

IMG_7023.JPG


IMG_7025.JPG


IMG_7026.JPG


IMG_7027.JPG
 

Terug
Bovenaan