500L Zoutwater Kubus van Roel


Haha ik weet niet wanneer dat precies is maar zou zomaar kunnen zijn!!

Ik verwacht de techniek eind november wel klaar te hebben hoor...... op dit moment worden er meerdere onderdelen in orde gemaakt :p haha
 
Kleine update! Bezig om alles netjes te organiseren in de kast zodat we met de voorkant kunnen beginnen..... deze word ook van wit acrylaat zodat alleen de techniek zichtbaar is.

IMG_6987.JPG


IMG_6988.JPG


IMG_6989.JPG


IMG_6990.JPG
 
Wat ga je lekker Roel! Maar die kast is wel al bijna vol zeg:D :br:
Thanks Daan! Ja klopt..... ik kan helaas ook mijn RD3 controllers niet kwijt maar die komen dan bij de sump! Haha! Ga wel wat ruimte nog proberen te creeren voor als er nog modules bij komen :p
 
Erg netjes Roel al weet ik niet wat je allemaal wel of niet in die kast hebt zitten zeg:D;)
Haha bedankt John!

Op dit moment zit er het volgende zin:
Apex base unit 2016
2 x FMM module (Voor ATK en Flow sensoren)
LINK1 module voor aansturing stromingspompen
ASM Module voor aanstrung PAR monitor
VDM module voor aansturen verlichting
2 x DDOS doseerpompen
2 x DDOS reservoir units
2 x Royal Exclusiv Apex interface module
Apple Mac mini
HP 23" monitor

Hierbij zal vanavond nog een FMM module toegevoegd worden voor de Leak detection.

Onder de doseer reservoirs komt een op maat besteld bakje van 55x30x19 voor osmose water.
 
Hoe heb je dat eigenlijk zo gevonden die samenstelling van apperatuur Roel heb je dat zelf uitgedokterd of mits toch enige hulp van een aqua shop ?
 
Hoe heb je dat eigenlijk zo gevonden die samenstelling van apperatuur Roel heb je dat zelf uitgedokterd of mits toch enige hulp van een aqua shop ?
Zelf alles via internet. Was op zoek naar een aquarium computer met veel mogelijkheden en zo op de Apex uitgekomen. En omdat ik zelf in de IT zit weet ik er wel het eea vanaf en heb ik me verdiept in de mogelijkheden :)
 
nnoooooooooooooooo
al het geld in de wereld en je koopt er 1 met snoer :'(:'(:'(:'(

ik heb een accu decoupeerzaag en wil echt nooit meer met snoer, zo'n verademing zonder touwtje eraan
het is dat de circkelzagen op accu zo lomp en duur zijn anders had ik dat ook op accu :p
 
nnoooooooooooooooo
al het geld in de wereld en je koopt er 1 met snoer :'(:'(:'(:'(

ik heb een accu decoupeerzaag en wil echt nooit meer met snoer, zo'n verademing zonder touwtje eraan
het is dat de circkelzagen op accu zo lomp en duur zijn anders had ik dat ook op accu :p
Haha ja klopt! Maar ik vond ze echt te duur.... klinkt gek maar zag ook dat ze allemaal zonder accu werden geleverd dus 1tje met snoer gekozen voor die paar keer dat ik hem ga gebruiken maar je hebt gelijk!
 

Terug
Bovenaan