nieuw project voor kikkers


afgelopen weekend nog een aantal diertjes gereserveerd
 

Bijlagen

  • IMG-20220412-WA0005.jpg
    IMG-20220412-WA0005.jpg
    23.6 KB · Weergaven: 134
Die moet je toch aan zn staart trekken:juggle:?
Dat deden wij in onze jeugd bij hagedissen die bij de sloot zaten.
 
volgens mij weet hij wel welk deel van zijn lichaam ik bedoel....

on topic... nog een paar weekjes wachten......
 
Wanneer je de hagedis bij de staart nam brak die meestal af maar groeide nadien wel terug
 
Vindt de naam hagedis wat goedkoop voor zo’n mooie Gekko.
 
De Madagaskars zijn mooi. Doe je er trouwens alleen hagedissen in Annemarie?
 
ook de kikkers komen er bij in en in het watergedeelte de vissen uit de 60cm bak
 
Doe je die andere palu dan weg?

Wel een mooi totaal plaatje trouwens.
 
nog geen idee, zal waarschijnlijk eerst wel aanblijven als noodbak, en als ik mijn man zover krijg voor uitbreiding dat ik hem dan weer ga opbouwen in een later stadium
 
Hier doen ze dat niet hoor en zeggen ze frank en vrij dat ik niks te zeggen heb . Jongste dochter zei net nog dat ik gek was in mijn hoofd :D
 
afgelopen weekend nog een aantal diertjes gereserveerd
bij mij deden ze het geweldig. echter begevenment was er 1 in het water gevallen en dood gegaan daar. Ik zou oppassen met dat water. Als ze erin vallen hebben ze blijkbaar zelfs met takken omeruit te klimmen vaak niet de kracht om dit te doen. Tenminste die van mij was snachts erin gevallen, denk dat zij daardoor te koud was en ook niet echt meer warm kon worden en het dus niet heeft gehaald om uit het water te komen. water was echter wel 22 graden
 
bij mij deden ze het geweldig. echter begevenment was er 1 in het water gevallen en dood gegaan daar. Ik zou oppassen met dat water. Als ze erin vallen hebben ze blijkbaar zelfs met takken omeruit te klimmen vaak niet de kracht om dit te doen. Tenminste die van mij was snachts erin gevallen, denk dat zij daardoor te koud was en ook niet echt meer warm kon worden en het dus niet heeft gehaald om uit het water te komen. water was echter wel 22 graden
water is hier iets warmer en ik probeer het ze zo makkelijk mogelijk te maken. Maar goed, ongelukjes kunnen gebeuren en om daar alles voor om te gooien vind ik niet nodig. Ook in de natuur gaat het wel eens mis.
 
Heel mooi Annemarie, zodra de potjes eruit zijn graag een totaaltje 😍, of eerder natuurlijk 😊.

Gr. Ed
 
vandaag de vissen, 6 gouddanio, 5 koperzalm, 6 c. habrosus en 6 pangio's en 1 dario dario overgezet, ben nog bezig met de garnalen te vangen. Hoop vanavond of morgen nog even wat foto's te kunnen maken
Bedoeling is volgende week de kikkers over te zetten en dan de week daarna de klemmeri erbij in
 

Terug
Bovenaan