nieuw project voor kikkers


Hoe komen die kleintjes op de rug terecht want dat zijn toch gewoon dikkopjes zeg maar?
ze wurmen hunzelf omhoog, let wel, er zit nog een zeer slijmerig laag om hun heen. De vader heeft gewoon erg veel geduld
 
er zitten minimaal 2 kikkervisjes in de oksel van de bromelia
20230214_122917.jpg
 
of de vader verhuisd ze weer, ik zie ze momenteel niet meer zitten namelijk....
 
Wat een groot verschil in grootte!
En wat schattig dat papa er zo goed voor zorgt.
 
Dat wordt voer vermalen of kopen. Ze zijn groot te brengen met zgn stofvoer in het begin. Is mij ook een keer gelukt met een stel Tricolore eitjes.
 
Dat wordt voer vermalen of kopen. Ze zijn groot te brengen met zgn stofvoer in het begin. Is mij ook een keer gelukt met een stel Tricolore eitjes.
En artemia zelf uitlaten komen en dat geven dan.
 
Ik heb bassleer en dan maat s , dat krijgen ze te eten
 
Ja en nee, ik zocht wel de ranitomeya maar een andere soort. Helaas waren die niet op de beurs te krijgen, maar wel deze soort dus. Het vermoeden was ook wel dat de soort die ik wilde lastiger te krijgen is en een stuk duurder. Deze soort vind ik ook erg mooi en daarom toch maar voor deze gekozen
 
Ja en nee, ik zocht wel de ranitomeya maar een andere soort. Helaas waren die niet op de beurs te krijgen, maar wel deze soort dus. Het vermoeden was ook wel dat de soort die ik wilde lastiger te krijgen is en een stuk duurder. Deze soort vind ik ook erg mooi en daarom toch maar voor deze gekozen
Oke was je naar de beurs in houten geweest wel nice.
 
Ja en nee, ik zocht wel de ranitomeya maar een andere soort. Helaas waren die niet op de beurs te krijgen, maar wel deze soort dus. Het vermoeden was ook wel dat de soort die ik wilde lastiger te krijgen is en een stuk duurder. Deze soort vind ik ook erg mooi en daarom toch maar voor deze gekozen
Oke wat kosten die je wou dan. Nog meer gekocht op de beurs dan.
 
Ik zelf niet, moest vandaag werken. Maar 2 vrienden wel en die waren voor mij op zoek gegaan naar iets leuks
Oke ja dacht ik al dat je moest werken maar misschien was je even toevallig in de buurt je weet maar nooit als taxi chauffeur natuurlijk šŸ˜…šŸ˜‚
 
Oke wat kosten die je wou dan. Nog meer gekocht op de beurs dan.
Vermoedelijk tussen de 50 en 65 euro per stuk.
Nog wat voedseldiertjes gekocht, maar verder niet. De šŸøšŸøšŸøšŸøšŸø waren al duur genoeg
 
Gisteren en vandaag de ( voorlopig) laatste diertjes toegevoegd. 2 paartjes vampierkrabbetjes, rode variant en de paars gele variant. En dan nog de opruimploeg, te weten de porcellii laevis "dairy cow" of te wel pissebedden met een wit / bruine kleur
20230301_165509.jpg
20230228_174756.jpg
20230301_164541.jpg
 
De rode was ff lastig op de foto te krijgen, maar die is echt knal rood
 

Terug
Bovenaan