nieuw project voor kikkers


prachtig maar nu eindelijk eens een beslissing nemen welke opstelling je zelf mooi vind , anders ben je in oktober nog bezig met opstellingen :D
 
prachtig maar nu eindelijk eens een beslissing nemen welke opstelling je zelf mooi vind , anders ben je in oktober nog bezig met opstellingen :D
Ze wacht nog een paar weken. Volgend weekend haal ik mijn bak op en dan komt ze inspiratie op doen, en wat zaken halen die bij mij overbodig in de schuur liggen, nee geen hout meer, dat heeft ze voldoende.
 
Ze wacht nog een paar weken. Volgend weekend haal ik mijn bak op en dan komt ze inspiratie op doen, en wat zaken oohalen die bij mij overbodig in de schuur liggen, nee geen hout meer, dat heeft ze voldoende.
Pas maar op want ze neemt een logeerbed mee;)
 


prachtig maar nu eindelijk eens een beslissing nemen welke opstelling je zelf mooi vind , anders ben je in oktober nog bezig met opstellingen :D
komt goed hoor, de bovenste staat hier nog steeds en die bevalt het beste ( tot nu toe dan )
Nee joh, ze weet wat ze nu heeft.
ik wil zeker nog langskomen hoor, maar weet nog niet of dat al zo snel zal zijn....
 
20220401_133203.jpg
 
gouddanio, koperzalm, en modderkruipers zitten er in die bak, weet dat de danio wel wat kouder kan zitten, maar dat wist ik toen nog niet ( werd ook niet gezegd )
Heb de bak op zo'n 23 graden.
 
maar vind je het dan niet spijtig dat waarschijnlik de visjes de kikkerdril gaan opeten ?
 
mocht ik kikkerdril zien zal ik dat proberen af te schermen en/of apart te zetten. Maar goed, heb het nog niet gezien hier.
 
20220402_115926.jpg


kleine stapjes verder. Er moet nog heel veel gebeuren. Achterwand moet nog zwarte folie op, draden moeten nog verder weggewerkt worden en de sproei installatie moet nog aangesloten worden. En het belangrijkste, nog meer aankleding natuurlijk. In het water gedeelte komt nog een fijne grind/zandlaag, een paar lavastenen en nog wat planten
 
komt er nog een bodem in het aquarium gedeelte want denk dat kuhli's dat wel op prijs gaan stellen .
 
ook on topic die laatste zin stond er niet voor mijn vraagstelling heeft weinig met tekst en pc te maken lol
 
jawel, dat mijn tekst dus later geplaatst wordt
 
dank je, zit er ook erg van te genieten hoor
 
Mooi Annemarie en hoe bevestig je die grotere planten op dat hout waardoor ze zo mooi rechtop staan.
 
Zo stond het bericht de rest werd na mijn vraag toegevoegd .
klopt hoor, deze keer voegde ik er net nog wat aan toe terwijl jij ook bezig was.
Mooi Annemarie en hoe bevestig je die grotere planten op dat hout waardoor ze zo mooi rechtop staan.
niet, alles zit nog los. Meeste zit klem tussen spleten en kieren
 

Terug
Bovenaan