nieuw project voor kikkers


20220710_193810.jpg
ik heb er maar even een pijltje bij gezet, maar het ( vermoedelijke) eerste kikkervisje is nu op de vaste wal beland. Heel erg ieniemieni nog. Een volgende zit al op de boomschors dat de verbinding is tussen water en land. Achterpoten al duidelijk zichtbaar.
 
20221008_133710.jpg


afgelopen zaterdag de nieuwe verlichting boven het water gedeelte geplaatst. Veel beter zo ( excuus voor de reflectie). Maar zo moet er wel meer aandacht komen voor het watergedeelte en daar wil ik volgende maand mee bezig. Voor de rest groeit het goed. Vaak wel kikkerdril en kikkervisjes, maar helaas niks aan land opgegroeid.
 
Ziet er goed uit zo.. misschien dat je visjes die kikkervissen wel smakelijk vinden.
 
sorry voor de late reactie, er zwemmen nu Chineese danio in, blauwoogjes en corydora habrosus. Ook nog een paar modderkruipers en een zooi garnaaltjes. Meer vissen wil ik er ook niet in hebben.
 
Super leuk maar is het niet veel meer werk dan een aquarium en nog strikter alles in de gaten houden.
 
meer werk niet, als alles lekker draait is het alleen dagelijks sproeien ( als je daar geen automaat voor hebt in ieder geval ), en zo nu en dan wat snoeien.
 
meer werk niet, als alles lekker draait is het alleen dagelijks sproeien ( als je daar geen automaat voor hebt in ieder geval ), en zo nu en dan wat snoeien.
Oke dan valt dat mee het lijkt wel zo. Dat het veel werk is. 😂
 
20230212_124522.jpg
20230212_124550.jpg


vandaag een aantal kikkervisjes apart gezet in een bakje. Pappa kikker had er ook al een aantal naar het water gebracht, maar helaas niet zelf gezien. Benieuwd of er nu wat van overblijft. Vorige keren in de bak zelf niks aan land gekregen, vandaar dat ik nu zelf een beetje wil helpen.
 
Bekijk bijlage 356290Bekijk bijlage 356291

vandaag een aantal kikkervisjes apart gezet in een bakje. Pappa kikker had er ook al een aantal naar het water gebracht, maar helaas niet zelf gezien. Benieuwd of er nu wat van overblijft. Vorige keren in de bak zelf niks aan land gekregen, vandaar dat ik nu zelf een beetje wil helpen.
Ben benieuwd super leuk. En hopelijk hou je er wat van over. ❤️
 

Terug
Bovenaan