Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort


nog steeds Thea? Heb je het al eens geprobeerd om je volledig browsercache en history te legen
En als je een andere browser of pc/laptop probeerd?
 
Dat weet je dus niet, en kun je ook niet achterhalen.
Uiteindelijk zijn het een stel pensionado’s die de hele dag de chat bestieren en dus eenzijdige adviezen geven.
De discussie en andere inzichten komen daardoor te vervallen.

Het gmt bestaad inmiddels alleen nog uit een welgemeende groet. En motogp of voetbal.
Het echte teruglezen na een dag werken is er niet meer bij.
En er is geen stof tot aanhaken. Dus blijft het bij een groet.

Maar goed, dit hebben wij al vele malen aangekaart. Maar blijkbaar zal een chat wel veel inkomen genereren door alle flitsende ads.
Nog even investeren in een AI server en meneer JP kan met pensioen.
Gooi die pensionado's er toch uit. Je hebt er niets als last van. Ze komen vaak met (eenzijdige?)zaken naar voren die vroeger misschien wel werkten maar die wij nu, mede dank zij AI die dan hier nog wel toegevoegd moet worden, niet meer nodig zijn. En wat heb je eigenlijk aan een groet? :):):):):):):);););););););)
 
Ik log in op een net geïnstalleerde iPad. Het beginscherm van dit forum ziet er als volgt uit! Er is al veel over gezegd maar dit kan toch niet! Ook als gast ziet dit er zo uit.

7904E402-D969-480A-AEAA-35C336C35AF3.png
 
De eigenaar heeft dingen veranderd en er zou nu minder reclame zichtbaar moeten zijn. Graag jullie input en eventueel een screenshot als je geen verbeteringen ziet.
 
Stukken beter.

Wat ik zelf ergerlijk vind is als ik op pagina’s dit soort advertenties tegenkom.

IMG_4709.png


Zoals boven in het scherm. Mobiel of via tablet met een vinger niet weg te tikken zonder per ongeluk de advertentie te openen. Of ik heb te dikke vingers 😆
 
Jeetje, wat een kritiek over de chat functie kwam er voorbij. ik zal de discussie niet weer opnieuw oprakelen, maar wil wel aangeven dat ik de functie erg prettig vindt. personen direct kunnen spreken (al is het digitaal) vindt ik erg prettig en maakt het aquaforum ook persoonlijker imo.

Dat gezegd hebbende, ik merk wel sinds de nieuwe software dat een hoop index links, via bijv Google, niet meer werken. Dus je googled bijvoorbeeld op "probleem alg" en je krijgt een aquaforum in de resultaat, als je die volgt krijg je de pagina "Oeps er ging iets mis" en vindt je dus je gezochte topic niet. Dat zal het aantal bezoekers, en dus ook de reclame inkomsten, niet ten goede komen.
Ik weet ook niet of daar nog iets te doen is (het kwaad is immers al geschied) maar dat is wel een minpunt van de nieuwe software.
 
Dat niet kunnen vinden komt denk ik omdat de eigenaar een boel oude topics heeft verwijderd en ik zal dit even bij hem aankaarten want ik heb het ook al opgemerkt Fido.
 
Nee omdat het forum erg traag werd is er veel oude meuk verwijderd en dit topic viel qua startdatum daarin. Er is nog een backup dus na de vakantie van de eigenaar is eea hopelijk nog terug te halen.
Zelfs mijn eigen FA gestart in 2011 is foetsie.
 
Nee omdat het forum erg traag werd is er veel oude meuk verwijderd en dit topic viel qua startdatum daarin. Er is nog een backup dus na de vakantie van de eigenaar is eea hopelijk nog terug te halen.
Zelfs mijn eigen FA gestart in 2011 is foetsie.
Jammer hoor.
Er moet toch een andere oplossing zijn dan content verwijderen. Ik heb heel wat keren oude topics geraadpleegd (via Google) en heb ze toch als waardevol ervaren.

Tot welke datum zijn topics (klakkeloos?) verwijderd?
 
Jammer hoor.
Er moet toch een andere oplossing zijn dan content verwijderen. Ik heb heel wat keren oude topics geraadpleegd (via Google) en heb ze toch als waardevol ervaren.

Tot welke datum zijn topics (klakkeloos?) verwijderd?
Ik kan geen exacte datum geven. Marcel is nog op vakantie maar wellicht is er nog het eea te regelen vanaf een backup maar dat moeten we even afwachten.
 
Stukken beter.

Wat ik zelf ergerlijk vind is als ik op pagina’s dit soort advertenties tegenkom.

Bekijk bijlage 368088

Zoals boven in het scherm. Mobiel of via tablet met een vinger niet weg te tikken zonder per ongeluk de advertentie te openen. Of ik heb te dikke vingers 😆
Hier net zo. Ik was kennelijk (doorde herstart van de server?) uitgelogd op mijn telefoon. Kon gistermiddag niet meer inloggen, een niet naar inhoud omdat de reclame ervoor zat. Het kruisje (ook in jouw screenshot zichtbaar) verwijderde die niet. Gelukkig inloggen nu wel gelukt, maar als ik dit al googlend tegenkom, klik ik normaal gesproken de site direct weg.
 
Het kruisje (ook in jouw screenshot zichtbaar) verwijderde die niet.
Ik kreeg hem ook niet weg zonder een adblocker te draaien.

De iPad is niet de nieuwste maar kan nog heel erg goed mee, krijgt ook nog updates, so far so good. Nooit problemen met die iPad.
Toen ik de schermvullende advertentie kreeg en verder probeerde te gaan op het forum merkte ik dat Safari er grote moeite mee had en ik zag de batterij leeg lopen. Adblocker erop en die blijft er nu ook op.
 
Hoewel de reclame tussen de berichten door wel minder is geworden heb ik wel veel "last" van deze reclames die ontstaan als je op een forumbericht klikt. Helaas op mijn telefoon nergens weg te klikken. Is daar nog iets tegen te doen?
Screenshot_20231109_212241_Chrome.jpg
 

Terug
Bovenaan