Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort


Heel erg snel, John.

Bijna saai wordt het, want je raakt nu zó snel door het forum heen........ :p


Responding Jim Carrey GIF
 
Paar keer een database connect error gezien dus check die koppeling, mocht dat een losse machine zijn
 
zojuist wat aanpassingen gedaan in de dbase config en gereboot.....hopelijk geeft dit lucht, zo niet, laat het hier weten...heb ik nog een 2e optie....
 
Ja was mij ook opgevallen en ik heb het ook nogmaals weer gemeld. Als de 2e optie van Marcel niet werkt dan is er nog een derde optie denk ik en dan moet ik er maar eens naar kijken:DD:DD:pp
 
Het forum kan nog even traag zijn want de eigenaar is ermee bezig en er komt een andere server dus we hopen dit zsm op te lossen.
Geduld is een schone zaak;)
 
Allen,
vanwege aanhoudende traagheid en problemen op de huidige server, heb ik vandaag een nieuwe/betere server aan laten rukken.
Deze is nu opgeleverd/geinstalleerd en geconfigureerd.
Vanavond laat, ga ik de boel overzetten, en zal het ip-adress van het forum wijzigen.
Mocht u een gesloten forum aantreffen, zit u nog op de oude server, of is de verhuizing aan de gang. Wijziging van ip-adres is in de regel binnen een paar uur bekend bij jullie internetproviders.
Groet,
Marcel
 
Snelheid wisselt. Ene keer knipper je met de ogen en is de pagina in beeld. Andere keer blijft er een groene balk zixhtbaar en duurt laden/verversen lang.
 
Nieuwe server, maar de snelheid is er niet beter op. Volgens mij was het forum met de vorige server toch stabieler qua snelheid.
 
Klopt en dat merken we allemaal en Marcel is ermee bezig. Marcel is net op vakantie gegaan dus moet het tussendoor vanaf het vakantieadres doen dus wellicht duurt het iets langer dan we gewend zijn maar hij is druk mee bezig in elk geval.
 
De komende weken is het voor Marcel niet mogelijk om aanpassingen te doen dus we zullen tijdelijk moeten leven met een forum wat af en toe trager is dan we graag zouden willen.
 
Ook ik krijg bij voortduring zo'n groene streep van links naar rechts gaand, aan de bovenkant waarmee kennelijk wordt aangegeven dat er gewerkt wordt aan iets. Alles is eigenlijk langzaam en na elke actie onzerzijds moet je wachten tot e.e.a. verwerkt is?
 
Ook ik krijg bij voortduring zo'n groene streep van links naar rechts gaand, aan de bovenkant waarmee kennelijk wordt aangegeven dat er gewerkt wordt aan iets. Alles is eigenlijk langzaam en na elke actie onzerzijds moet je wachten tot e.e.a. verwerkt is?
Ik hoop dat je voor de komende 2 weken nog een potje geduld hebt staan Ben;)
 
Ik moet 30 keer klikken voor mijn reactie kan plaatsen.... heel vervelend
Ach het gaat nog altijd sneller dan toen we in moesten bellen En aan een telefoondraadje vast zaten. Wat dat betreft zijn we tegenwoordig verwend en als het dan een keer niet lekker loopt schieten we “allemaal” in de stress. Ik vind het vooral vervelend voor de eigenaar die nu, tijdens zijn vakantie, dit probeert op te lossen. In plaats van dat hij vakantie viert.
 

Terug
Bovenaan