Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort


De notificaties doen bij mij wat apart. Op zich wel erg leuk om posts uit de toekomst :ROFLMAO:vast te kunnen zien:
1000017247.png
 
Ook hier is mij, FA verdwenen
Van mij zijn de foto albums ook verwijderd. Onbegrijpelijke actie van Marcel. Veel topics wat leden bindt aan het forum zijn verwijderd. Daarnaast veel info verdwenen, was toch een sterk punt van het forum.
Hopelijk kan Marcel zijn actie nog herzien en eea herstellen.
 
Beste leden,
Ongeveer 2 weken geleden hadden we op het forum problemen met de snelheid zoals velen van jullie wel zullen weten. Om dit op te lossen heeft de eigenaar veel data verwijderd waaronder topics ouder dan 10 jaar. Hierdoor zijn bepaalde topics dus verloren gegaan. Het is zoals nu blijkt niet mogelijk om dit te herstellen. Wij betreuren dat ten zeerste maar het is niet anders en we kunnen er dus verder ook niets meer aan doen en hopen op begrip voor het ongemak.
 
Beste leden,
Ongeveer 2 weken geleden hadden we op het forum problemen met de snelheid zoals velen van jullie wel zullen weten. Om dit op te lossen heeft de eigenaar veel data verwijderd waaronder topics ouder dan 10 jaar. Hierdoor zijn bepaalde topics dus verloren gegaan. Het is zoals nu blijkt niet mogelijk om dit te herstellen. Wij betreuren dat ten zeerste maar het is niet anders en we kunnen er dus verder ook niets meer aan doen en hopen op begrip voor het ongemak.

Het is niet anders. Is het een idee om te gaan werken met een backup database die niet online staat? Een dergelijke database mag traag worden.
 
Ik ben geen techneut Peter dus wellicht dat @Marcel het beste zelf op dit soort vragen kan reageren. Volgens mij hebben we ook altijd een soort van backup gehad maar ik hou een slag om de arm.
 
Normaal gesproken, had ik kunnen beschikken over een backup ouder in de tijd, echter door gedoe met de server, en pogingen om de traagheid op te lossen (hetgeen is gelukt), dmv het verwijderen van oude topics, zijn alle oudere aanwezig backups overschreven, is een ongelukkige samenloop van omstandigheden geweest, dat dit proces daardoor onomkeerbaar is geworden.
Voor mij een goede les, maar ik vind het meer dan zonde en jammer dat hierdoor waardevolle info en herinneringen verloren zijn gegaan, waarvoor mijn oprechte excuses!
 
Vorige week had ik trouwens iemand een pb gestuurd en de reactie had ik al gelezen. Maar de notificatie mail kwam pas een paar uur later. Meer leden last van (gehad)?
 
Pffff, ik heb er bijna een dagtaak aan maar inderdaad niet vaak naar jouw Albert;). Ik krijg ook geen mailnotificatie ervan maar enkel een signaal op het forum zelf bij meldingen.
Dat is een instelling die je zelf kunt wijzigen maar ik neem aan dat je daarmee bekent bent?
Net als met de andere notificaties van het forum. Ik heb alles zo staan dat ik alleen meldingen op het forum krijg als ik inlog.
 
Ja dat weet ik Nicole maar van dat soort zaken wil ik niet telkens een mail hebben aangezien ik het bij meldingen ook zie staan.
 
Normaal gesproken, had ik kunnen beschikken over een backup ouder in de tijd, echter door gedoe met de server, en pogingen om de traagheid op te lossen (hetgeen is gelukt), dmv het verwijderen van oude topics, zijn alle oudere aanwezig backups overschreven, is een ongelukkige samenloop van omstandigheden geweest, dat dit proces daardoor onomkeerbaar is geworden.
Voor mij een goede les, maar ik vind het meer dan zonde en jammer dat hierdoor waardevolle info en herinneringen verloren zijn gegaan, waarvoor mijn oprechte excuses!
Erg jammer om te lezen, inderdaad een schat aan informatie is hiermee verloren gegaan. Idem voor alle oude foto albums en andere topics die dit forum hebben gemaakt tot wat het was….
 
En jawel is ook ieder jaar het zelfde :6:mad:
Netjes de contributie betaald en als nog forum vol reclame:'(:'(
 
Wat mij opvalt is dat de bijlagen anders worden geplaatst. Ze komen anders, groter in beeld lijkt me.

Correct me if I'm wrong.
 

Bijlagen

  • 20231116_225305.jpg
    20231116_225305.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 24

Terug
Bovenaan