Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort


Dat is denk ik een topic geweest van ouder dan 10 jaar en die zijn opgeschoond en zijn jammer genoeg niet terug te halen.
 
Normaal gesproken, had ik kunnen beschikken over een backup ouder in de tijd, echter door gedoe met de server, en pogingen om de traagheid op te lossen (hetgeen is gelukt), dmv het verwijderen van oude topics, zijn alle oudere aanwezig backups overschreven, is een ongelukkige samenloop van omstandigheden geweest, dat dit proces daardoor onomkeerbaar is geworden.
Voor mij een goede les, maar ik vind het meer dan zonde en jammer dat hierdoor waardevolle info en herinneringen verloren zijn gegaan, waarvoor mijn oprechte excuses!
Hier is een uitleg van de eigenaar over de topics en hoe het zit.
 
Hoi hoi,

Ik weet niet of dit het goede topic is, maar ik ervaar een vervelde eigenschap van de app, namelijk dat het scherm constant draait terwijl dit niet de bedoeling is. Als je dan terug draait moet ik ook weer helemaal naar beneden scrollen voor wat ik aan het lezen was omdat ik terug ben gestuurd naar bovenaan de pagina. Ik heb mijn telefoon instellingen goed staan en heb dit probleem dan ook alleen bij deze app en niet bij andere.

Ervaren anderen dit probleem ook of ben ik de enige? Ik gebruik de app op een Android telefoon.

Groetjes
 
Ik zat net het regelement te lezen en toen zag ik dit punt:

"Onderwerpen zoals godsdienst, geloof, evolutie, politiek, racisme en aanverwante onderwerpen worden op dit forum niet toegestaan."

Gaan we nu evolutie beschouwen als controversieel op een forum waar we kleurvarianten van vissen en sluierstaarten enzo kweken?
 
Ik zat net het regelement te lezen en toen zag ik dit punt:

"Onderwerpen zoals godsdienst, geloof, evolutie, politiek, racisme en aanverwante onderwerpen worden op dit forum niet toegestaan."

Gaan we nu evolutie beschouwen als controversieel op een forum waar we kleurvarianten van vissen en sluierstaarten enzo kweken?
Dit reglement is al heel oud en van toepassing zolang het AF bestaat als het goed is maar ook dit topic was zoekgeraakt met de problemen van onlangs dus deze is enkel herplaatst maar inhoudelijk niet gewijzigd.
 
Ik weet niet of dit het goede topic is, maar ik ervaar een vervelde eigenschap van de app, namelijk dat het scherm constant draait terwijl dit niet de bedoeling is
Ik hoor dit voor het eerst moet ik zeggen. Wellicht hebben meer leden deze ervaring en krijg je hier respons op.
Zojuist ff de app op een Android OS telefoon geïnstalleerd. Geen probleem te zien.

@Appa2022 wat je kunt proberen is op de telefoon bij instellingen, Apps.. Aquaforum in Opslag.

Cache legen en gegevens wissen. Vaak lost dit problemen op.
 
Laatst bewerkt:
Gaat toch niet helemaal lekker ineens zijn alle Privé Conversaties weg :'(
Das niet handig :unsure:
hmm nog niet wakker hier of Marcel regeert wel heel snel zal het eerste wel zijn of wel gevonden.
:sleep::sleep::oopss:
 
Laatst bewerkt:
Ik loop er tegenaan dat ik een actueel onderwerp, met updates, niet kan openen. Ook is de topicstarter voor mij niet vindbaar


Ik krijg de volgende meldingen:

Oops! We ran into some problems.​


The requested thread could not be found.


AquaForum​


No results found.
Dit is al een paar dagen zo.

Zijn er meer mensen die hiervan last hebben? Heeft dit met een block te maken? Ik zou niet weten waarom trouwens.
 
Ik loop er tegenaan dat ik een actueel onderwerp, met updates, niet kan openen. Ook is de topicstarter voor mij niet vindbaar


Ik krijg de volgende meldingen:




Dit is al een paar dagen zo.

Zijn er meer mensen die hiervan last hebben? Heeft dit met een block te maken? Ik zou niet weten waarom trouwens.
Nee, heb ik niet gehad.
 
Ik heb er nog steeds last ben. Ik kan van de topic starter niets meer zien. En een block is er niet dus wel vreemd wat er aan de hand is @Marcel

Ik kom dit nergens anders tegen op het forum. Alleen bij deze user.
 
Vraagje, ik keek net op een andere computer (niet ingelogd) naar wat topics en het viel me op dat werkelijk iedere post een groot reclameblok heeft. En dan vaak tussen posts ook nog een blok en in de onderste balk ook. Zie plaatje.

Is dit al lange tijd zo voor gasten/onbetaalde leden, of is het recent uitgebreid? Ik denk dat je hier veel mensen mee wegjaagt..... 🧐


handelspropaganda.png
 
Vraagje, ik keek net op een andere computer (niet ingelogd) naar wat topics en het viel me op dat werkelijk iedere post een groot reclameblok heeft. En dan vaak tussen posts ook nog een blok en in de onderste balk ook. Zie plaatje.

Is dit al lange tijd zo voor gasten/onbetaalde leden, of is het recent uitgebreid? Ik denk dat je hier veel mensen mee wegjaagt..... 🧐


Bekijk bijlage 369940
Is volgens mij al een hele tijd zo. Een tijd terug was ik de iPad opnieuw aan het installeren en kwam ik niet ingelogd op het forum. De iPad ging zowat over zijn nek en ik zag het batterijpercentage gewoon teruglopen.
Let wel, niet de nieuwste iPad maar hij had nog nooit lopen "hikken" tijdens het gebruik. Was echt op aquaforum.nl toen ik niet was ingelogd en geen adblocker gebruikte.
 
Misschien dat er bij de verandering van server laatst iets niet is aangepast maar marcel probeert het altijd minimaal te houden maar goed er moeten ook inkomsten zijn.
We hopen snel van Marcel te horen.
 
Ben benieuwd. :) Er moeten voldoende inkomsten zijn natuurlijk. Het is alleen dus niet te hopen dat je op een gegeven moment het punt bereikt waarop er zoveel reclame zichtbaar is, dat het te veel nieuwe aanwas gaat wegjagen. Dan schiet je jezelf in de voet. Ik kan niet voor anderen spreken, maar voor mij zou als nieuwe, onbetaalde bezoeker de huidige reclamedruk echt niet okee zijn. Dan wijk ik uit naar sites die me minder belasten met dingen moeten uitfilteren.
 
Bij mij nog hetzelfde als hiervoor. Relatief veel reclame te zien op het forum
 
In de topics zelf is het minder geworden bij mij. Eerst stond er bij ieder bericht reclame, dat is nu niet meer. Het lijkt meer over het forum verspreid.
 
Screenshot_20240101_165551_Chrome.jpg

Lijst met nieuwe berichten ziet er nu zo uit bij mij. Door de reclames zie je bijna de topics niet meer. Dit was hiervoor niet zo. Ik vind het dus persoonlijk zeker geen verbetering 🫣
 

Terug
Bovenaan