Ik kan niet scapen.


Ziet er mooi uit, heb jij die planten voor 12 euro bij een forumlid gehaald? of bij een winkel?


ik ben ook best nerveus, want ik ga ook binnenkort scapen maar weet niet of het goed komt
 
Bij winkel. 5 planten waren 1.90 en 1tje was 2.50 Ze hebben daar heel veel. en dan een actie van 5 potjes van een plant voor een 10tje maar zoveel wilde ik niet.
 
hmmmm. De tijdklok staat nu nog op 22:00 ...... Het is nu al 0000

Heb die pinnetjes van 15:00 - 22:00 zeg maar naar buiten gezet. En aan de zijkant op alarm gezet en niet op i waarom loopt ie niet? hoor m wel zachtjes geluid maken maar hij draait dus niet. Ben bang dat ik morgen m zelf weer aan moet zetten.
 
Het rondje draait gewoon niet... Als ik hem dan met de hand wel draai gaat t licht dus aan. Weet iemand waarom mijn tijdsklok niet met de tijd meedraait?
 
Dat is raar. Of de pinnen omhoog of omlaag staan maakt niet uit want dat is alleen voor het aanspringen.
Ik ben bang dat hij niet goed is dan. Ik heb hier diverse van de Action en heb dan het schuifje naar onderen staan, maar de klok draait wel altijd gewoon hoor.
 
Je hebt de tijdklok wel in het stopcontact toch veronderstel ik?
Zo ja: klinkt als een kapotte tijdklok.
 
Heb m gister gekocht :( Ik hoor wel een geluidje als ik mn oor ernaast zet maar hij draait niet...
 
Mascha&Ivo zei:
Je hebt de tijdklok wel in het stopcontact toch veronderstel ik?
Zo ja: klinkt als een kapotte tijdklok.

Haha, heb je hem wel in het stopcontact vraagt ie :D :D :D.
Anders hoorde hij ook geen geluidje denk ik ;).
 
Niks mis met gamma...kan een keer een misser tussen zitten toch? Ruilen is geen probleem .
 
Maar het is te ver voor mij. Ik koop wel een nieuwe bij een andere winkel.
 
Ik koop ze voor 2 euro bij de Action en die doen het prima. Maar ja ik weet niet of de Action wel in de buurt zit bij jou natuurlijk.
 
Voor een gezonde meid met bouwjaar 1996 is dat toch prima te fietsen? Goed voor je, beetje buitenlucht :)
 
Ik heb wel een karwei in de buurt. Moet er toch heen voor een moestuinbak
 
Als je die tijdklok nu wel gaat ruilen en je de centen van een nieuwe bespaart kun je die inzetten voor een flesje kruidnagelolie bij de plaatselijk drogisterij ;)
 
BettaFish96 zei:

Zou je wel kunnen zeggen ja. Als ik eerder in dit topic lees dat je pas rond een uur of twaalf wakker wordt is dat een waarheid als een koe :juggle:
 
haha :p nouuuu vandaag was ik 10 uur wakker ^^
 
KvfNE-Q9DlJXrekxoyreNI_K5reyndGH.jpeg


harig knuffelmonster
 
1 plantje die ik gister heb gekocht kleurt bruin aan de bovenkant. Is dit door het licht of omdat het geen plantje is voor mijn aquarium(temp. waterwaarden,ietsanders)
 
Er staan zo te zien genoeg planten in , heb je ook een overzicht foto van je bak ?
 
Y6stpMXlwxpda5wxqkdPU_fWmOlHu4PL.jpeg





12 euro.


voorin waar je nu die kleine plukjes ziet dat wil ik vol hebben soort veldje en dan hout soort bruggetje waar je onder kan. En achter wil ik het dicht hebben met planten.
 
Wil een mooie planten aquarium net als die van martinez
 
Als ik je een tip mag geven
Zet niet overal een stekje neer , maar hou de bosjes bij elkaar van een plant.
En de plantjes die bijna op elkaar lijken zet die niet naast elkaar , maar met een ander model blad er tussen
Dan toont je bak niet zo druk
 

Terug
Bovenaan