Ik kan niet scapen.


60cm bakje?

Dan moet je de TL-d15w hebben van 44cm. Die ji bedoelt, de dunne is T5, dat past niet.
 
Ok dus 44 cm. Thnx!! ik ga snel fietsen
 
Je moet de juiste diameter en de juiste lengte met het juiste wattage hebben.Anders heb je niks aan de TL,buis.
 
Ze hadden alleen 44cm warm white dus ik denken oh naja warm wit zal ook wit zijn. NU is mn aquarium geeeeeel -.-
 
Ik hou deze wel. Ik ben ff plantjes wassen tot over halfuurtje
 
Planten zitten erin.

Heb nu geel licht. En 5ml plantenvoeding erin.
 
Bertus, lees ff. Hij heeft net een nieuwe gehaald!
 
0wyokJiHyP_4aaSonz8BgQ5CLNWtY_b1.jpeg

0wyokJiHyP_4aaSonz8BgQ5CLNWtY_b1.jpeg

0wyokJiHyP_4aaSonz8BgQ5CLNWtY_b1.jpeg

0wyokJiHyP_4aaSonz8BgQ5CLNWtY_b1.jpeg




12 euro.
 
Nog niet tevreden. volgende x meer plantjes erbij plus waar je nu niks ziet beetje midden voor dar komt stuk hout in bruggetjes vorm. zodat je eronder kan.
 
Flikkert ie nog? Of was dat ff bij het starten de eerste keer?
 
Eerst laten groeien, dan pas weer plantjes erbij doen. Mogelijk hoeft dat niet eens. ;)
 
Heb m vaster aangedraaid nu flikkert ie niet meer.
 
Sorry 'zij', ik heb de Cool White 840 in de kleine bak, ook wel wat gelig, maar dat is voor een Zuid Amerika bakje niet zo erg. Dat is vaak wat gekleurd water dus donkerder ook
 
nee easy life profito. Ik vroeg ernaar en deze was goed zei ie
10 ml per 100 L
dus heb 5 ml gedaan
 
Profito is gewoon goed voor planten die niet al te veel eisend zijn. Je kan in veel gevallen het beste een halve dosering geven per keer, en dan ��n dksering verdelen over twee dagen. Of dat bij jouw planten ook hrt geval is, durf ik niet te zeggen.

Je bak is nu inderdaad wat gelig qua licht. Maar t is al een verbetering van 1000% ten opzichte van die roze lamp.
 
Ja ik vind het eigenlijk wel mooi.. Volgende x als deze kapot is koop ik normaal wit
 
geduld, aquarium houden is ook geduld hebben. De bak moet ook rusten. Tijd om te settelen.
 
Ja over 1 uur en 20 min gaat licht uit. Heb tijdschakelaar gezet 8:00- 12:00 15:00- 22:00
 
Licht is nu uit. Zat samen met mijn kat te kijken en de vissen lijken blijer dan eerst. Ze zwemmen lekker door de hele bak op zoek naar leuke plekjes :)
 
De link doet het niet, maar door de naam denk ik dat het net zoals die van mij is.
Woow, ik had niet door dat er een derde pagina was gekomen, ik reageer een beetje laat dus.
Bak is nu mooier dan daarvoor, voor 12 euro een redelijke prijs :)
 
Ja heb de link ff weggehaald deels want ineens werd het aquaform 10m breed XD oepsie
 

Terug
Bovenaan