Het grote "offtopic"-topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien is het een idee om onze Belgische vrienden een cursus Nederlands te laten volgen want dan zijn al die knoppen niet nodig lijkt me zo toe :D :D

"Moet ik hier zijn voor de cursus Nederlands voor Belgen?"

"Jazeker"

"Alstublieft meneer, die grote zak is voor u, ik moet namelijk blijkbaar de helft van mijn woordenschat inleveren...."

:thumbs:
 
Nederlanders hebben altijd de neiging gehad om anderstalig te zijn. Was het niet in de late 17 en 18 tiende eeuw dat wij, zeker de elite "verfransde". Franse woordjes kennen gold als intelligent. Als je dan ook nog een Franse gouvernante thuis had, nou! Nu zie je dat ook wel weer, mensen gebruiken graag Engelse zinsdelen. En spreken ze dan op z'n Amerikaans uit... Dus een cursus Nederlands voor Belgen? Het zou eerder andersom moeten. Misschien hebben we nog wel wat Franse kennis over van heel vroeger...:D:D:D:petjeaf:
 
Nee, niet meegekregen. Maar was dus niet door mijn opmerking richting Willem?
Nee niet over willem , ik citeerde je opmerking over belgen. Ga er niet vanuit dat willem de enige belg is toch? En daar reageerde ik op.
Maar als je het niet hebt mee gekregen dan snap ik dat je geen idee hebt waarover ik het heb. Dat is logisch.
 
Ben je er trots op? Of interpreteer ik het verkeerd?
Waar geef ik aan dat ik er trots op ben?

Edit:
Ik snap ook niet waarom je dit überhaupt zegt, ik heb er niet ervoor gezorgd dat diegene niet terugkomt hoor. Ik geef enkel antwoord op de grap van Thea. Ik mocht diegene wel, vind het wel jammer dat diegene niet meer komt opdagen.

Dus ben ik er trots op? Nee want zo bedoel ik het totaal niet.
 
Waar geef ik aan dat ik er trots op ben?

Edit:
Ik snap ook niet waarom je dit überhaupt zegt, ik heb er niet ervoor gezorgd dat diegene niet terugkomt hoor. Ik geef enkel antwoord op de grap van Thea. Ik mocht diegene wel, vind het wel jammer dat diegene niet meer komt opdagen.

Dus ben ik er trots op? Nee want zo bedoel ik het totaal niet.
Zo lees ik het wel tussen de regels, maar dat is ook het lastige van geschreven tekst. Je ziet de persoon aan de andere kant niet.
Vrees dat ook ik zaken heb gemist en dat er teveel in een raadsel is gesproken.
 
En ik begreep dat ik de verkeerde Belg had weggejaagd ;)

Tja, dat snap ik.
Het blijft natuurlijk een onbegrijpelijk en onvoorspelbaar volkje, die belgen....

Blijft de vraag wie nu precies weggelopen is.
En waarom.
 
30df34ed9275bf176a29a4b4764811fc.jpg
 
Ik zal het hier niet zeggen wie. Vandaar dat ik diegene "diegene" noem en niet bij naam.

Ton doet wel alsof ze neus bloed. Maar Ton jij deelde wel een behoorlijke rechtse klap uit naar diegene.

Maar let ik go , als niemand weer over wie het gaat dan is er niks gezegd.
 
Ooh die, ja die moet z'n mond gewoon houden.

bijna 10.000 nikszeggende berichten, heeft 1,5 jaar lang het bloed onder menig persoon zijn nagels gehaald.
elk topic volspammen met niks... topics waren dubbel zo groot aan berichten met niks.

op ten duur kwam die alleen nog maar kutten op t forum, betweter.

heeft overigens niks te maken met het feit dat het een belg was :D
 
Laatst bewerkt:
Ik zal het hier niet zeggen wie. Vandaar dat ik diegene "diegene" noem en niet bij naam.

Ton doet wel alsof ze neus bloed. Maar Ton jij deelde wel een behoorlijke rechtse klap uit naar diegene.

Maar let ik go , als niemand weer over wie het gaat dan is er niks gezegd.
Ineens had ik een helder moment en kreeg ik een vermoeden om wie het ging. Ik heb je een persoonlijk berichtje gestuurd Kees!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan