Het grote "offtopic"-topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
I know, keep your friends close and your enemies closer :engel:

Zoiets ja.
Met die filosofie in het achterhoofd gebruik ik die afgehakte paardenkop al jaren als hoofdkussen.
Met succes want sindsdien nooit meer één gevonden...
 
Van Daele: KWEEN,v. (kwenen), onvruchtbare koe; (fig.) onvruchtbare vrouw; (plat) oude filet; — (Zuidn.) lastige, altijd klagende en morrende vrouw.

Dus ook "non" komt niet uit de lucht vallen gezien de tweede, derde en vierde betekenis... :D
 
Zelfs de software heeft gevoel voor humor blijkbaar...


Schermafbeelding 2020-01-02 om 12.16.17.png
 
Was bedoeld als reactie op Thea haar opmerking hoor Willem :p

Ik weet het.
Mijn reactie ook! Ik word ook gepest, John! Lees maar eens na!
En niet omdat ik de kleinste ben maar louter omwille van mijn afkomst.... :D
 
Ik weet het.
Mijn reactie ook! Ik word ook gepest, John! Lees maar eens na!
En niet omdat ik de kleinste ben maar louter omwille van mijn afkomst.... :D

Nou ik zou er dan echt een klacht over indienen hoor. Dat moet wel in zesvoud overigens en schriftelijk gebeuren :D :sorry:
 
Hehe. Kon het niet laten... ;) (elke kans om een cute puppy te delen grijp ik :D)
On the other hand: one never knows (until one asks)... So better safe than sorry.

Ik ga op zoek naar de ongelukkige in recente topics, nieuwsgierig als ik ben... :D

(Leeft het mosje nog eigenlijk?)
Naast dit Topic, wat is eigenlijk het verschil met de Goedemorgen babbelhoek?, stel ik voor om een NEGEERTOPIC te beginnen. Nee, jullie hoeven hem niet direct binnen te koppen, daar had ik al aan gedacht!
:thumbs::thumbs::petjeaf:
 
Misschien tijd voor een nieuwe knop op het forum:
"Negeer alle Belgen"
Zou wel een mooie shortcut zijn, nee?
Ik zou wel een knop willen waarmee alle Belgische woorden (die wij, Nederlanders, niet gebruiken) automatisch omgezet worden naar de Nederlandse begrippen. Het zou mij soms een hoop denkwerk besparen. :c
 
Ik zou wel een knop willen waarmee alle Belgische woorden (die wij, Nederlanders, niet gebruiken) automatisch omgezet worden naar de Nederlandse begrippen. Het zou mij soms een hoop denkwerk besparen. :c

Ik zou zeggen: ontwikkel een appje!
Hoewel, zeg maar ineens app! Ik vrees zelfs dat dergelijke toepassing teveel rekenvermogen zal vragen voor de huidige generatie smartphones...
 
Ja dat ligt er ook aan hoeveel posten onze Zuiderburen plaatsen toch Willem :D :D

Deels wel ja.
Maar ik bedoelde eerder dat het ook wat afhankelijk is van de intelligentie van de gebruiker: Hoe minder dat die gebruiker begrijpt hoe meer werk die knop zal hebben en de kans is reëel dat hierdoor de browser van bepaalde mensen zwaar overbelast wordt.

Dus ik zou adviseren om de negeerknop te voorzien van de waarschuwing: "Klikken op eigen risico".
 
Misschien is het een idee om onze Belgische vrienden een cursus Nederlands te laten volgen want dan zijn al die knoppen niet nodig lijkt me zo toe :D :D
 
Misschien is het een idee om onze Belgische vrienden een cursus Nederlands te laten volgen want dan zijn al die knoppen niet nodig lijkt me zo toe :D :D

Cursussen hebben als doel jezelf te verrijken en jij stelt eigenlijk het omgekeerde voor?
 
Misschien is het een idee om onze Belgische vrienden een cursus Nederlands te laten volgen want dan zijn al die knoppen niet nodig lijkt me zo toe :D :D
Awel, volgens mij wonnen de Belgen het Nationaal Nederlands Dictee vaker dan de ollanders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan