Het grote "offtopic"-topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Ooh die, ja die moet z'n mond gewoon houden.

bijna 10.000 nikszeggende berichten, heeft 1,5 jaar lang het bloed onder menig persoon zijn nagels gehaald.
elk topic volspammen met niks... topics waren dubbel zo groot aan berichten met niks.

op ten duur kwam die alleen nog maar kutten op t forum, betweter.

heeft overigens niks te maken met het feit dat het een belg was :D

Nu begint er hier ineens ook een lampje te branden...
:deal:
:petjeaf:
 
Ooh die, ja die moet z'n mond gewoon houden.

bijna 10.000 nikszeggende berichten, heeft 1,5 jaar lang het bloed onder menig persoon zijn nagels gehaald.
elk topic volspammen met niks... topics waren dubbel zo groot aan berichten met niks.

op ten duur kwam die alleen nog maar kutten op t forum, betweter.

heeft overigens niks te maken met het feit dat het een belg was :D
Volgens mij heb jij het over de heer B met zijn zoentjes of zit ik er naast?

Maar die bedoel ik niet.
 
Ik ben er uit denk ik.

- Je had het niet over de heer B. (uit S.)?
(Maar dat is effectief geen belg)

-En je had het wel over de heer C. V. uit T.?
(ik vermoed tenminste dat RichD en ikzelf beiden aan deze persoon denken na je cryptische omschrijvingen...)
 
Ik ben er uit denk ik.

- Je had het niet over de heer B. (uit S.)?
(Maar dat is effectief geen belg)

-En je had het wel over de heer C. V. uit T.?
(ik vermoed tenminste dat RichD en ikzelf aan deze persoon denken na je cryptische omschrijvingen...)
Nee niet die schiedammer.

Eh je gaat door voor de koelkast!

Weet jij zeker dat jij geen nederlander bent?
 
1 op 2 dus?
Daar valt mee te leven...
(Met vriesvak?)


Amerikaanse.

Je hebt het goed geraden.

En nee ik ben er niet trots op voor als iemand diet verkeerd leest. Ik zie ook geen reden waarom ik er trots op zou moeten zijn.


Vind t wel knap van Rich en jou dat je het redelijk snel hebt kunnen raden.
 
Hier mogen we eindeloos afwalen ;) Ik heb geen idee of Bertus nog terugkom, dat weet alleen Bertus.
Ik las dat hij ging verhuizen of iets dergelijks?
Ik zal die man graag willen leren kennen. Ik moest altijd wel om zijn reacties lachen.
 
Hij was nogal een intens persoon, helemaal als het om Eheim filters aan kwam :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Even ventileren: Ik merk dat ik de laatste tijd een hekel krijg aan het woord debiet en aquascape. Debiet is gewoon een stom woord en hadden we wel wat mooiers voor kunnen verzinnen in onze mooie taal. Aquascape is gewoon zo'n stom modewoord. Vroeger (mooie tijd he?) hadden we het over het inrichten van een aquarium met planten, stenen en hout. Nu praat men over het maken van een 'aquascape' en als ik dat hoor gaan bij mij de nekharen overeind staan. "Ik heb een aquarium met aquascape!" etc. Blegh.
 
Even ventileren: Ik merk dat ik de laatste tijd een hekel krijg aan het woord debiet en aquascape. Debiet is gewoon een stom woord en hadden we wel wat mooiers voor kunnen verzinnen in onze mooie taal. Aquascape is gewoon zo'n stom modewoord. Vroeger (mooie tijd he?) hadden we het over het inrichten van een aquarium met planten, stenen en hout. Nu praat men over het maken van een 'aquascape' en als ik dat hoor gaan bij mij de nekharen overeind staan. "Ik heb een aquarium met aquascape!" etc. Blegh.
Woaw, jij bent mijn evenbeeld. Ik kan mijzelf volledig vinden in jouw uitspraken en mening. Het woord debiet zou ik liever vervangen voor filtercapaciteit en het woord aquascape gebruik ik ook niet graag. Maar merk wel dat ik met de rage mee begin te gaan. (Helaas) Ik probeer zelf bewust het woord inrichting te gebruiken. Als ik iets aan mijn bak verander is dat niet direct het scapen van mijn bak maar gewoon het snoeien van planten of het verplaatsen van stenen, hout etc.
 
Ik vind het ook wel jammer dat Bertus er niet meer is. De man is volgens mij al een stuk ouder maar wel heel veel ervaring en stond toch ook soms open voor nieuwerwetse dingen. Had ook een boel UVC filters. Oudere hebben het al wat moeilijk qua sociaal leven en op een forum blijven ze toch actief betrokken bij iets.

De CV snap ik nog niet. 15000 posts dus ga er maar van uit dat ik hem niet mis want dan was het me wel opgevallen dat degene niet meer op forum kwam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan