Het grote "offtopic"-topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is eigenlijk het maximum formaat bij het uploaden van foto's?
Toen ik een foto via de laptop probeerde te plaatsen kreeg ik foutmelding wegens te groot.
Net via smartphone dezelfde (de originele versie) foto geplaatst en dat lukte wel maar de kwaliteit van de afbeelding is wel serieus gedaald.
 
Wat is eigenlijk het maximum formaat bij het uploaden van foto's?
Toen ik een foto via de laptop probeerde te plaatsen kreeg ik foutmelding wegens te groot.
Net via smartphone dezelfde (de originele versie) foto geplaatst en dat lukte wel maar de kwaliteit van de afbeelding is wel serieus gedaald.
Ik heb dat sinds kort ook, je kan ook via fototshop de foto comprimeren en dan blijft d ekwaliteit wel goed, overigens heb ik dit probleem ook met fakebook en twitter en pinterest
 
Ik heb dat sinds kort ook
Raar (en jammer).
Het ligt duidelijk aan (het formaat van) de foto's van mijn nieuwe telefoon.
Maar ik vraag me af wat het maximale toegelaten formaat dan precies is, forum zegt droogjes "te groot" zonder meer...

je kan ook via fototshop de foto comprimeren en dan blijft d ekwaliteit wel goed

Hmm, eens moeten zien of ik nog een werkend photoshopje heb.
Maakt het wel wat omslachtiger helaas.
 
In België roept de naam willem wat wantrouwen op (door de Nederlandse connotatie). Daarom is er ooit beslist om bij willems niet langer nummerplaatjes te gebruiken dus werd mijn nummer gebrandmerkt op de borst.

Je lijkt me een brave borst met een goed gekozen brandmerk plek! Mag ik je alvast een fijne jaarwisseling toewensen? :r;)
 
Attachments stonden gelimiteerd op 8 Mb en 2000x2000 pixels en dat is nu 16Mb.

Raar, de geweigerde foto's zijn gemiddeld 6Mb (Pixels geen idee eigenlijk :br:)
en dat is te groot volgens de software?
En betekent die 16Mb dat er ook meer pixels mogelijk zijn of stel ik nu lastige vragen?

Btw, dit zijn denk ik meer vragen voor het topic met forumvragen

Oeps, een gevalletje offtopic in het offtopic topic!?? :mad::stars:
Ik dacht dat dit niet kon maar blijkbaar is het concept toch niet bullet proof... :eek:

Daar willen we dan wel een closeup foto van zien.
Zonder tepels graag :)

Ik wou dat ik je kon helpen maar helaas zijn de tepels een wezenlijk deel van het brandmerk. :sorry:
 
Ik denk dat ik de hele boel maar weg doe en voor dit aquarium ga


IMG_20191228_141246__01.jpg
 
iemand een advies voor een Terminator rood ledje die in de oogkas van die schedel past?
 
Zou werkelijk dieptriest zijn om een koraalduivel in zo'n aqua te zetten.
Ik vind het wel een van de mooiste vissen, helaas zijn zijn stekels gevaarlijk.
Op Curacao heb ik ze gezien, daar zijn ze een plaag en een lekkernij.
 
Nu niet zelf het hele potje leegeten hè ;):D
haha, ik heb stiekum wel geproefd, ik leef nog.

Is eigenlijk wat we vroeger zwart-wit poeder noemden, alleen zat daar suiker en nog wat meer rommels bij.
Dit is puur wit.
Ik denk erg zuiver zo te zien, waarschijnlijk gewoon in een apotheek gemaakt.
 
Nee, tuurlijk niet. En ik ga mijn bron voor 'rare moss species' toch niet op het spel zetten :thumbs:
En trouwens, anders zou ik niet kunnen reageren toch :D

Hehe. Kon het niet laten... ;) (elke kans om een cute puppy te delen grijp ik :D)
On the other hand: one never knows (until one asks)... So better safe than sorry.

Ik ga op zoek naar de ongelukkige in recente topics, nieuwsgierig als ik ben... :D

(Leeft het mosje nog eigenlijk?)
 
Ik ga op zoek naar de ongelukkige in recente topics, nieuwsgierig als ik ben... :D
Ga je niet vinden.
Alles ik eenmaal teveel flauwekul heb gelezen dan word ie in de regel heel stilletjes afgevoerd.
Behalve daarstraks, maar dat zal wel een stukje frustratie zijn geweest :engel:

(Leeft het mosje nog eigenlijk?)
Ja, het is still alive, zal je eerdaags een afbeelding sturen:thumbs:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan