hallo ik ben nieuw en wil de bak inrichten (Guppy100)


932148guppie100_0_82_img_20160109_112014178.jpg
 
geven deze geen zuurstof dan of minder dan andere planten?

groet:guppie100
 
Bertus dan heb ik heel goed nieuws voor je ik heb ze alle bij gehaald gisteren en ze zijn ook hoog C�dric

groet:guppie100
 
die heb ik dan ook gekocht en ik had hem al maar had er bij gekocht
 
Als achtergrond van je aquarium zou ik je aanraden om toch een achtergrond te gebruiken, gewoon al dat je de draden niet meer ziet. Dit gaat dan ordelijker en mooier uitkomen!
Denk hiervoor gewoon aan een zwart papier, dit gaat dan ook mooi in verband komen omdat je aquarium dan dieper lijkt.
Zeker eens proberen!
 
Goed bezig en nu lekker rustig opbouwen. Heb je de nieuwe bak wel laten indraaien zonder vis of is het spulletje direct er in gegaan?
 
had ook een bosje plantjes gekocht even omgespoeld anders krijg je misschien plagen dat is dan ook weer stom bijv libellenlarven
 
er zitten nog geen vissen ga een poster als achterwand gebruiken hoor
 
nee ik bedoelde tegen timmermans80 sorry had naam er beter er bij moesten zetten
 
guppie100 zei:
nee ik bedoelde tegen timmermans80 sorry had naam er beter er bij moesten zetten

Ah, oke, is niks, anders als je over een bericht wilt schrijven kan je klikken op 'snel quoten' en dan kan je daaronder je eigen bericht schrijven zodat er geen verwarring ontstaat

Makkelijk en kost bijna geen moeite!
 
ja klopt maar er staat snel antwoorden en antwoorden en quoten maar was verget dat je daar op moest drukken
 

Terug
Bovenaan