hallo ik ben nieuw en wil de bak inrichten (Guppy100)


want ik had op antwoorden en snel antwoorden gedrukt per ongeluk ik moet wel nog dingen leren nog maar dat maakt niet uit

groet:guppie100
 
guppie100 zei:
http://www.hornbach.nl/shop/JUWEL-Achterwand-posters-planten-rots-100-x-50-cm/7022656/artikel.html deze met planten

Zo'n achtergrond ziet er prachtig uit maar als je wat planten en andere dingen in je aquarium hebt wordt het wel erg druk en richt de aandacht meer op de achtergrond dan op de inhoud en de vissen.
Beter is een wat meer neutrale achtergrond, dan komt het aquarium met inhoud beter tot zijn recht, vandaar dat veel mensen alleen een zwarte achtergrond nemen.
 
TonHageraats zei:
guppie100 zei:
http://www.hornbach.nl/shop/JUWEL-Achterwand-posters-planten-rots-100-x-50-cm/7022656/artikel.html deze met planten

Zo'n achtergrond ziet er prachtig uit maar als je wat planten en andere dingen in je aquarium hebt wordt het wel erg druk en richt de aandacht meer op de achtergrond dan op de inhoud en de vissen.
Beter is een wat meer neutrale achtergrond, dan komt het aquarium met inhoud beter tot zijn recht, vandaar dat veel mensen alleen een zwarte achtergrond nemen.

en blauw water dan of rotsen
 
guppie100 zei:
had ook een bosje plantjes gekocht even omgespoeld anders krijg je misschien plagen dat is dan ook weer stom bijv libellenlarven



Je moet ze wat uit elkaar zetten, anders krijgen ze onder geen licht, hou je alleen steeltjes over.
 
Bertus zei:
guppie100 zei:
had ook een bosje plantjes gekocht even omgespoeld anders krijg je misschien plagen dat is dan ook weer stom bijv libellenlarven



Je moet ze wat uit elkaar zetten, anders krijgen ze onder geen licht, hou je alleen steeltjes over.
dus als je ze bij elkaar doet dan krijgen ze geen licht en dan hou je bijna niks meer over
 
Juist. geldt voor de hoornblad en Cabomba.
Waterpest heeft daar geen last van.
Daar trek ik zo een streng van 2 m uit de bak.

68ObW_rBtdgLbrxjCU2hBWk1kxd6EDlf.jpeg

heb het in meerdere bakken.
 
TonHageraats zei:
guppie100 zei:
http://www.hornbach.nl/shop/JUWEL-Achterwand-posters-planten-rots-100-x-50-cm/7022656/artikel.html deze met planten

Zo'n achtergrond ziet er prachtig uit maar als je wat planten en andere dingen in je aquarium hebt wordt het wel erg druk en richt de aandacht meer op de achtergrond dan op de inhoud en de vissen.
Beter is een wat meer neutrale achtergrond, dan komt het aquarium met inhoud beter tot zijn recht, vandaar dat veel mensen alleen een zwarte achtergrond nemen.

Inderdaad, had ik ook gezegd...
Maar ja, dit is ook persoonlijke smaak
 
guppie100 zei:
TonHageraats zei:
guppie100 zei:
http://www.hornbach.nl/shop/JUWEL-Achterwand-posters-planten-rots-100-x-50-cm/7022656/artikel.html deze met planten

Zo'n achtergrond ziet er prachtig uit maar als je wat planten en andere dingen in je aquarium hebt wordt het wel erg druk en richt de aandacht meer op de achtergrond dan op de inhoud en de vissen.
Beter is een wat meer neutrale achtergrond, dan komt het aquarium met inhoud beter tot zijn recht, vandaar dat veel mensen alleen een zwarte achtergrond nemen.

en blauw water dan of rotsen

Met rotsen wordt het ook wat druk, maar blauw valt nog mee
 
guppie100 zei:
Bertus zei:
guppie100 zei:
had ook een bosje plantjes gekocht even omgespoeld anders krijg je misschien plagen dat is dan ook weer stom bijv libellenlarven



Je moet ze wat uit elkaar zetten, anders krijgen ze onder geen licht, hou je alleen steeltjes over.
dus als je ze bij elkaar doet dan krijgen ze geen licht en dan hou je bijna niks meer over

Inderdaad!
 
zwarte vel kan ook als achter maar je hebt ook rotsen en blauw water ik moet nog oven kijken wat ik ga doen
 
C�dric Vleminckx zei:
Bertus zei:
Juist. geldt voor de hoornblad en Cabomba.
Waterpest heeft daar geen last van.
Daar trek ik zo een streng van 2 m uit de bak.

csHoU_7sBudYcWgkWxqspRIkqSywwIlp.jpeg

heb het in meerdere bakken.

Mooie bak! :thumbs:

vind ik ook hoor en prachtige vissen
 
guppie100 zei:
C�dric Vleminckx zei:
Bertus zei:
Juist. geldt voor de hoornblad en Cabomba.
Waterpest heeft daar geen last van.
Daar trek ik zo een streng van 2 m uit de bak.

AVzjoXHYXZ-GoeYy9GRCFdr1eavCCxFy.jpeg

heb het in meerdere bakken.

Mooie bak! :thumbs:

vind ik ook hoor en prachtige vissen

Ja, de naam van de vis is een beetje uit mijn gedachten
is het niet de zoenvis
 
oke maar ik weet het echt nog hele maal niet ik denk dat ik zwart vel ga doen is ook wel wat mooier
 
ik ga even de planten mooi verdelen en zal ook weer een leuke foto maken klik hier onder op de link ik zeg wel wanneer

groet:guppie100
 
guppie100 zei:
hoe bedoel je met spulletje?

Dat dus...of je je vissen er al in had zitten. Niet dus en dat is ook goed.
Eerst laten indraaien voor drie weken en dan pas levende dieren toevoegen ivm bacterie opbouw die moet plaatsvinden.
 
Timmermans80 zei:
guppie100 zei:
hoe bedoel je met spulletje?

Dat dus...of je je vissen er al in had zitten. Niet dus en dat is ook goed.
Eerst laten indraaien voor drie weken en dan pas levende dieren toevoegen ivm bacterie opbouw die moet plaatsvinden.
Klopt ook de bacterie moet nog opbouwen ja
 
goed nieuws de foto staat op het forum klik onder de link en dan ga je naar mij foto album

groet:guppie100
 
C�dric Vleminckx zei:
guppie100 zei:
goed nieuws de foto staat op het forum klik onder de link en dan ga je naar mij foto album

groet:guppie100

Dit is al een wat mooier aquarium dan in het begin, he! Met hulp van anderen kom je ver ;)
haha ja klopt
 
guppie100 zei:
C�dric Vleminckx zei:
guppie100 zei:
goed nieuws de foto staat op het forum klik onder de link en dan ga je naar mij foto album

groet:guppie100

Dit is al een wat mooier aquarium dan in het begin, he! Met hulp van anderen kom je ver ;)
haha ja klopt

Ik ben heel tevreden dat je hier je weg hebt gevonden op het forum en dat we je kunnen helpen!
 
C�dric Vleminckx zei:
guppie100 zei:
C�dric Vleminckx zei:
guppie100 zei:
goed nieuws de foto staat op het forum klik onder de link en dan ga je naar mij foto album

groet:guppie100

Dit is al een wat mooier aquarium dan in het begin, he! Met hulp van anderen kom je ver ;)
haha ja klopt

Ik ben heel tevreden dat je hier je weg hebt gevonden op het forum en dat we je kunnen helpen!
en ik wil iedereen bedanken die me helpen
 
guppie100 zei:
C�dric Vleminckx zei:
guppie100 zei:
C�dric Vleminckx zei:
guppie100 zei:
goed nieuws de foto staat op het forum klik onder de link en dan ga je naar mij foto album

groet:guppie100

Dit is al een wat mooier aquarium dan in het begin, he! Met hulp van anderen kom je ver ;)
haha ja klopt

Ik ben heel tevreden dat je hier je weg hebt gevonden op het forum en dat we je kunnen helpen!
en ik wil iedereen bedanken die me helpen

We doen dat met veel plezier!
 
wie heeft me aquaruim gezien heb je hem nog niet gezien klik hier onder voor de link

groet:guppie100
 
C�dric Vleminckx zei:
guppie100 zei:
wie heeft me aquaruim gezien heb je hem nog niet gezien klik hier onder voor de link

groet:guppie100

En je aquarium is heel mooi geworden, en dat dankzij de hulp van het aquaforum!
ja klopt mischien haal ik volgende maan een echinodorus en over 2maanden haal ik cpo kreeftjes had ze vroeger namelijk ook


groet:guppie100
 

Terug
Bovenaan