Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag allen.
Hier is de zon vertrokken en koel zeewindje waait de stad in. Alles tegenover elkaar opengezet. Markiezen omhoog en airco uit en nu is het 23 graden binnen. TOP.
 
Middag, werkdag zit er weer op. Thuis bakkie gedaan, de vrouw naar het werk zo. En ik spring onder de douche. Zweet loopt door mn bilnaad van het werk en fietsen… maar ik klaag niet! :)
 
Middag Albert.
Wil je dat nooit meer doen :DD
Ik dacht serieus dat er misschien iets was met jou of je gezinsleden.
Geen paniek want jij hebt een hotline met bepaalde mensen hier dacht ik dus in dat geval ben je de eerste die het hoort hoor;)
Het is niet de eerste keer dat me dit gebeurt want als eerste zie ik de chat en dan groet ik maar als ik dan vanuit mn ooghoeken iets zie dan kijk ik daar weer naar en ja dan vergeet ik het GDT:sorry:
 
Ook van mij een goede middag, maar 11 September is een memorabele dag, wat gaat de tijd snel, weer 12 jaar geleden.
 
Goed dat je me eraan herinnert Albert dus bij deze wens ik iedereen alvast een fijne avond:deal:
 
Ja ik dacht ik tag je ff omdat de kans bestaat dat je, net als vanorgen het GDT, overslaat.
Nee zo erg is het niet hoor maar ja telkens naar de laptop lopen is met dit weer inspannend dus ik loop zo min mogelijk meters. Ik ben blij dat we morgen beter weer krijgen al is 24 nog wel warm maar ja dit is met 29 graden op den duur geen doen. In huis is het 26 graden.
 
Hier ook, binnen EN buiten is nu 26.2. Dus gaan de goede kantop buiten. Alles wat open kan gaat hier open vanavond.
scheelt wel dat we voor de ramen en deuren (rol)horren hebben, hier in de kamer, maar ook op de slaapkamers boven. Dus geen vliegend ongedierte in huis.
 
Hier ook, binnen EN buiten is nu 26.2. Dus gaan de goede kantop buiten. Alles wat open kan gaat hier open vanavond.
scheelt wel dat we voor de ramen en deuren (rol)horren hebben, hier in de kamer, maar ook op de slaapkamers boven. Dus geen vliegend ongedierte in huis.
Ja dat zou ik hier bij de deur nog moeten doen, een rolhor of zo er voor.
 
Goedenavond.

Hier is het nog 25 graden buiten. En 68% dus lekker benauwd.
De a/c staat lekker te snorren. Dus binnen is lekker aangenaam. 23 graden en 50%.
 
Goedenavond

Hier is het nog 25 graden buiten. En 68% dus lekker benauwd.
Net met de honden gelopen. Benauwd maar niet meer zo als gisteren vind ik. Het lopen met de honden was niet meer zo plakkerig. Gisteren was ik drijfnat van het zweet toen ik weer thuis kwam en dat had ik vandaag niet.

Geniet van de koelte in huis. Laat je de airco de hele dag lopen? Ook als niemand thuis is?
 
Goedenavond


Net met de honden gelopen. Benauwd maar niet meer zo als gisteren vind ik. Het lopen met de honden was niet meer zo plakkerig. Gisteren was ik drijfnat van het zweet toen ik weer thuis kwam en dat had ik vandaag niet.

Geniet van de koelte in huis. Laat je de airco de hele dag lopen? Ook als niemand thuis is?
Nee, dat deed ik in het vorige huis wel. Omdat deze dan op zonne energie liep. En het huis heel goed geisoleerd was.
Hier zet ik ze aan als ik thuis kom. En op de slaapkamer pas ‘s avonds en ‘s nachts.
Ik heb geen zonnepanelen, dus hoef geen stroom te gebruiken dan.
En dit huis is minder geisoleerd. Dus je bent (vooral op de slaapkamer zuid) tegen de hitte in aan het koelen.
En met een uur is het al koel in huis.
Staat ook 10 kW op het dak.
 
Goedemorgen.

Ook hier (belgisch limburg) is het fijn afgekoeld en wat lichte regen.
 
Goedemorgen

En dit huis is minder geisoleerd. Dus je bent (vooral op de slaapkamer zuid) tegen de hitte in aan het koelen.
En met een uur is het al koel in huis.
Staat ook 10 kW op het dak.

Duidelijk. En begrijpelijk dat je de airco niet gebruikt als je niet thuis bent en al helemaal niet met een slaapkamer op het zuiden.
Dat is net zoals ik in de winter's nachts de verwarming terug zet omdat ik anders voor de buitenlucht aan het stoken ben.
 
Mogge. Nog lekker broeierig in het oosten. Hoge luchtvochtigheid.

Het weer nu in Hardenberg​


20°
Neerslag: 0 mm
Wind: ZW 2
Druk: 1013.3 hPa
Vochtigheid: 87%
 
Mogge. Nog lekker broeierig in het oosten. Hoge luchtvochtigheid.

Het weer nu in Hardenberg​


20°
Neerslag: 0 mm
Wind: ZW 2
Druk: 1013.3 hPa
Vochtigheid: 87%
Net gekeken, hier ook en dat had ik niet verwacht want het voelt zo lekker buiten (nu de temp gezakt is).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan