Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Peter en het einde is in zicht van die vieze warmte. Ik wist niet dat er ook al hazelnootmagnums zijn .
Ik koop vaak die met nootjes voor Gwen en zelf heb ik liever wat roomijs.
 
Moge Peter en het einde is in zicht van die vieze warmte. Ik wist niet dat er ook al hazelnootmagnums zijn .
Ik koop vaak die met nootjes voor Gwen en zelf heb ik liever wat roomijs.
Ja, die met nootjes bedoel ik. Jammie

Gelukkig bijna weer normale temperaturen. Ben nu bijna een kluizenaar. Kom alleen 's ochtends mijn huis uit.
 
Avond
Nou dat valt mee hoor
Voor de oude buren gisteren even een koel vries kast geregeld online
Vandaag binnen en 175 euro goedkoper als bij de plaatselijke witgoed handel die als klap op de vuurpijl ook nog eens 35 euro vraagt voor het bezorgen er van en pas dinsdag leverbaar
'k Weet het niet. Mijn lief verteld me vaak dat ze iets gekocht heeft met aanzienlijke korting en geeft dan geweldige percentages aan. Maar ze verteld veelal niet de prijs...:):);)
 
Een nieuwe dag met nieuwe mogelijkheden én nieuwe kansen! Waarvoor? Geen idee, maar dát idee is al leuk! Evenals mijn groet die met graagte naar u allen doe toekomen! Een fijne dag allemaal!
 
'k Weet het niet. Mijn lief verteld me vaak dat ze iets gekocht heeft met aanzienlijke korting en geeft dan geweldige percentages aan. Maar ze verteld veelal niet de prijs...:):);)
Dan is je lief heel gek met je en dat doet ze om je niet te laten schrikken;)
 
Moge Ben en we hebben vandaag dan weer kans op een warme dag:DD
In deze situaties maak ik mezelf wijs dat het wel meevalt met die hitte. Maar ik geef onmiddellijk toe dat me dat niet meevalt want omdat ik nogal eigenwijs ben geloof ik mezelf niet altijd... Mijn oude onderwijzer Nederlands zou de griebels krijgen van de voorgaande zin. "Teveel woord herhalingen, Ben!", zou hij roepen!
 
Goede morgen vanuit een ☀️ en zeer warme Andijk
Nu eerst ontbijt met een bak thee daarna :koffie:
'k Weet het niet. Mijn lief verteld me vaak dat ze iets gekocht heeft met aanzienlijke korting en geeft dan geweldige percentages aan. Maar ze verteld veelal niet de prijs...:):);)
En dat is heel verstandig krijg je geen ruzie ook.
Om even terug te komen op het prijs gebeuren van de lokale zaak deze is altijd al prijzig geweest nu helemaal gezien het de enige in de omtrek is.
Dat en de bezorg kosten en de traagheid heeft mij al meerdere keren doen besluiten om online maar tegaan bv voor een wasmachine was ook 100 € duurder
En aangezien ik mijn geld maar 1keer kan besteden :unsure:;)
 
Dan is je lief heel gek met je en dat doet ze om je niet te laten schrikken;)
Goede morgen vanuit een ☀️ en zeer warme Andijk
Nu eerst ontbijt met een bak thee daarna :koffie:

En dat is heel verstandig krijg je geen ruzie ook.
Om even terug te komen op het prijs gebeuren van de lokale zaak deze is altijd al prijzig geweest nu helemaal gezien het de enige in de omtrek is.
Dat en de bezorg kosten en de traagheid heeft mij al meerdere keren doen besluiten om online maar tegaan bv voor een wasmachine was ook 100 € duurder
En aangezien ik mijn geld maar 1keer kan besteden :unsure:;)
Nee, maar ik vind het wel leuk, mannen hebben, dat denk ik maar zo, meer de neiging om naar de uiteindelijke prijs te kijken van iets. Terwijl de dames, of heb ik het nu helemaal mis, meisjes?, gevoeliger zijn voor een korting?
 
Zo mooie 5e plek voor Collin met 3 gebroken tenen. Knap gedaan.

Ik zeg alvast middag allemaal.
 
@biljoenblik
Vuurkorf, zeker mogelijk, niet aan gedacht. En hoogst waarschijnlijk.

Een paar jaar geleden is er hier in een zijstraat zelfs politie bij moeten komen omdat het bijna, dag in dag uit, prijs was.

Maar wat bedoel je met vuurwerk? Veel last van?
 
@biljoenblik
Vuurkorf, zeker mogelijk, niet aan gedacht. En hoogst waarschijnlijk.

Een paar jaar geleden is er hier in een zijstraat zelfs politie bij moeten komen omdat het bijna, dag in dag uit, prijs was.

Maar wat bedoel je met vuurwerk? Veel last van?
Het was hier gisteravond wel heel erg. Eerst rond half 11. Dat ging nog. Maar later om half 1 nog een keer zwaar vuurwerk.

Dit zette iemand vanmorgen in de Dorpsapp:

Ik wil iedereen bedanken voor het vuurwerk van gisteravond tussen 24 en 1uur .
Kinderen die wakker schrokken en mensen die al sliepen wakker te maken en dan huisdieren die niet meer naar huis durfden en nog rond zwerven en bedankt voor jullië plezier omgeving…..
 
Laatst bewerkt:
Het was hier gisteravond wel heel erg. Eerst rond half 11. Dat ging nog. Maar later om half 1 nog een keer zwaar vuurwerk.

Dit zette iemand vanmorgen in de Dorpsapp:

Ik wil iedereen bedanken voor het vuurwerk van gisteravond tussen 24 en 1uur .
Kinderen die wakker schrokken en mensen die al sliepen wakker te maken en dan huisdieren die niet meer naar huis durfden en nog rond zwerven en bedankt voor jullië plezier omgeving…..
Dat soort simpele zielen heb je overal.
En doorgaans zullen die niet in de buurtapp zitten.
Want daarvoor moet je rekening kunnen houden met een ander……..

Gisteren bij de afwas. Naar aanleiding van die rook, zei ik nog.
Ik zou eigenlijk ook wel zo makkelijk willen zijn. Gewoon doen waar je zin in hebt. Ongehinderd door enig besef wat een ander er van zou vinden.
Omdat je dat besef niet hebt, zal je misschien ook niet druk maken over wat een ander doet.
Dus misschien is het best wel makkelijk en prettig.
 
Dat soort simpele zielen heb je overal.
En doorgaans zullen die niet in de buurtapp zitten.
Want daarvoor moet je rekening kunnen houden met een ander……..

Gisteren bij de afwas. Naar aanleiding van die rook, zei ik nog.
Ik zou eigenlijk ook wel zo makkelijk willen zijn. Gewoon doen waar je zin in hebt. Ongehinderd door enig besef wat een ander er van zou vinden.
Omdat je dat besef niet hebt, zal je misschien ook niet druk maken over wat een ander doet.
Dus misschien is het best wel makkelijk en prettig.
Maar dan ben je zo alleen. Dan moet je toch weer iets doen om de aandacht te trekken van anderen. Waarmee de cirkel weer rond is....
 
Goedemiddag, vandaag houden we alles dicht, rolluiken naar beneden en ramen en deuren gesloten.
Blijft het nog een beetje te doen met de warmte.
 
Te heet ook aan de Belgische kust. Rolluiken dicht aan de zonnekant, onderhoud gedaan van de bakken en straks een Lotus ijsje. Geen wandeling met de hond voorlopig.
 
Middag Peter en ja morgen nog warm en dan is het wel gebeurt.
Denk je wel aan de lijn met die Magnums;)
 
Goedemiddag

Het weer nu in Sittard​


32°
Neerslag: 0 mm
Wind: O 2
Druk: 1016.5 hPa
Vochtigheid: 42%
 
Middag Nicole en hier is het 28 graden en binnen 26 dus ik kijk uit naar dinsdag en alle dagen erna.
 
Middag Nicole en hier is het 28 graden en binnen 26 dus ik kijk uit naar dinsdag en alle dagen erna.
ik denk dat hier de warmte best lang in huis blijft hangen. Alles is warm, de muren, de meubels, boeken, vloer. Voordat die warmte eruit is met beperkt ventileren, daar gaat wel tijd overheen. Maar het zal wel gauw stukken aangenamer worden.
 
Middag op deze lekkere luie zondag waarop we niks hebben gedaan.

het weer in het altijd mooie Bergentheim:

Het weer nu in Bergentheim​


29°
Neerslag: 0 mm
Wind: OZO 2
Druk: 1017.1 hPa
Vochtigheid: 52%
 
ik denk dat hier de warmte best lang in huis blijft hangen. Alles is warm, de muren, de meubels, boeken, vloer. Voordat die warmte eruit is met beperkt ventileren, daar gaat wel tijd overheen. Maar het zal wel gauw stukken aangenamer worden.
Voordat we hier de warmte binnen kwijt zijn duurt het meestal 2 dagen maar soms wel 48 uur.
:deal::juggle:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan