Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag John,

hier is het bewolkt en ik hoor de auto's rollen over het natte asfalt. Het is ook vrij donker geworden.
 
Middag saam. Hier bewolking en afgewisseld met zon. Vanmorgen een dikke plensbui hierzo. En de week is weer doormidden gezaagd
 
Avond Peter en op de bui van vanmorgen na was het weer prima inderdaad en veel beter dan die vieze hitte.
 
Avond!

Hier is het de hele dag bewolkt geweest en mij hoor je niet klagen.
 
Avond. Dan ga ik ff klagen. … t is fris. Dus weer tijd voor de lange broek en een wat dikker t-shirt of polo..
Oh ik vond het heerlijk. Met 19 graden op de fiets naar het centrum gezoefd. Nergens last van maar ik heb het niet zo gauw koud. Liever dit dan in een jas de deur uit.
Gote kans dat ik straks zelfs zonder jas de honden uitlaat.
 
Oh ik vond het heerlijk. Met 19 graden op de fiets naar het centrum gezoefd. Nergens last van maar ik heb het niet zo gauw koud. Liever dit dan in een jas de deur uit.
Gote kans dat ik straks zelfs zonder jas de honden uitlaat.
Ach, iklag ff te dommelen, dus wat rillerig daardoor. Morgenvroeg wel de lange broek aan, volgens de weerprofeet van npo is het om 6uur amper 7 graden.
 
Ach, iklag ff te dommelen, dus wat rillerig daardoor. Morgenvroeg wel de lange broek aan, volgens de weerprofeet van npo is het om 6uur amper 7 graden.
Ja zeker lekker lange broek aan, die heb ik ook aan. En 7 graden zonder jas vind ik ook niks hoor.
 
Ik moest gelijk aan jou denken Albert omdat ik wist dat je een iPhone hebt al wist ik niet welke.
Zolang je neus niet gaat oplichten is er niets aan de hand hoorde ik:pp
 
Omdat er toch iets te klagen moet zijn zoals ik in voorgaande post al noteerde; onderweg gaande naar een van de voorsteden van Hellendoorn, het dorp Nijverdal, betrok de lucht. Maar de buienradar voorzag geen nattigheid. Maar toen ik mij op de terugweg naar onze landerijen bevond, mij voortbewegend op mijn vélocipède teneinde deze te bereiken, bleek dat de buienradar onbetrouwbaar is. Een klein maar zeer effectief wolkje bewoog mee in mijn gaande richting daarbij niet nalatende hoeveelheid vocht loslatend hetgeen voor een niet onbelangrijk deel op mijn hoofd en overige lichaamsdelen belandend. Ik werd dus flink nat. Hierbij dus mijn beklag!

Maar over een gemis van een groet kunnen jullie niet klagen want hier is ze: Maak er een fijne dag van!
 
Middag, even voor electriciën gespeeld, de lampen aan de schutting rven aangesloten zodat ze vanavond weer aan gaan. Handig die herbruikbare lasklemmetjes, werkt veel handiger en beter tov kroonsteentjes. Gelijk een kabeldoos om ze vochtdicht af te sluiten. Volgende week het plafonnetje er in schroeven en dan is alles uit het zicht.
IMG_4672.jpeg
IMG_4673.jpeg
IMG_4674.jpeg
 
Goedenavond.

Lekker hoor die frisse temperaturen, kan het huis lekker doorwaaien.
Alleen moet er dan wel wind zijn.

Komend weekend wordt het weer mooi weer.

IMG_3799.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan