Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
of dat de beste is weet ik niet want als de achterdeur open staat zonder dat je dat door hebt kun je veel tussen de oren hebben Maar veilig zal het dan niet worden.
Wanneer je voor jezelf weet... Het is beter om niet op een link te klikken maar zelf het juiste adres in te typen. Dan weet je dat je goed zit. Dan gebruik je wat tussen de oren zit. :)
Nooit alleen op de beveiliging vertrouwen. :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: TLS
Goedenavond.

Het weer nu in Heerlen​


30°
Neerslag: 0 mm
Wind: NO 2
Druk: 1016 hPa
Vochtigheid: 43%

Het is echt goed warm buiten. Vanmorgen nog een mooie wandeling gemaakt in de omgeving van Voerendaal. Ook nog langs kasteel Haeren gelopen.

De hele middag lekker binnen gebleven, daar is het lekker koel.

Zojuist de eekhoorn weer gezien. Die komt een paar keer per dag langs.
Ik heb er deze keer met de telefoon wat plaatjes van geschoten.
Niet geweldig, want ook van achter glas.
Als je het raam open doet, gaat die weg denk ik.

20230910_174527.jpeg
20230910_174655.jpeg
20230910_174649.jpeg
 
Avond, broodtrommel weer gevuld voor morgen. Het is benauwd warm en plakkerig. De lucht is niet meer helder maar een paar hoge sluiers te zien. Teken dat er ander weer op komst is.
 
Avond, broodtrommel weer gevuld voor morgen. Het is benauwd warm en plakkerig. De lucht is niet meer helder maar een paar hoge sluiers te zien. Teken dat er ander weer op komst is.
Hier begint ook wat bewolking te komen. En plakkerig is het zeker. Was vanmorgen goed bezweet na de wandeling.
 
Avond binnenkomers en gelukkig wordt het na morgen dragelijker en wat meer normale temperaturen.
 
Goedemorgen en was ik hier vergeten om te begroeten? Tja dat komt omdat ik bezig was met het klaarzetten van de vlag om het warme weer uit te zwaaien vandaag:DD
Gelukkig was ik wel al voor 5 uur in de chat:deal:
 
Morge
Mijn uitzicht de komende 2 maanden :eek::eek::unsure:
IMG_20230911_075933.jpg
komen ze nu mee na de zon overvloed.
Nu eerst maar :koffie:
 
Laatst bewerkt:
Zo het wordt alweer warm dus deuren dicht en standje weinig doen nadat ik alle klusjes heb gedaan.
 
Goedenavond.

Het weer nu in Heerlen​


30°
Neerslag: 0 mm
Wind: NO 2
Druk: 1016 hPa
Vochtigheid: 43%

Het is echt goed warm buiten. Vanmorgen nog een mooie wandeling gemaakt in de omgeving van Voerendaal. Ook nog langs kasteel Haeren gelopen.

De hele middag lekker binnen gebleven, daar is het lekker koel.

Zojuist de eekhoorn weer gezien. Die komt een paar keer per dag langs.
Ik heb er deze keer met de telefoon wat plaatjes van geschoten.
Niet geweldig, want ook van achter glas.
Als je het raam open doet, gaat die weg denk ik.

Bekijk bijlage 365598Bekijk bijlage 365599Bekijk bijlage 365600
Ah, dit is Knabbel, ik ken het beestje. Dat hij vaker langs komt is niet zeker. Hij heeft namelijk een tweelingbroer, Babbel genaamd. Let dus op de overigens moeilijk te onderscheiden verschillen. :):);) Leuke foto's trouwens!
 
Zet de paraplu's klaar en de klaag module aan. Er is ander weer op komst waar wij allen vast het nodige over te zeggen hebben. Maar over mijn groet hebben jullie niets over te zeggen. Je kan het alleen ontvangen of afwijzen. Hallo allemaal!
 
Ik zeg alvast middag allemaal en vergeet niet om de siësta te houden:DD
Siesta? Echt nie. We gaan gewoon door.

Middag aanwezigen. En klagen? Tja. Nu klagen dat het te warm is. En als het een dag regent is het ook klagen, want de hond kan niet uitgelaten worden. En als er sneeuw ligt kan men niet met de fiets op pad. Enz. Enz.

Een mens is geboren om te klagen, de meeste mensen hebben niks te klagen in Nederland. Zijn mensen die het erger getroffen hebben in de wereld.

Amen. :c:engel::sorry:
 
Goedemorgen en was ik hier vergeten om te begroeten? Tja dat komt omdat ik bezig was met het klaarzetten van de vlag om het warme weer uit te zwaaien vandaag:DD
Gelukkig was ik wel al voor 5 uur in de chat:deal:
Wil je dat nooit meer doen :DD
Ik dacht serieus dat er misschien iets was met jou of je gezinsleden...
Morge
Mijn uitzicht de komende 2 maanden :eek::eek::unsure:Bekijk bijlage 365612 komen ze nu mee na de zon overvloed.
Nu eerst maar :koffie:
Hmmm dat is toch geen reclamedoek he? Dan zou ik ze erop aanspreken en zeggen dat ze dat spul weg moeten halen.
de meeste mensen hebben niks te klagen in Nederland. Zijn mensen die het erger getroffen hebben in de wereld.
Net als honger. We zeggen vaak honger als we trek bedoelen. Velen van ons zullen echte honger niet kennen. Maar om nou te zeggen dat we in Nederland geen honger kennen gaat me te ver. Er zijn bijvoorbeeld helaas mensen die hun eten uit de mond moeten sparen om hun kinderen eten te kunnen geven.
 
Een mens is geboren om te klagen, de meeste mensen hebben niks te klagen in Nederland. Zijn mensen die het erger getroffen hebben in de wereld.

Amen. :c:engel::sorry:
Het is dat het me te warm is maar anders had ik 3 kantjes vol geklaagd voor je hoor:DD:pp

Ik hou het daarom nu alleen bij de opmerking dat het weer te warm is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan