Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Die kabinetters zitten zich ook wel heel vervelend tussen overal en alles heen te douwen.
Tefalfiguren en nodeloze opjouwers.
 
Die kabinetters zitten zich ook wel heel vervelend tussen overal en alles heen te douwen.
Tefalfiguren en nodeloze opjouwers.
 
Ach ja lekker laten gaan en we hebben recht om te demonstreren. Zo heeft oom agent ook nog wat te doen en als ze het daardoor te warm krijgen gaan ze zelf ook maar ff in die straal staan:ROFLMAO::ROFLMAO:
Ik heb er echt geen moeite mee zolang ze niet bij Appie voor de deur gaan staan en mij beletten om een kroket te kopen:pp
 
Inmiddels 29. Zag het toen ik thuis kwam.

Vannacht gaat toch de boel open, tot in de vroege ochtend. Voordat het licht begint te worden dus de boel weer dicht. En hopelijk ben ik dan de wespen voor. De jongste hond hapt naar wespen, vandaar dat ik ze echt buiten wil houden.

Nog 2 dagen en het tikt me dadelijk de 30 aan en dat is me echt te gortig.
Al voel ik het niet zo heel erg met de ventilators aan, maar dit is toch echt verre van normaal. Heel gek, of misschien ook niet, het went wel enigszins.



Ja klopt, maar blijkbaar is er geen manier om F-secure te laten werken zonder dat deze me alle Google ads blokkeert. Als hij die links nou verwijderde of markeerde. Maar nu klik ik ergens op om dan zo'n witte pagina te krijgen. Ook bij gesponsorde resultaten die meestal bovenaan staan bij Google.

Het is gewoon niet handig.

Ik ben niet dol op Google ads, maar soms is het verdomde handig.

Uit geschakeld dus. Van 1 kant jammer. Ik had geen idee hoe vaak ik op zo'n linkje klikte, vaak dus!

Als ik met goed herinner is die extensie meegekomen met Ziggo Safe Online (virus scanner)
Maar goed je kan ook wanneer je dat beslist wilt de extensie even uitzetten?
 
Online shoppen kost alleen maar klauwen met geld:ROFLMAO::pp
Avond
Nou dat valt mee hoor
Voor de oude buren gisteren even een koel vries kast geregeld online
Vandaag binnen en 175 euro goedkoper als bij de plaatselijke witgoed handel die als klap op de vuurpijl ook nog eens 35 euro vraagt voor het bezorgen er van en pas dinsdag leverbaar
 
Avond
Nou dat valt mee hoor
Voor de oude buren gisteren even een koel vries kast geregeld online
Vandaag binnen en 175 euro goedkoper als bij de plaatselijke witgoed handel die als klap op de vuurpijl ook nog eens 35 euro vraagt voor het bezorgen er van en pas dinsdag leverbaar
Dat bedoel ik. Je kunt heel wat geld besparen online. Ik ben ook geen dief van eigen portemonnee. Maar ik heb het geluk dat hier een paar zaken met ultieme en persoonlijke service zijn die in het algemeen met internetprijzen kunnen concurreren.
En als de prijzen flink hoger zijn dan kijk ik toch even verder. Ik snap ook wel dat ze bv niet mee kunnen gaan met uitverkoopprijzen.
 
Waardeloze nacht John. Stond net alles lekker tegen elkaar open, lag net in bed. Rook ik sterke brandlucht. Ik ben zelfs opgestaan om te zien of het bij buren was maar ik kon niks ontdekken. Inmiddels klaarwakker natuurlijk en de honden ook.
Op p2000 niks gevonden al staat dat niet alles op. Maar ik vermoed dat het dan vanaf Duitsland kwam.

Met ramen en deur dicht gaan slapen 😢. Nou ja, positieve is dat ik geen wespen binnen heb 😃 en dat de klussende achterbuurman mij niet uit mijn slaap kon houden 🙃

Net al een stuk gelopen, heerlijk nu!
 
Mogge, the day after het party weekend. Vandaag lekker rustig aan na 2 dagen bezoek.

gisteravond was er hier in het dorp blijkbaar ook ergens feest want rond half 1 werd me toch een vuurwerk de lucht in geschoten. Leek wel 1 januari.
 
Mogge, the day after het party weekend. Vandaag lekker rustig aan na 2 dagen bezoek.

gisteravond was er hier in het dorp blijkbaar ook ergens feest want rond half 1 werd me toch een vuurwerk de lucht in geschoten. Leek wel 1 januari.
Nou, dat is sterk zeg.

Zat me net hardop af te vragen of ik vanacht gedroomd heb van vuurwerk. Of dat er echt vuurwerk is afgeschoten.
Nu twijfel ik nog meer.

Maar goed, met al die multi culti feesten van tegenwoordig, zal er vast wel ergens iets te vieren zijn geweest.
 
Waardeloze nacht John. Stond net alles lekker tegen elkaar open, lag net in bed. Rook ik sterke brandlucht. Ik ben zelfs opgestaan om te zien of het bij buren was maar ik kon niks ontdekken. Inmiddels klaarwakker natuurlijk en de honden ook.
Op p2000 niks gevonden al staat dat niet alles op. Maar ik vermoed dat het dan vanaf Duitsland kwam.

Met ramen en deur dicht gaan slapen 😢. Nou ja, positieve is dat ik geen wespen binnen heb 😃 en dat de klussende achterbuurman mij niet uit mijn slaap kon houden 🙃

Net al een stuk gelopen, heerlijk nu!
Gisteren tijdens de afwas keek ik naar buiten. En ik dacht eerst dat ik de ramen toch echt eens moets zemen. Want het was nu wel erg mistig.
Aan de overkant staat een rij huizen. En normaal kun je daar (met de zon mee) best goed naar binnen kijken.
Dan zijn ze ook aan het koken of de afwas.
Maar nu zat er een waas voor.
En die werd dus steeds dikker, tot ik in de gaten kreeg, dat het dus rook was.
Maar er was echt geen zuchtje wind. Dus die rook trok heel langzaam voorbij.
Bleek dat er daar dus ene aan het bbq’en was. Wel vreemd dat het bij anderen altijd zo moet roken……..

Maar misschien heeft iemand het bij jou in de buurt wel koud gekregen. En ipv dan naar binnen gaan, wordt de vuurkorf aangestoken.
Met alle ellende voor de buren. Zeker met wind stil weer.
Er is ook een stookalert geloof ik.
Maar ja, dan moet je pro actief denken. En rekening houden met een ander. Dus dat zullen ze wel niet lezen.

Maar goed, van dat alles dus geen last gehad. Hier staan alleen tussen 8 en 10 uur de ramen open. De rest van de dag alles dicht.
En a/c aan. Dus na die wandeling van gisteren heb ik als een roos geslapen.

Alleen dat vuurwerk???……
 
Morguhhh allen.
Vanmorgen al om 8 uur bij onze grootgrutter veel fruit ingeslagen om de dag mee door te komen (en een doos hazelnootmagnums :giggle: )
nog effe 2 dagen overleven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan