Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag




Iemand bekend hiermee?
Ik wil v andaag juist de gesponserde websites/advertenties bekijken op www.g**gle.com

Sinds vandaag kan dat niet meer en krijg ik deze melding.

Knipsel.JPG


Adblock+ uitzetten helpt niet. Ik heb geen idee welke andere extensie.

Edit: gevonden

Ik vermoed iets van Chrome maar geen idee waar ik dit uit moet zetten. Ik heb al gezocht met tante Google maar vind de juiste pagina niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het gevonden. Het heeft niks met Windows of Chrome te maken maar met de extensie van F-secure.

Vreselijk programma's en extensies die het denkwerk voor mij doen. Nu kijken hoe ik het uit kan schakelen zonder de hele extensie toegang in te trekken.
 
Nou ik neem dat alles dan goed was Albert en neem nu ook maar een stukje gebak;)
Nee, vanmorgen al gedaan. Vanavond in Ten Post.. mn schoonmoeder is ook jarig he, tegelijk…..

mag 27sept nog wel ff een echo laten maken, op verzoek vd cardioloog. Laatste keer was bij de implantatie. En hij wil alles graag inzichtelijk en actueel. Dus binnenkort ook bij de huisarts voor de apk.
 
Ze slapen allemaal John… maar om nou zelf te roepen dat ik iets te vieren heb, gaat een beetje ver… doe jij het ff voor me.
Happy birthday to you! Of hoe zal deze dag noemen. Ik weet het eigenlijk niet. Maar het is een mooie tweede kans die je hebt gekregen. En een fijne verjaardag bij je schoonmoeder. Proficiat voor haar.
 
Happy birthday to you! Of hoe zal deze dag noemen. Ik weet het eigenlijk niet. Maar het is een mooie tweede kans die je hebt gekregen. En een fijne verjaardag bij je schoonmoeder. Proficiat voor haar.
Ja, 63 jaar jong vandaag, en schoonmoeders 78.. zo ff aan de Lasagne hier, en dan in de auto.
 
Nou ik spring zo even onder de douche dus zeg alvast avond allemaal.
Net met Sky gelopen en het is zo warm dat ik 88 mussen heb gezien en die lagen alle 88 dood onder de dakgoot door de hitte:DD;)
 
Goedenavond.

@Fozzy Van harte proficiat.

Hier eindelijk eens een weekend samen thuis. Dus eens kijken wat we gaan doen.
 
Ik krijg net een sms dat we 2 pizza's hebben en met 3 personen zijn deze avond…

Het weekend wordt goed ingezet :unsure:

Goedavond allen.
 
Avond Stijn en ik ben al druk voor je aan het rekenen hoeveel ieder dan krijgt hoor:DD
Hou de pizza s warm en ik kom er zsm op terug:juggle:

Edit: o jee ik kan mn calculator niet vinden, geen paniek en ik doe mn best:chef:
 
  • Haha
Waarderingen: TLS
Geen vriesgedeelte? Nou ik zou niet weten hoe ik mn snacks zou moeten invriezen:eek:
Alles lekker vers!
Ja, zonder vriezer moet je wel alles vers kopen.
En in de zomer heb je geen ijs in huis.

Maar er komt uiteindelijk wel weer een vriezer denk ik.
We willen uit eindelijk de keuken nog renoveren. En dan de vaatwasser eruit en vriezer erin.
Maar eerst staat er nog een nieuwe achterpui en een voordeur op het lijstje.
Dat heeft voor ons meer prio, dan een keuken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan