Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogge. Al een uur aan het werk. Om 5u wakker (da’s niet goed). Dus naar t werk gegaan en de grote roldeur in de hal open gezet. Even lekker luchten. Warmte is er aardig uit voor zolang het duurt.
 
Mogge. Al een uur aan het werk. Om 5u wakker (da’s niet goed). Dus naar t werk gegaan en de grote roldeur in de hal open gezet. Even lekker luchten. Warmte is er aardig uit voor zolang het duurt.
Bij mij op het werk waren er wat (vrouwelijke) collega’s aan het klagen dat het koud was.
Ja, dat klopt. Het is 18 a 19 graden in de ochtend.
Maar gedurende de dag wordt het 22 of 23 garden.
Dus lekker laten zo.

De vorige keer dat er iemand klaagde was het een week 26 graden binnen. En buiten was het 18 graden.
 
Moge Marcel en het weer zal het nooit iedereen naar de zin maken. Best een ondankbare taak om het weer te zijn;)
 
Bij mij op het werk waren er wat (vrouwelijke) collega’s aan het klagen dat het koud was.
Ja, dat klopt. Het is 18 a 19 graden in de ochtend.
Maar gedurende de dag wordt het 22 of 23 garden.
Dus lekker laten zo.
Stuur ze hier ff heen. Smiddags loopt het vet uit je bilnaad in de hal met die grote droogtunnels op ca 400 gr.
;)
 
Stuur ze hier ff heen. Smiddags loopt het vet uit je bilnaad in de hal met die grote droogtunnels op ca 400 gr.
;)
En daar valt ook niet tegenop te koelen.

In de grote hal, waar de spuitgieters staan, daar is het ook goed warm. De labs liggen daaromheen.
Dus met een rondje gang, warm je al aardig op.
 
Morguhhhh allen. Ochtendwandelingetje gemaakt nu het nog heerlijk koel is. Mijn airco houdt mijn huisje lekker qua temperatuur.
Nu even wachten op de bezorger van mijn nieuwe bakje :de Fluval flex 34 liter. Ga ik inrichten voor een Betta. Het meubeltje kwam gisteren en heb ik al in elkaar gezet.
 
Middag. Nog 2 uurtjes en dan begint mijn weekend. Heerlijk genieten van het mooie weer dacht ik maar zo. En vanavond vuurwerk. Ik heb oudejaarsdag vandaag. :p
 
Middag Albert en ik wens je veel plezier met het bakken in de zon;)
 
Middag, weekend. Koffietijd, en de ega naar haar werk voor de laatste dienst deze week.
 
Middag Albert. We hebben hier in de stad weer een hitterecord lees ik net dus maar hopen dat het snel dinsdag is en dan weer naar een aangename 20 graden toe.
 
Avond Nicole en Albert.

Ach Nicole ik denk dat het de laatste warme dagen worden dus die komen we nog wel door.
 
Hier ging de bezorging van 3 pakketjes helaas niet door, hele middag voor thuis gebleven maar nu komen ze morgen, heeft allemaal geen haast gelukkig
 
Hier ging de bezorging van 3 pakketjes helaas niet door, hele middag voor thuis gebleven maar nu komen ze morgen, heeft allemaal geen haast gelukkig
Ik zit hier ook te wachten. Pakje van BOL. Zou overdag bezorgd worden. Blijkt tussen 17 en 22 uur te zijn. Via Cycloon, blijkbaar fietskoeriers. En die bezorgen alleen 's avonds hier.
Pakje staat nog steeds op sorteren, dus ik ben benieuwd of die vanavond nog gaat komen. Ik ga in elk geval mijn eigen ding doen, ik geloof het wel. Het laatste wat ik doe is tot 22 uur voor niks zitten wachten.

#pessimist
#chagrijn
 
En de levering van het pakje is... jawel... vertraagd! Komt vandaag niet.
 
En de levering van het pakje is... jawel... vertraagd! Komt vandaag niet.
Ik moet zeggen dat de meeste pakketjes hier wel op tijd bezorgd worden. Soms nog eerder dan het aangegeven tijdslot. Alleen DPD maakt er een potje van soms. PostNL en DHL zijn hier de beste bezorgers.
 
Ik moet zeggen dat de meeste pakketjes hier wel op tijd bezorgd worden. Soms nog eerder dan het aangegeven tijdslot. Alleen DPD maakt er een potje van soms. PostNL en DHL zijn hier de beste bezorgers.
Deze keer Cycloon, ik had er nog nooit van gehoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan