Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
En de levering van het pakje is... jawel... vertraagd! Komt vandaag niet.
Bij ons zouden vandaag 2 aankomen en volgende week een andere, allen postNL. 1 van de 2 van vandaag en die andere van volgende week zijn zojuist geleverd:S
Gelukkig voor mij want daar zat aquariumspul in:DD

Hopelijk komen ze bij jou morgen dan!
 
Zo eens kijken of Nederland een beetje kan ballen tegen de Grieken.
 
Nou als ze niet winnen van de Grieken dan kan Koeman beter hier eierballen gaan draaien:ROFLMAO:
 
Ik moet zeggen dat de meeste pakketjes hier wel op tijd bezorgd worden. Soms nog eerder dan het aangegeven tijdslot. Alleen DPD maakt er een potje van soms. PostNL en DHL zijn hier de beste bezorgers.
Idem hier.
 
Wat verschilt het toch sterk per regio. Ik zie hier het liefst DPD wat betreft prestaties en vriendelijkheid. DHL krijgt van mij een dikke onvoldoende. Tijdvak kan uitlopen tot dik 5 uur en de bezorger doet zijn werk denk ik met grote tegenzin.
 
Laatste dagje werk voor het weekend.
 
Alles goed in het Hooge Noorden?
Kun je al zien of de winter in aantocht is?:DD
 
Ja prima hier hoor en we zijn al bezig met de voorbereidingen voor de ijsberen want ja zo n onderkomen is best fors dus daar moeten we optijd mee starten:DD
 
Ja prima hier hoor en we zijn al bezig met de voorbereidingen voor de ijsberen want ja zo n onderkomen is best fors dus daar moeten we optijd mee starten:DD
Schieten de koek- en zopietenten ook al.als paddestoelen uit de grond? Menig verdwaalde elfstedenschaatser zou daar wel behoefte aan hebben als ze verkeerd geschaatst zijn:DD
 
Beetje aan het knutselen met mijn nieuwe bakje. Filtertje uitgespoeld, verwarming erin, nu bakje gevuld, lekt gelukkig niet :)
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Middag John. Broodjes happen hier, en vanmiddag ff naar ziekenhuis voor controles bij de cardioloog.. kijken of hij een verjaardagskadootje heeft voor me..:engel:
 
Middag Albert en sterkte alvast.
Die sterkte zal wel meevallen hoor.. icd check, hartfilmpje en even langs de cardioloog. Hopelijk alles in 3 kwartier, maar ja in het ziekenhuis kun je bijna altijd rekening houden met uitloop. Zul jij ook weten.
 
Ja 45 min is soms nog niks maar goed we moeten het ermee doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan