Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond.

Nog heel even, en dan lekker aan de koude schotel.
 
De schotel was verukkelijk.

Nu een mok muntthee en een after eight erbij.
 
O dat zijn heerlijke chocolaatjes inderdaad en als ik niet oppas dan is de doos snel leeg.
 
Ik krijg bij After Eight altijd het gevoel dat dit chocolaatje hoort vanaf een bepaalde leeftijd. Mensen die er als kind in de jaren 70 en 80 mee opgroeiden.



Pfff en ik geloof dat hier een voetbalclubje wat te vieren heeft. Al de hele avond af en aan vuurwerk. Wel mooi om de pup aan geknal te laten wennen.
 
Moge allemaal en we zijn na een maandagmorgen hikje weer in de lucht.
 
Ja de tijden zijn veranderd Don en de kids mogen straks niks meer:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Goedemorgen

De verhuurder heeft zijn "bandje" dat je hoort tijdens het wachten laten inspreken door een collegaatje van Siri. Hoor ik toch iedere keer: "zodra er een medewerker vrij is wordt u doorverbonden punt.

:DD
 
Goedemorgen

De verhuurder heeft zijn "bandje" dat je hoort tijdens het wachten laten inspreken door een collegaatje van Siri. Hoor ik toch iedere keer: "zodra er een medewerker vrij is wordt u doorverbonden punt.

:DD
Moge Nicole en ja leuke bandjes waarbij je vaak erg lang moet wachten. Ik heb weinig geduld en verbreek dan vaak na 5 min de verbinding.
 
Moge Nicole en ja leuke bandjes waarbij je vaak erg lang moet wachten. Ik heb weinig geduld en verbreek dan vaak na 5 min de verbinding.
Deze keer verbraken zij de verbinding na een kwartier of zo in de wachtstand, maar weer opnieuw ingebeld want wilde ze zocht echt spreken. Of via Whatsapp of terugbelverzoek maar dan moet ik ook wachten op een reactie en komt die, dikke kans, op een ongelegen moment.
 
Het is erg fijn wanneer je ergens naartoe belt en in een keuze menu terecht komt waarna er vaak (nog) een keuze menu volgt. Dan krijg je te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn. Uiteraard zijn er ook nog wachtenden voor u. De oorzaak van dit alles is dat de enkele telefoniste (het waren vaak dames) is vervangen door een call centrum. Deze call centrum mederwerkers kunnen kennelijk met z'n allen veel minder doen dan de eerder genoemde telefoniste. Die je namelijk altijd meteen wist door te verbinden met een persoon die al je vragen of wat er verder nog mocht zijn kon beantwoorden.

Hier geen call centrum maar wel iemand die jullie een hartelijke groet wil doen toekomen. Een fijne dag vandaag allemaal.
 
Deze call centrum mederwerkers kunnen kennelijk met z'n allen veel minder doen dan de eerder genoemde telefoniste.
Vergeet niet dat het nuttigen van een kop koffie/thee en een sigaret ook moet gebeuren dus ja dat gaat ten koste van de snelheid en service. Daarbij zijn enkelen verslaafd aan koffie of een sigaret dus de productie van deze medewerkers ligt aanzienlijk lager:DD

Moge Ben en laat ik alvast iedereen een fijne middag toewensen.
 
Kon je lekker uitslapen….. “bijna” goedemiddag.
Nou nee Albert want op het moment dat ik erachter kwam was ik al wakker natuurlijk en in de kleren dus ja die vlieger gaat niet op. Daarbij lukt het me niet om te blijven liggen dus het was een gevalletje dikke pech. Al met al was het inderdaad bijna:DD

Middag overigens.
 
Goedemiddag.

Hier ook weer goed nieuws.

De kozijnen worden 11 juli geplaatst. Dat is een stuk eerder dan november. En meer in de richting van de eerder genoemde 8 weken levertijd.

1 nadeel. Moet deze maand dan nog wel het muurtje schuren en sausen.
 
Middag, broodje en een beetje soep gegeten.


En nu eerst de ‘nieuwe’ stationsfiets halen voor Erik. Verzekering is geregeld mbt de schade, ook letselschade voor evt. gevolgen die nog boven komen drijven. Zonnebril op sterkte en inkomstenderving omdat hij zaterdag niet kon werken ook uiteraard.

vandaag is hij wel normaal naar school weer. Het zijn alleen uitwendige verwondingen in zn gezicht, maar die genezen al mooi.
 
Het is erg fijn wanneer je ergens naartoe belt en in een keuze menu terecht komt waarna er vaak (nog) een keuze menu volgt. Dan krijg je te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn. Uiteraard zijn er ook nog wachtenden voor u. De oorzaak van dit alles is dat de enkele telefoniste (het waren vaak dames) is vervangen door een call centrum. Deze call centrum mederwerkers kunnen kennelijk met z'n allen veel minder doen dan de eerder genoemde telefoniste. Die je namelijk altijd meteen wist door te verbinden met een persoon die al je vragen of wat er verder nog mocht zijn kon beantwoorden.

Hier geen call centrum maar wel iemand die jullie een hartelijke groet wil doen toekomen. Een fijne dag vandaag allemaal.
Dit ken ik ja... Het ergste is als ze dan nadat je een minuut lang door keuze menus heb gemoeten je als antwoord van een robot krijgt kijk op de website voor informatie en hangen ze op 😂 vervolgens terug bellen weer minuut door de menu om op het einde maar iets anders in drukken zodat ik een medewerker kan spreken. Bel toch niet om door verwezen te worden naar de website 😂
 
Dit ken ik ja... Het ergste is als ze dan nadat je een minuut lang door keuze menus heb gemoeten je als antwoord van een robot krijgt kijk op de website voor informatie en hangen ze op 😂 vervolgens terug bellen weer minuut door de menu om op het einde maar iets anders in drukken zodat ik een medewerker kan spreken. Bel toch niet om door verwezen te worden naar de website 😂
Oh dat dus! Een grote ergernis. PITA!
 
Middag, broodje en een beetje soep gegeten.


En nu eerst de ‘nieuwe’ stationsfiets halen voor Erik. Verzekering is geregeld mbt de schade, ook letselschade voor evt. gevolgen die nog boven komen drijven. Zonnebril op sterkte en inkomstenderving omdat hij zaterdag niet kon werken ook uiteraard.

vandaag is hij wel normaal naar school weer. Het zijn alleen uitwendige verwondingen in zn gezicht, maar die genezen al mooi.
Middag Albert en al met al is hij er nog redelijk goed vanaf gekomen. Het had erger gekund.
 
Het had erger gekund
Men weet nooit of en welke lichamelijke restklachten blijven. Toen ik die smak maakte met de fiets heb ik letselschade (lichamelijk) ook een hele tijd open laten staan en dat ook gecommuniceerd naar Strukton. Nooit te gauw zeggen dat je niets meer mankeert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan