Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh dat dus! Een grote ergernis. PITA!
Ik vind het wel mooi eigenlijk. Dit doet me denken aan een uitstraak van alan watts. Mensen houden van de dingen die we haten, haat is een vorm van liefde. Wat houden we er namelijk toch weer van om lekker te klagen over de dingen die we haten. 😊 Ben toch blij met die antwoordapparaatjes anders hadden we nu niet zn gezellig klaag momentje gehad is het niet 😁☀️
 

Tja de dader staat groot in beeld en die heeft het dakleer in de hens gezet natuurlijk:DD
Ik ben er in 2012 geweest en het is wel een hele mooie voorstelling moet ik zeggen.
 
Goedenavond.

@jessicapilon De nieuwe tarieven zijn bekend.

Ik zie dat het 81 cent per dag kost, om een gasaansluiting te hebben. Dus 25 euro in de maand.

Nou, morgen komen ze de gasleiding weghalen. Dat scheelt weer.

Vandaag nog een klein klusje gedaan. De plafondventilator opgehangen.

Tevens een ontwerp gemaakt voor het vervangen van de kozijnen in de tuinkamer.
Deze is behoorlijk slecht aan de onderkant. En daardoor ruikt het er soms muf.
Dus willen we die toch eerder vervangen.


2BE19AF6-620D-457E-8676-24509355B3E4.jpeg
7D0778FE-CCCB-4557-83ED-6C26740C4D60.jpeg
 
Ben weer lekker bezig geweest al zeg ik het zelf!
Mn boom kan ook weer ademen 😁 heeft al die jaren verstopt gezeten in mn haag!
Zit nu wel jammer genoeg onder de brandende snijwonden en rode vlekken omdat ik niet tegen die conifeer kan maarja
(Fotofilmpje)
 

Bijlagen

  • YouCut_20230530_204112730.mp4
    12.5 MB
Ben weer lekker bezig geweest al zeg ik het zelf!
Mn boom kan ook weer ademen 😁 heeft al die jaren verstopt gezeten in mn haag!
Zit nu wel jammer genoeg onder de brandende snijwonden en rode vlekken omdat ik niet tegen die conifeer kan maarja
(Fotofilmpje)
Lekker bezig geweest.
Mooi groen daar.
 
Lekker bezig geweest.
Mooi groen daar.
Dankje! Heerlijk vind ik het. Het zal niet voor lang zijn hoop ik . Wil een hek, geen heg. Wil me katten buiten kunnen doen dat gaat wel voor 😄 enige nadeel is dat ik dan me groen kwijt ben. Maar pff die heg is een meter breed. Ik ga er ook zo veel tuin voor terug krijgen 😄 plek om nieuwe planten neer te zetten 😁
 
Dankje! Heerlijk vind ik het. Het zal niet voor lang zijn hoop ik . Wil een hek, geen heg. Wil me katten buiten kunnen doen dat gaat wel voor 😄 enige nadeel is dat ik dan me groen kwijt ben. Maar pff die heg is een meter breed. Ik ga er ook zo veel tuin voor terug krijgen 😄 plek om nieuwe planten neer te zetten 😁
Zet je een gaashek terug met hedera ertegen. Wordt ook groen.
 
Zet je een gaashek terug met hedera ertegen. Wordt ook groen.
Dat zou zeker geen verkeerd iedee zijn dan hebben mn wandelende takken gelijk een voorraad! Ligt een beetje aan de buurvrouw en de woningbouw. Waarschijnlijk heb ik niet veel te kiezen als ze maar niet een nieuwe coniferen haag plaatsen 😂 deze is wel uitgegroeid en niet goed onderhouden. Ze hadden hm de eerste 40 jaar wel wat smaller mogen houden 😜
 
Zo’n Hydera haag vind ik een ramp. Je ziet heel snel waar mensen hem niet onderhouden en wat ik zo zie gaat er best veel werk in zitten om hem mooi te houden. En als hij vat krijgt op de gevel of het dak, heb je kermis.
 
Zo’n Hydera haag vind ik een ramp. Je ziet heel snel waar mensen hem niet onderhouden en wat ik zo zie gaat er best veel werk in zitten om hem mooi te houden. En als hij vat krijgt op de gevel of het dak, heb je kermis.
Ik denk dat mn 3 wandelende takken heel de haag bij houden 😂 elke 2-3 dagen een uitschieter er af dan kan hij nooit uit de hand lopen. Ik weet niet hoe het er na 10 jaar uit ziet natuurlijk... Zelfde verhaal als met die conifeer denk ik. Als je het niet goed doet dan loopt het uit de hand. En het is wat je zegt. Het kruipt omhoog ook nog.
 
Als je het niet goed doet dan loopt het uit de hand. En het is wat je zegt. Het kruipt omhoog ook nog.
En over de grond, en de tuin van je buren in 😅

Mag duidelijk zijn dat ik geen fan ben 🤣 maar mij doe je sowieso geen plezier met een tuin :sorry: ik zal in dat opzicht een zeldzame soort zijn.
 
En over de grond, en de tuin van je buren in 😅

Mag duidelijk zijn dat ik geen fan ben 🤣 maar mij doe je sowieso geen plezier met een tuin :sorry: ik zal in dat opzicht een zeldzame soort zijn.
Jij ziet hout het liefst in de vorm van een goed boek is het niet? 😁
 
Mogge. :( Afgelopen weekend weer een nichtje verloren ad Klote ziekte. Strijd van jaren. Afgelopen febr is haar man plots overleden aan een hartstilstand. En zij was ‘moe’ van haar gevecht.
 
Zo alles gedaan en buiten is het een vrij aangename 18 graden.
 
Nou hier is het hendig werm! Met 25 graden.

Nou hier zijn ze van 10 uur tot 2 uur bezig geweest om het gas af te sluiten.
Ze hebben de leiding vanuit de meterkast tot aan de stoep compleet verwijderd.

Volgens mij kost dat toch echt een hoop geld, maar nu wordt het nog gesubsidieerd door de overheid.
Voor je het weet stoppen ze ermee, dus niet te lang mee wachten.
 
Dankje! Heerlijk vind ik het. Het zal niet voor lang zijn hoop ik . Wil een hek, geen heg. Wil me katten buiten kunnen doen dat gaat wel voor 😄 enige nadeel is dat ik dan me groen kwijt ben. Maar pff die heg is een meter breed. Ik ga er ook zo veel tuin voor terug krijgen 😄 plek om nieuwe planten neer te zetten 😁
Wij hebben ook buren met (buiten-)katten. Nu hebben wij dus ook regelmatig katten, die katten dus, in onze tuin die menen dat dit een kattenbak is....
 
Nu hebben wij dus ook regelmatig katten, die katten dus, in onze tuin die menen dat dit een kattenbak is....
Ja dat komt omdat je geen kattenbak in je tuin hebt staan voor ze:DD;)

Ach ik herken het Ben en hier zijn we ook veel buurtkatten langskomen. Onze eigen poes komt er niet uit maar ja die beestjes doen het waar het ze uitkomt en bij de buren kakt altijd lekkerder heb ik het idee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan