Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moggel JT. Op fiets jij. Wij straks op zoek naar een andere fiets voor Erik. Zal toch weer naar station moeten fietsen binnenkort.
 
Ja dat is mn wekelijkse fietstochtje naar frits maar ja heen en weer een kleine 10 km.
 
Goeiemorgen! Kan niet genoeg krijgen van deze youtube shorts 😁 (kijken voor een gratis koekje werkt echt)
 
Zo, daar was ik weer. Even naar de andere kant vd grens geweest voor een tank benzine. Ik tank tegenwoordig E5 en dat scheelt ruim €0,20 per liter met hier in de omgeving.
 
Breek me de bek niet open Albert.
Hier vanmorgen Zierikzee —> Heerlen. Wat een drama.
Die fietsenrekken achterop. Of die Hobby’s, ja niet mijn hobby!

En als je dacht dat duitsers van doorrijden houden……….nou hier niet.

Pffff.
Hier kan niemand doorrijden dus ook de Duitsers niet...
 
Hier zijn ook mensen die naar Duitsland rijden om goedkoper te kunnen tanken. Maar die besparing, als die er gezien de afstand en de tijd er al is, ben je weer kwijt wanneer je onderweg een snack koopt. Alleen het plastic bakje schijnt al kostbaar te zijn!

Gelukkig is mijn groet, ook al is de afstand groter dankzij de techniek dichtbij. Iedereen een fijne zonnige dag toegewenst!
 
Moge Ben.

Tja als het niet in het stadion kan dan doen we het maar op het station want daar is ruimte genoeg:cry:
Hallo John. Ik stel voor om er dranghekken om te zetten en publiek uit te nodigen die voor een gering bedrag kunnen komen kijken. Misschien nog leuker als die professionele bokswedstrijden?
 
Hallo John. Ik stel voor om er dranghekken om te zetten en publiek uit te nodigen die voor een gering bedrag kunnen komen kijken. Misschien nog leuker als die professionele bokswedstrijden?
Nieuwe ziggo extra om klanten te lokken, gratis zender 24/7 NK station-boksen
 
Maar die besparing, als die er gezien de afstand en de tijd er al is, ben je weer kwijt wanneer je onderweg een snack koopt
De snacks schijnen over de grens ook goedkoper te zijn die slaat Albert ook gelijk flink in:DD

Middag allemaal en ik ben klaar met verversen en ga dat vervolgen met de dagelijkse siesta:deal:
 
Normaal moet je met warm weer bijna vechten om een plekje bij/in de fontein in het centrum maar als je gaat demonstreren dan zorgt de politie voor verkoeling en ik had niet gedacht dat ze zoveel service bieden.
Zo slecht als men vaak beweert is de politie dus nog niet:ROFLMAO:

 
Ja, maar ondertussen wel de prijs verhogen, inflatiecorrectie toch?
Mijn abbonement startte een paar maanden geleden dus ik ben helemaal fan van deze regeling. Maar heb de algemene voorwaarden er bij gebracht dat bracht wel wel rust... Ik bedoel het staat er in... Regels zijn regels dan had ik maar geen abbonement moeten afsluiten daar 😅 het is gelukkig maar een jaartje. Heb wel een mooie tv er voor terug gekregen 😄 wist alleen niet dat ik hm terug mocht betalen 😆
 
Normaal moet je met warm weer bijna vechten om een plekje bij/in de fontein in het centrum maar als je gaat demonstreren dan zorgt de politie voor verkoeling en ik had niet gedacht dat ze zoveel service bieden.
Zo slecht als men vaak beweert is de politie dus nog niet:ROFLMAO:

Ik las heel even vlammenwerper. Dus toen ik een 2de keer las en zag staan waterwerper was het eigenlijk een erg geruststellend ding om te lezen. Geluksvogels daar eigenlijk. Had een vlammenwerper kunnen zijn.

Ze weten het wel te verzachten zeg... Is het niet een waterkanon? Gaan ze straks ook nog met emmers water gooien. Of met waterspuitjes omdat pistolen zo agressief klinken. Nu snap ik mn verwarring toch eigenlijk wel...
 
Koffietijd in de tuin onder het scherm. Heerlijk weertje.
IMG_3784.jpeg
 
Ik las heel even vlammenwerper. Dus toen ik een 2de keer las en zag staan waterwerper was het eigenlijk een erg geruststellend ding om te lezen. Geluksvogels daar eigenlijk. Had een vlammenwerper kunnen zijn.

Ze weten het wel te verzachten zeg... Is het niet een waterkanon? Gaan ze straks ook nog met emmers water gooien. Of met waterspuitjes omdat pistolen zo agressief klinken. Nu snap ik mn verwarring toch eigenlijk wel...
Joh heb je de beelden gezien van de meiden die in een bikini rond huppelen in het water. Ik had ook politieagent moeten worden want ze hebben daar met zn allen de tijd van hun leven:DD.
Koffietijd in de tuin onder het scherm. Heerlijk weertje.Bekijk bijlage 360729
Ja komende week wordt het rond het midden van de week 25 graden maar ja dat is gelukkig voor korten duur. Laten we het nou een keer op max 22 graden houden anno 2023:pp
 
Ik zeg alvast fijne avond allemaal en ga eerst een filmpje kijken.
 
Zo, daar was ik weer. Even naar de andere kant vd grens geweest voor een tank benzine. Ik tank tegenwoordig E5 en dat scheelt ruim €0,20 per liter met hier in de omgeving.
En merk je er verder wat van?

Ik tankte een tijd lang euro 98 dat was ook een 5% ethanol.
Het was een fractie zuiniger. Maar het dekte niet de extra kosten.
Maar destijds kreeg je dubbele punten op de euro 98. En met die punten ging ik altijd gratis door de wasstraat.
En als je het dan doorrekende, dan was het wel goedkoper.

Maar toen ze stopten met dat puntensysteem. Ben ik weer gewoon euro 95 met 10% ethanol gaan tanken.
Wel altijd bij een merk pomp. Dit ivm schonere motor, door de additieven.
 
Joh heb je de beelden gezien van de meiden die in een bikini rond huppelen in het water. Ik had ook politieagent moeten worden want ze hebben daar met zn allen de tijd van hun leven:DD.

Ja komende week wordt het rond het midden van de week 25 graden maar ja dat is gelukkig voor korten duur. Laten we het nou een keer op max 22 graden houden anno 2023:pp
Je kan natuurlijk ook daar naartoe gaan als je geen agent bent dan kan je gezellig mee huppelen ;) het nieuws is bij mij thuis al verleden tijd voordat het begint. Word al bang genoeg gemaakt. Leef in mn eigen bubbel zonder waterige huppel meisjes bikinis. Dat lijd me alleen maar af. Al dat gespetter is niets voor mij als mn telefoon nat word kan ik niet meer op het forum 😛
 
Ik zeg alvast fijne avond allemaal en ga eerst een filmpje kijken.
Ja alvast fijne jaarwisseling he 😂😝🎆 of ben je eerst jarig? Dan wens is ik dat ook alvast even prettig👍 altijd fijn als dat er op zit dan kan je dat los laten he. Ruimte voor andere dingen zoals filmpjes 😂😁
 
Ja alvast fijne jaarwisseling he 😂😝🎆 of ben je eerst jarig? Dan wens is ik dat ook alvast even prettig👍 altijd fijn als dat er op zit dan kan je dat los laten he. Ruimte voor andere dingen zoals filmpjes 😂😁
Denk daar op 12 augustus maar aan Don;)

Net even een spannend slot van de Giro gezien zeg. Nu tijd voor een film dus.
 
Denk daar op 12 augustus maar aan Don;)

Net even een spannend slot van de Giro gezien zeg. Nu tijd voor een film dus.
Ja sjonge jonge nou moet ik ook echt iets gaan onthouden je gaat mn agenda maar in want verjaardagen krijg ik hier ook niet mee en ik wil niet in eens over 3 jaar beseffen dat ik wat vergeten was 😂
 
Op de homepage staan dagelijks de jarigen dus als je die in de gaten houdt dan vergeet je me niet Don:p
 
Schaf er dan ook een aan die spatwaterdicht is:deal:
Mn telefoon is chinees, weet niet helemaal wat hun onder spatwaterdicht verstaan maar heb het nog niet uit hoeven vinden 😁 heb wel een smartwatch die 10m onder water kan. Dat klinkt erg indrukwekkend maar ik heb het praktisch niet nodig 😂
 
Ik zeg avond, nog lekker buiten in de avondzon.22graden nog
@biljoenblik ik tank nog niet zo lang E5, dus kan nog er niet veel van zeggen. Lijkt wel dat de motor rustiger stationair draait.
IMG_2687.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan