Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Don en meestal ben ik om 5 uur wakker hoor maar ik zal morgen wat zachter kraaien:giggle:

Moge Marcel.
 
Moge Don en meestal ben ik om 5 uur wakker hoor maar ik zal morgen wat zachter kraaien:giggle:

Moge Marcel.
Ohh jij word ook zonder wekker wakker natuurlijk 😀 lekker hoor 😊 vond mn half 5 laatst ook heerlijk. Het heeft echt voor anderhalve week me ritme gereset en werd voor 7 uur voor mn wekker wakker. Nu weer een beetje terug aan het vallen maar werkte goed! Plus zn dag is in eens veel langer 😁
 
Middag allemaal.

Inderdaad ben ik elke dag zonder wekker rond 5 uur wakker Don maar ja ook in het weekend.
 
Middag. het is weer (lang) weekend. Waterverversing alweer gedaan. Zo naar Zwolle om nieuwe fruitvliegen te halen voor de kikkers en dan kan ik ook weer een verse kweek opstarten.
 
Middag even uitbuiken van de lunch daarna weer verder met de cursus hoe tuin en terras van 4 meter oppervlakte naar 2 meter terug te brengen zonder planten en spullen weg te gooien.:unsure::eek:
 
Middag allemaal.

Inderdaad ben ik elke dag zonder wekker rond 5 uur wakker Don maar ja ook in het weekend.
Als je maar uitgeslapen bent. Je kan je vast niet voorstellen elke dag met een wekker op te moeten, niet je bed uit willen omdat je nog niet uitgeslapen voelt vervolgens in het weekend heel tegenstrijdig tot 12 uur blijven liggen om heel je ritme weer om te gooien en de gezellige maandag weer begint 😁
 
Middag even uitbuiken van de lunch daarna weer verder met de cursus hoe tuin en terras van 4 meter oppervlakte naar 2 meter terug te brengen zonder planten en spullen weg te gooien.:unsure::eek:
Volgens mij moet jij toch eens met @jessicapilon gaan praten.
Want als daar de verhuurder gaat verbouwen wordt alles voor die beste man gedaan.

Jij bent bij alles wat die verhuurder gaat verbouwen zelf steeds weken bezig.

Dus ik weet niet hoor, maar volgens mij moet die verhuurder dat toch regelen. Staat nergens in jou contract, dat de 1e 2 meter terras vrij moet blijven.
Dus dan maken ze het zelf maar vrij, en zetten daarna alles maar weer terug.
 
Volgens mij moet jij toch eens met @jessicapilon gaan praten.
Want als daar de verhuurder gaat verbouwen wordt alles voor die beste man gedaan.

Jij bent bij alles wat die verhuurder gaat verbouwen zelf steeds weken bezig.

Dus ik weet niet hoor, maar volgens mij moet die verhuurder dat toch regelen. Staat nergens in jou contract, dat de 1e 2 meter terras vrij moet blijven.
Dus dan maken ze het zelf maar vrij, en zetten daarna alles maar weer terug.
Nou niet helemaal want ik moest ivm de steigers wel vanaf het raam 1,5 meter ruimte maken maar ja als er iets getild moest worden dan hielpen die jongens even mee hoor.
En aangezien ze eerder kwamen dan was aangekondigd hebben ze de zware houten bloembakken zelf verplaatst en hoefde ik niets te doen. Tja, dan moet je maar op de afgesproken datum komen zeg ik altijd.
Ook in huis vroeg men wel om bv de zolder of de overloop zo in te richten dat er ruimte was voor de werkzaamheden maar ook hier was het zo dat ze wel een handje meehielpen.
Ook kregen we 5 bonnen van elk 30 min die je kon inzetten voor hulp of extra werkzaamheden die je graag zou willen.
 

Volgens mij moet jij toch eens met @jessicapilon gaan praten.
Want als daar de verhuurder gaat verbouwen wordt alles voor die beste man gedaan.

Jij bent bij alles wat die verhuurder gaat verbouwen zelf steeds weken bezig.

Dus ik weet niet hoor, maar volgens mij moet die verhuurder dat toch regelen. Staat nergens in jou contract, dat de 1e 2 meter terras vrij moet blijven.
Dus dan maken ze het zelf maar vrij, en zetten daarna alles maar weer terug.
Zit er hier helaas niet in Marcel
Sterker nog ze proberen alles op de huurder af te schuiven met de mededeling dat als er iets vernield werd de huurder dit zelf moest gaan verhalen op de veroorzaker.
Via de woonbond laten weten dat het zo niet werkt.
Als opdrachtgever zijn zij daar voor verantwoordelijk.:deal:
Kortom gaan weer een gezellige tijd tegen moet :juggle::unsure:
 
Middag, weer terug van een ritje Zwolle. Wat een sleurhutten weer onderweg zeg. Lekker met zn allen in de optocht op de 80km weg van Zwolle naar het mooie Vechtdal. En dan amper 70 gaan rijden.
 


Zit er hier helaas niet in Marcel
Sterker nog ze proberen alles op de huurder af te schuiven met de mededeling dat als er iets vernield werd de huurder dit zelf moest gaan verhalen op de veroorzaker.
Via de woonbond laten weten dat het zo niet werkt.
Als opdrachtgever zijn zij daar voor verantwoordelijk.:deal:
Kortom gaan weer een gezellige tijd tegen moet :juggle::unsure:
Ik hou mn mond maar Jaap want ik hoorde overal om ons heen wat ze wel niet hadden gesloopt en ze deden alles om onder de schade uit te komen. Van een verzakte tuin door de steigers tot vernield laminaat aan toe. Ik hoop dat ze een beetje voorzichtig zijn bij je.
 
Ik hou mn mond maar Jaap want ik hoorde overal om ons heen wat ze wel niet hadden gesloopt en ze deden alles om onder de schade uit te komen. Van een verzakte tuin door de steigers tot vernield laminaat aan toe. Ik hoop dat ze een beetje voorzichtig zijn bij je.
Och het is buiten gelukkig en de nieuwe regelneef van de woningbouw vereniging weet waar hij aan toe is;) wat veroorzaakte schade betreft
Heb inmiddels een mail binnen met de wettelijke regels hier over van de woonbond.
En door gestuurd.;)
 
Zo maak je vrienden Jaap:DD
Maar ja je hebt gelijk want dan weten ze waar ze aan toe zijn wat een hoop ellende kan besparen. De regeltante van de woningbouw hier lag gedurende de renovatie meer onder een steen hadden we het idee. Maar goed wij hebben de ellende achter de rug.
 
Ik wens jullie dan ook alvast maar fijne pinksterdagen:ROFLMAO::ROFLMAO:
Pinkster watnus ik was net nog met kerst bezig in mn hoofd (zonder grap) en ik heb me verjaardag nog verschoven naar de toekomst daar moet ik ook nog bij stil gaan staan 😂

De lak zal wel naar mn hoofd stijgen, ben het frame aan het verven voor mn 300l. Werkt niet helemaal zoals ik dacht dat het moest maar ik krijg het door denk ik 😄
 

Bijlagen

  • IMG_20230526_173333.jpg
    IMG_20230526_173333.jpg
    69.5 KB · Weergaven: 36
Middag, weer terug van een ritje Zwolle. Wat een sleurhutten weer onderweg zeg. Lekker met zn allen in de optocht op de 80km weg van Zwolle naar het mooie Vechtdal. En dan amper 70 gaan rijden.
Breek me de bek niet open Albert.
Hier vanmorgen Zierikzee —> Heerlen. Wat een drama.
Die fietsenrekken achterop. Of die Hobby’s, ja niet mijn hobby!

En als je dacht dat duitsers van doorrijden houden……….nou hier niet.

Pffff.
 
Avond
Zo maak je vrienden Jaap:DD
Maar ja je hebt gelijk want dan weten ze waar ze aan toe zijn wat een hoop ellende kan besparen. De regeltante van de woningbouw hier lag gedurende de renovatie meer onder een steen hadden we het idee. Maar goed wij hebben de ellende achter de rug.
och John over het algemeen ben ik niet zo nemen en geven is bij mij goed mogelijk.
Maar als je de meneer gaat uit hangen (snotneus) en gaat roepen maar als het klaar is wordt het erg mooi en geen enkele medewerking wil verlenen met de mensen tja dan ben je aan de beurt.
We zijn er trouwens goed klaar mee want ze gaan nu de fundering opgraven en schoon spuiten dan moet het een week drogen dan de isolatie plakken en dan na de zomervakantie komen ze de rest af werken.
lees steenstrips plakken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan