Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag allemaal

Vanmorgen een nieuwe wasmachine gekocht bij de plaatselijke winkel. Prima service weer. Wordt donderdag al geleverd door henzelf, dus geen gehaaste Extra@h*me of soortgelijk bedrijf over de vloer.

Groep van 5 waarvan de jongste 78 en de oudste 92
En geen directe familie in de buurt en of helemaal niet meer.
En aangezien de banken en overheid zich steeds meer vervreemden van Burger door alles maar digitaal te maken :stom::sorry:
Afijn je begrijpt het.
Ik heb op een blauwe maandag computerlessen gegeven aan senioren. Toen alles nog "eenvoudig" was :DD
De cursisten waren wel jonger maar totaal onbekend met computers. Aan en uitzetten moest geleerd worden. Begrippen als muis en cursor moesten uitgelegd worden voordat ze gebruikt konden worden want het waren totaal nieuwe begrippen voor deze mensen.

Ik zal nooit vergeten dat ik door iemand erbij geroepen werd. De muis stond al links aan de rand van de muismat, terwijl de cursor pas halverwege het scherm stond en nog naar links boven moest. Voor ons was dat destijds zo vanzelfsprekend, even de muis optillen en verplaatsen op de mat. Maar voor veel van de cursisten riepen dat soort dingen vraagtekens op.
 
Middag. Moest even naar t werk om een klein probleempje op te lossen met een printer.
paar knopjes indrukken en Albert kon weer naar huis en genieten vd vrije middag.
 
Middag allemaal

Vanmorgen een nieuwe wasmachine gekocht bij de plaatselijke winkel. Prima service weer. Wordt donderdag al geleverd door henzelf, dus geen gehaaste Extra@h*me of soortgelijk bedrijf over de vloer.

Ik hoop dat het probleem met de afvoer ook gelijk opgelost is.
 
Goedemorgen.

Vandaag lekker de toerist uithangen en moeders alle leuke plekjes laten zien.
 
Goeiemorgen! Heb de LINDA maar gelijk uit mn feed gehaald en geblokkeerd op google startpagina. Wat een gefrustreerde vrouwen zijn er toch 😂 dan gaan die paginas voor mannen nog tenminste over autos ipv s.... Dan kan ik nog leuke plaatjes zien 😄 is het nou echt zn sensatie... De lente is begonnen ik zie het al.
 
Ik hoop dat het probleem met de afvoer ook gelijk opgelost is.
Ja dat zou mooi zijn. Zal zeker ter sprake komen als ze hem brengen en installeren. Uitgelezen kans om er nog eens iemand anders over na te laten denken.

Ouderwetse service dus de installatie zal niet afgeraffeld gaan worden.


Verder niks meer van het ontstoppingsbedrijf gehoord, ook geen brief gehad.
 
Nou nee valt me hier nu niet echt op. Maar ja ik reageer ook zelf niet meer zo snel dus daar kan het ook aan liggen.

Dus ik zeg alvast middag allemaal.
 
Ja middag. Forum is hier normaal op 4G. Op de WiFi trager maar dat heeft een andere oorzaak.
 
Zal straks eens testen op 4G. Eerst een schoonheidsslaapje doen 🤓
 
O jee, daar zeg je wat en ik ga ook mn siesta nog even snel doen.
 
Middag
Hoera :juggle::madd: de woning verhuurder heeft weer wat nieuws bedacht hier
Ze gaan de woningen van af de buitenzijde isoleren met 15 cm isolatie plaat en daarover steenstrips.
Dus dag tuin dag terras en niet buiten zitten van de zomer :'(:(:eek:
De werkzaamheden duurt tot september van af volgende week.
En of het allemaal zin heeft oppervlakte muur is kleiner als de ramen die voorzien van dubbelglas uit begin 80 jaren:unsure::juggle:








 
Nou lekker weer Jaap zoiets en onze renovatie viel ook zo ongeveer in de zomer dus dat is balen. Laatst dacht ik zoiets ook op de tv te zien en die strips zouden niet je van het zijn maar of het om hetzelfde gaat daar ben ik niet zeker van.
Misschien moet je maar vragen of je tijdens deze periode op hun kosten op vakantie mag:DD
 
Nou onze topclubs houden wel van onrust in de gelederen en nadat het bij Ajax rommelt gaat het ook in Eindhoven niet soepeltjes.


Misschien kunnen de clubs de trainers ruilen om te kijken hoe dat bevalt:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Middag
Hoera :juggle::madd: de woning verhuurder heeft weer wat nieuws bedacht hier
Ze gaan de woningen van af de buitenzijde isoleren met 15 cm isolatie plaat en daarover steenstrips.
Dus dag tuin dag terras en niet buiten zitten van de zomer :'(:(:eek:
De werkzaamheden duurt tot september van af volgende week.
En of het allemaal zin heeft oppervlakte muur is kleiner als de ramen die voorzien van dubbelglas uit begin 80 jaren:unsure::juggle:








Kunnen ze beter HR++ of tripple installeren.
Met nieuwe kozijnen heeft dat meer effect.
 
Onze woning is uit 77 dus ongeveer even oud en het huis is 90 vierkante meter en betaalde 640 na de renovatie incl de zonnepanelen.
Ze hebben ze al 3 x terug verdiend denk ik.
 
Avond, maag weer gevuld met lekker eten. Lekker drukke werkdag gehad, dus morgen maar weer een paar uur minder. :)
 
Goedenavond.

Hier lekker uit eten geweest. Heel de dag op pad geweest.
Van Heerlen tot Maastricht en alles ertussen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan