Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Albert en Nicole en het wordt een aangename dag gelukkig. Straks ff wat levendvoer ophalen bij Frits.
 
Speurneus he… in zoekveld van t forum ‘Habitat’ invullen.

heb ervaring met “zoekwerk”. In al de jaren dat ik digitaal bezig ben al veel gespeurd op het net naar bepaalde zaken.
niet verder vertellem. :p:cool:
Altavista baby!
 
Morgen Antje. Ik had woensdag ook veel post. Een extra magazine voor veel adressen, dikke bundels. Ben ook een nieuwe wijk aan het leren kennen. Heb zelfs een keer de pliessie bij me gehad. :D
 
Morning.
zo ff naar moeders, en langs de winkel voor een en ander.

komende week moeders naar ander appartement verhuizen. Ze zit nu op 2e verdieping eind vd gang.. beetje in een hoekje.
er was op de 1e verdieping een app. vrijgekomen zei de zorg en ze vroegen of ma daarheen wilde. Dichtbij de gezamenlijke leefruimte waar ze altijd eten, en meer gezelligheid daar. Komende week dus overhuizen. Alle maten zijn gelijk dus geen gedoe met passen en meten van gordijnen etc.

vanavond buurt bbq, tent staat alweer klaar. Vanmiddag schuimparty voor de buurtkinders.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk 🌥️ 18*C 71% LV
Na de koffie eens op jacht naar rode mug en ander voer voor de vissen ben benieuwd of ik het deze keer bij 1 zaak kan krijgen.
 
Schuimparty? Blusschuim of zo?
nee, met een schuimkanon. is gehuurd door de buurtvereniging. niet zo’n ding waar een dun straaltje af komt. Maar een echt kanon staat er.
5A709B89-BB4E-4508-A04D-87390060C798.jpeg
 
Middag :koffie:
Zo eerst de drukregelaar co2 vervangen bij de 250
Blijf de oude bijstellen als je dacht voor elkaar dan had ie de volgende dag of niets of juist te veel met als resultaat een instabiele toevoer CO2 en ph waarde :mad:
Nu eens zien of dit beter gaat benieuwd.
 
Begint er iemand over kroepoek en nou heb ik trek in Chinees (niet de buurman) ;)
 
Middag. Tot zover weer de kwalificatie F1. Ferrari nog steeds wat aan t blunderen met Leclerc. Max supersnel. Maar wel naar P15 bij de start door de straffen, nog net voor Leclerc. Wordt een mooie inhaalrace.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan