Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag Albert en die lui die hier de renovatie doen zweten zich kapot en dat geldt voor iedereen buiten natuurlijk dus ik ben blij met het weer dat voor de deur staat.
Tot zo n 22-23 is lekker maar warmer maakt het er voor velen niet leuker op. Ook voor onze huisdieren en de ouderen is het veel te warm dus ja laat de afkoeling maar komen.

Ik denk dat ze in Eindhoven al zijn afgekoeld;)
 
Middag. Heerlijk weer. Jammer dat het einde in zicht komt.
Ik weet niet hoe het bij jullie is maar 33-34 zoals vandaag vind ik toch echt teveel van het goede. Buiten een ochtendwandeling in het bos met water in de buurt blijven er voor mij in elk geval weinig activiteiten over.
Veel respect voor de mensen die nu moeten ploeteren!
 
Goedemiddag,

ruzie met een nieuw strijkplankovertrek, krijg het maar eens rimpel en kreukvrij op de strijkplank :DD
Mijn lieve echtgenote houdt graag toezicht wanneer er kleren gekocht moeten worden. Iets wat ik trouwens zo lang mogelijk uitstel. Ooit kocht ik een T-shirt waar ook rimpels inzaten eenmaal om mijn fraaie body getrokken. Mijn vrouw merkte meteen op dat het shirt gewoon te groot was. Nu ben ik geen strijkplank, al ben ik het strijken waardig, maar mogelijk is hier iets vergelijkingswaardigs aan de hand?
 
Online is de uitkomst Ben en ik koop zelden nog kleding in de stad hier.

Middag overigens.
Jij kent mijn vrouw niet. Dat wordt heen en weer gesleep/gestuur met kleding die ik dan ook even zo vaak moet passen. Een snel bezoek aan de dichts bij zijnde winkel heeft nog steeds mijn voorkeur!
 
Ja precies wat Jes ook altijd wil. Voorheen ging ze nog wel met gwen de stad in en wilde in ieder rek kijken en haar telkens laten passen. Nou Gwen is daar wel klaar mee en wil ook niet shoppen met mama en besteld net als mij lekker online.
Ik heb al een hekel aan winkelen en kom alleen in de stad als ik echt daar iets weg moet hebben en dan pak ik wat ik zoek en zoef weg ben ik weer.
 
Middag :koffie:
Inmiddels 30 graden in de schaduw hier achter in de ☀️ staat er error in het display dus daar is het geen doen.
Ben ik mag toch hopen dat vrouw lief niet juist vandaag winkel in en uit met je gaat anders foei Dame het hitte protocol is geldig dus geen onnodige inspanning doen hoogste naar de koel kast lopen voor en koude drank of versnapering :br:;)



 
Middag luitjes opzich was het nog te doen de post en de kranten al kan je me nu uitwringen :LOL: zometeen lekker douchen en vanavond een afsluitende bbq maar eerst:koffie:
 
Middag Jaap en Antje. Ik kom net binnen maar buiten in de zon is het net een oven en niet te doen met bijna 32 graden.
 
Was hier niet te harden op t werk, 36 graden met lichamelijke inspanning in werkkleding........pfffffffffffff, nu eerst ff bijkomen thuis.
 
Middag :koffie:
Inmiddels 30 graden in de schaduw hier achter in de ☀️ staat er error in het display dus daar is het geen doen.
Ben ik mag toch hopen dat vrouw lief niet juist vandaag winkel in en uit met je gaat anders foei Dame het hitte protocol is geldig dus geen onnodige inspanning doen hoogste naar de koel kast lopen voor en koude drank of versnapering :br:;)



Nee, dat doet ze gelukkig niet.
 
Was hier niet te harden op t werk, 36 graden met lichamelijke inspanning in werkkleding........pfffffffffffff, nu eerst ff bijkomen thuis.
Ja je moet je op het werk ook zeker niet inspannen Lex.

Avond allemaal.
 
dr is niks mis om je in te spannen voor je werkgever. Ook niet als de temperaturen eens wat hoger zijn.
Tempo gewoon wat omlaag en af en toe een versnapering tussendoor. En vroeg beginnen en eerder naar huis.
 
Goedemorgen
In huis vannacht in elk geval goed afgekoeld. Omdat de warmte in de muren zit zal de temp wel weer wat stijgen maar voor nu voelt het heerlijk.
 
Goedemorgen en ik ben vanaf 7 uur bezig geweest om tientallen dozen naar de container buiten te brengen en in huis is het nog zo warm dat het zweet van mn lijf gutst.
Maar goed de handel is weg en de zolder mooi opgeruimd.
 
Nou wees gerust want tot een eventuele nieuwe renovatie zal ik me ook niet meer zo inspannen hoor en dit is echt een uitzondering:LOL:
 

Goedemorgen :koffie:
Andijk 20*C 85% LV
Nou wees gerust want tot een eventuele nieuwe renovatie zal ik me ook niet meer zo inspannen hoor en dit is echt een uitzondering:LOL:
Gezien de snelheid waar de renovaties elkaar opvolgen voorzie ik dat je daar je geen zorgen over hoeft te maken;)
 

Goedemorgen :koffie:
Andijk 20*C 85% LV

Gezien de snelheid waar de renovaties elkaar opvolgen voorzie ik dat je daar je geen zorgen over hoeft te maken;)
Nou gelet op de financien van de woningbouw denk ik niet dat ik nog een volgende renovatie ga meemaken Jaap.
 
Goedemiddag.

Kopje koffie en daarna haal ik mezelf uit de parkeerstand :DD.
 
Goedemiddag
Vandaag voor het eerst in mijn bestaan garnalen en mosselen gegeten.:juggle:
Laat ik het zo zeggen waar ze zich druk om maken:rolleyes: als lekkernij.
Ik houd het wel bij zalm of kibbeling of gerookt paling.
 
Goedemorgen en ik ben vanaf 7 uur bezig geweest om tientallen dozen naar de container buiten te brengen en in huis is het nog zo warm dat het zweet van mn lijf gutst.
Maar goed de handel is weg en de zolder mooi opgeruimd.
Goed bezig John!

Een zolder is net als de windows prullebak. Je denkt dat je het weggegooid hebt, maar het staat er nog.

En uiteindelijk moet je er van af. En dan heb je zoveel zooi……
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan