Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Bite Sharks GIF by Shark Week


Moge Nicole.
 
Ja veel beter Marcel en vanmorgen om 6 uur was het nog frisjes maar nu met de zon is het prima te doen hoor.
 
In het kader van de bezuinigingen die tegenwoordig overal noodzakelijk blijken: Kunnen we niet een gezamenlijke ochtend, middag en avondgroet, mogelijk aangevuld met een dag wens en gemiddelde weersomschrijving, inzetten om ruimte op de computer te besparen? Goedemorgen allemaal nu mijn voorstel (nog) niet is omgezet in een feit....
 
Goedemorgen allemaal! Ben even wat druk geweest, morgen start ik op een werkervaringsplek in een verzorgingstehuis. Het tehuis waar mijn moeder haar laatste jaar heeft doorgebracht. Ik ga meelopen op de afdeling welzijn, waar ik ga zingen met mensen met dementie. Ik ga er ook een opleiding voor doen, die start 20 september. Ik heb er erg veel zin in!

O ja, mijn psychologiestudie loopt ook nog, ik heb nu een module “Antropozoölogie” in huis, over mens/dier-relaties, dus ook over wat het omgaan en zorgen voor (huis-)dieren met je doet.

 
Middag Jaap en Antje.

Zo Ajax heeft de punten weer binnen tegen het vaak lastige Utrecht.
 
Nou het is ook zonde van de tijd om de F1 te kijken want halverwege de race is de afstand tussen de top 5 weer giga en spannend is dit niet meer te noemen.
Ze moeten toch eens naar de collega s op 2 wielen kijken want daar zie je nog 80% van de tijd gevechten om het podium.
 
In het middenveld is toch best spannend en veul inhaalacties.
Max rijdt met 2 vingers in de neus ja....niet normaal:oops:(y)
 
Tja het middenveld Lex maar ja aan de kop missen we al tijden spanning en dat zijn de jongens die het klassement maken en het kampioenschap moeten beslissen en juist daar zie je weinig actie en spanning. Wie er in het klassement uiteindelijk 7e of 8e wordt vindt menigeen niet zo interessant.
Ik denk dat als Max geen Nederlander was geweest dat er ook veel minder Nederlanders zouden kijken omdat juist die spanning aan de kop er weinig meer is maar goed het is aan iedereen om wel of niet te kijken. Ik beleef 10x meer plezier aan de MotoGP en dat zonder een Nederlander in de hoogste klasse maar wel met veel actie en inhaalmanoeuvres aan kop.
 
Nou hou ik helemaal niet van sport hoor:sorry::oopss: maar ik krijg de indruk dat onze John meer van moto GP houd als sport op vier wielen ;)
Maar van plaats nr 15 naar nummer 1 zonder ongelukken:juggle: (denk ik heb niet gekeken) is toch wel een prestatie.
 
Nou hou ik helemaal niet van sport hoor:sorry::oopss: maar ik krijg de indruk dat onze John meer van moto GP houd als sport op vier wielen ;)
Maar van plaats nr 15 naar nummer 1 zonder ongelukken:juggle: (denk ik heb niet gekeken) is toch wel een prestatie.
Klopt deels Jaap maar vroeger miste ik geen F1 race maar ja toen waren de onderlinge verschillen dan ook minder. Als ik kijk wil ik wel wat strijd en spanning zien en ook in het kampioenschap.
Nu zit er weer tussen de eerste 6 minimaal 1 minuut verschil en dan is het meer dat de top 10 als een trein achter elkaar aanrijdt en dat is gewoon jammer.
Het moet al raar lopen wil Max geen nummer 1 worden dit jaar en dat met nog zoveel races te gaan en dat haalt de spanning er helemaal uit.

Bij de 2 wielers is dat verschil veel kleiner en vaak beperkt tot zo weinig dat met 1x uitvallen je al niet meer op 1 staat.
Maar ja zoals ik al zei moet iedereen zelf bepalen waar je naar wil kijken.
 
Heerlijke Masterclass van Max. En Ferrari gaat maar door met foutjes. Willen ze Leclerc de snelste ronde nog geven, rijdt ie te snel in de pits en daardoor 5 seconden penalty en plekje 5 kwijt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan