Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijke Masterclass van Max
Ja zeker Albert en wat een spannende race voor de eerste plek ook he met al die gevechten met nummer 2. Ik zat op het puntje van mn stoel en vooral de tweede helft van de race hield ik het niet meer van de spanning:LOL::LOL::sorry:.
Tja Red Bull is momenteel zo machtig dat de andere teams gewoonweg niet meer meedoen eigenlijk en dat is zo jammer. Dat hebben we een aantal jaren geleden ook in de Superbikes gehad tot ze daar doorkregen dat dit de spanning niet ten goede kwam met die Kawa s en toen is er bedacht om dan iets met het vermogen te doen van de machines die te sterk waren en dat bracht de spanning gelukkig weer terug.

Ik geniet altijd van de gevechten bij de motoren voor de eerste 5 plekken en in de regel zit er amper tijdsverschil tussen die jongens en als er verschil is dan gaat het om een paar seconden.
Ik kijk dus een sport voor de spanning en dat ging destijds bij de Superbikes verloren en dat gebeurt nu ook in de F1 en dat is erg jammer.
 
Ach John. Toen Hamilton alleen voorop reed reageerde je toch anders. Dr is tenminste een ‘nederlander’ actief in de hoogmis vd sport. Kun je in de Moto Gp 1 2 en 3 niet zeggen. Bo maakt het ook niet waar. En Zonta ook niet. Fijne zondag allemaal. Forza Max en PSV.
 
Ach John. Toen Hamilton alleen voorop reed reageerde je toch anders. Dr is tenminste een ‘nederlander’ actief in de hoogmis vd sport. Kun je in de Moto Gp 1 2 en 3 niet zeggen. Bo maakt het ook niet waar. En Zonta ook niet. Fijne zondag allemaal. Forza Max en PSV.
O wacht ff want ik ben nog nooit fan van hem geweest hoor en toen dacht ik er niet anders over. Dit speelt al jaren maar als ik destijds moest kiezen tussen de red bull of de Mercedes ja dan zag ik liever de Mercedes op het podium want dat is Duits.
Maar ook die jaren was de spanning vaak al zoek.
Ik heb maar een paar favorieten gehad en dat waren Schumacher, Vettel en Leclerc.
Het gaat er niet om wie er wint maar over de hele wedstrijd gezien is er voor het podium amper tot geen spanning meer en zijn de verschillen vaak groot.
Als nu Max niet zo dominant was maar bv Perez dan had dat geen verschil voor mij gemaakt. Het is ongeacht wie of welk merk maar de spanning is gewoon niet meer wat het is geweest. Als Leclerc zo had gereden in plaats van Max dan is dat mooi voor Ferrari maar ook dan zou de spanning ver te zoeken zijn.
 
Bo maakt het ook niet waar. En Zonta ook niet.
Klopt maar ja op dat materiaal kunnen ze er ook niet veel meer uithalen en Zonta is 16 en komt net kijken. Van der Mark doet het toch vaak niet slecht in de Superbikes en is ook al in de top 3 van het klassement geëindigd dus ook niet slecht. Normaliter heeft ook Nederland geen toppers in de F1 dus ja dit is een uitzondering.
We zijn een klein land en grote investeerders zullen niet snel opstaan om veel geld in de motorsport en de opleiding te pompen.
Vroeger hadden we team Ten Kate die vaak kampioenen voorbracht maar ja ook dat is verleden tijd en hun inbreng stelt niet veel meer voor. Jammer maar het zij zo.
Nou Forza Ajax en Bo en fijne avond allemaal;)
 
Ieder z'n eigen ding natuurlijk;), ik vindt auto's leuker als motoren daar heb ik dan weer niks mee.

Volgende week de F1 op Zandvoort waar ik heeeeeeeeeeeeel dicht op de actie zit.:giggle:
 
T feit is gewoon dat Red Bull dit jaar alles voor elkaar heeft, auto, coureur en strategie. En daar scheelt het bij de andere teams aan dit jaar.
 
T feit is gewoon dat Red Bull dit jaar alles voor elkaar heeft, auto, coureur en strategie. En daar scheelt het bij de andere teams aan dit jaar.
Ja er zijn meer coureurs die niet onderdoen voor Max maar ja als het materiaal achterblijft dan kom je tekort. Een voetbalelftal met 2 sterspelers en voor de rest matige spelers zal het ook vaak niet redden.
Zelfs met Ronaldo in het elftal zal Grunn geen kampioen worden:DD
 
good morning moaning GIF
 
Middag.
Zo :koffie: heb ik zelf wel verdiend na een was gedraaid en buiten gehangen koel vries combinatie ontdooien en 1 bak ververst te hebben en dat na nog geen drie uur slaap.:eek:;)
 
Nou 1 pc verhuisd de tv en andere pc worden morgen verhuisd wel ook d evakkenkast afgebroken voor een deel, nu druk de planken daarvan op maat aan het zagen voor de nieuwe vakkenkast die op de plek komt waar de kweekstelling gestaan heeft:koffie:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan